Kategorie
Pozycjonowanie

19 najlepszych alternatyw dla Google Keyword Planner

Szukasz dobrej alternatywy dla Planera słów kluczowych Google? Oto 19 narzędzi, których możesz użyć, aby znaleźć propozycje słów kluczowych i prognozy liczby  wyszukiwań na dane słowo.

Od dawnych czasów upychania słów kluczowych po bieżące badania słów kluczowych i kampanie PPC, frazy wciąż rządzą światem wyszukiwania.

Słowa kluczowe to podstawowy element marketingu w wyszukiwarkach – kluczowe terminy i frazy używane do zakotwiczania treści i zapytań.

Google nie zapewnia dostępu do Planera słów kluczowych nikomu bez aktywnego konta Google Ads, ale istnieje wiele innych miejsc, z których można uzyskać informacje o słowach kluczowych .

Oto 19 narzędzi do znajdowania nowych słów kluczowych, trudności słów kluczowych i liczby wyszukiwań.

24 najlepsze alternatywy Google Keyword Planner

1. Ahrefs

Oprócz raportowania linków zwrotnych Ahrefs i pulpitów nawigacyjnych ruchu organicznego, mają naprawdę potężne narzędzie do badania słów kluczowych.

Płatne narzędzie Ahrefs zapewnia pomysły na słowa kluczowe, a także liczbę wyszukiwań dla wszystkich typów dopasowania.

Zawiera również wskaźnik trudności słowa kluczowego, który w testach bezpośrednich był nieco dokładniejszy niż inne narzędzia oferujące podobną funkcję.

2. SEMrush

SEMrush ma narzędzie słów kluczowych, które jest oparte na ogromnym zestawie danych wyszukiwania z 26 różnych krajów.

Jego wyniki zwracają pomysły na słowa kluczowe, szacowaną liczbę wyszukiwań, szacowany CPC, wynik trudności słowa kluczowego i obecne domeny w rankingu.

3. Moz

Moz uruchomił własny dedykowany eksplorator słów kluczowych jako dodatek do swojego pakietu badań SEO.

Opcje filtrowania pozwalają wykluczyć określony termin z zapytania, aby uzyskać więcej pomysłów, a nawet wybrać tylko frazy zapytania, które zawierają Twoje słowo kluczowe.

Wyniki słów kluczowych obejmują powiązane propozycje zapytań wraz z szacowaną liczbą wyszukiwań i wynikiem trudności słowa kluczowego.

Moz pokazuje również domeny, które są obecnie w rankingu dla słowa kluczowego i ostatnie wzmianki o tym słowie kluczowym.

4. Keywordtool.io

To narzędzie zbiera sugestie słów kluczowych z Google, YouTube, Bing, a nawet Amazon.

Możesz wybrać sugerowane słowa kluczowe z każdej domeny Google TLD, języka i lokalizacji; i istnieją podobne opcje dla innych obsługiwanych silników.

Otrzymasz setki sugerowanych słów kluczowych za darmo, ale potrzebujesz płatnego planu, aby uzyskać dostęp do szacunków liczby wyszukiwań.

5. Scrapebox

Znany głównie jako narzędzie SEO dla black hat, Scrapebox ma również wiele zastosowań white hat, w tym przeprowadzanie badań słów kluczowych.

Dzięki Scrapebox niewielka garść słów kluczowych może z łatwością zamienić się w setki, a nawet tysiące możliwości.

Ograniczeniem jest to, że Scrapebox to oprogramowanie, które musi działać w środowisku pulpitu Windows. Plusem jest to, że jest to jednorazowy zakup, a nie miesięczna lub roczna subskrypcja.

6. WordSteam

Przede wszystkim płatne narzędzie pomagające marketerom w wyszukiwarce zarządzać kampaniami płatnymi za kliknięcie, WordStream ma również bezpłatne narzędzie do słów kluczowych, które pozwala na ograniczoną liczbę wyszukiwań.

Bezpłatne wyniki zawierają tylko powiązane słowa kluczowe, ale płatni subskrybenci WordStream również widzą liczbę operacji wyszukiwania.

7. Bing

Nawet w przypadku kampanii, które koncentrują się tylko na Google, narzędzie propozycji słów kluczowych Bing może nadal dostarczać przydatnych informacji na temat powiązanych słów kluczowych.

Odblokuj (brak w zestawie) z Bohaterem słów kluczowych
Zobacz wszystkie swoje bezpłatne słowa kluczowe w GA i ich konkretne wskaźniki skuteczności. Bezpłatna wersja próbna. Anuluj w dowolnym momencie. Profesjonalne wsparcie. Konfiguracja 4-minutowa.

Ponieważ Bing sam jest wyszukiwarką, pobiera dane ze znacznie bliższego „źródła” niż inne narzędzia słów kluczowych.

To narzędzie jest bezpłatne — wystarczy zweryfikować witrynę w Narzędziach dla webmasterów Bing.

8. Keyword Discovery

Jest to jedno z najstarszych istniejących narzędzi słów kluczowych, które pobiera dane wyszukiwania z najszerszej listy zasobów wyszukiwania .

Jest to płatne narzędzie, ale możesz przeprowadzić ograniczoną liczbę bezpłatnych wyszukiwań.

Chociaż odkryłem, że ich przewidywane liczby wyszukiwań mogą się znacznie różnić od tego, co pokazuje Google, jest to przydatne narzędzie do odkrywania pomysłów, których w inny sposób mogłeś nigdy nie znaleźć.

9. KW Finder

Wyszukiwanie słów kluczowych może koncentrować się na pięciu różnych krajach lub większości najpopularniejszych języków świata.

Wyniki obejmują wynik trudności słowa kluczowego i pomysły na słowa kluczowe.

Można je następnie filtrować według wielu różnych metryk.

Jest to płatne narzędzie, więc za darmo możesz przeprowadzić tylko ograniczoną liczbę wyszukiwań.

10. Google Search Console

To moje ulubione narzędzie do badania słów kluczowych, ponieważ jest unikalne dla Twojej witryny i pochodzi bezpośrednio od Google.

Odfiltruj słowa kluczowe związane z marką w raportach konsoli wyszukiwania i zacznij szukać pomysłów, które możesz rozwinąć.

Jeśli masz za dużo danych, możesz użyć filtrów wyrażeń regularnych, aby znaleźć zapytania, które pasują do określonych parametrów, takich jak liczba wyświetleń, kliknięć lub słów.

11. Seo Clarity

To narzędzie do marketingu treści zapewnia mnóstwo informacji o słowach kluczowych.

Zapewnia wgląd w zamiary wyszukiwania, typy treści, liczbę wyszukiwań, zapotrzebowanie na tematy i adresy URL o najwyższych pozycjach w rankingu.

Jest to płatne narzędzie, ale zawiera również informacje o lukach w treści i strategiach dotyczących słów kluczowych.

12. Surfer słów kluczowych

Keyword Surfer pokazuje liczbę wyszukiwań różnych słów kluczowych, co może być skuteczne w połączeniu z narzędziami takimi jak AnswerThePublic .

I to nic nie kosztuje.

13. KeywordDit

To narzędzie pobiera słowa kluczowe z Reddit i dopasowuje je do informacji o liczbie wyszukiwań.

Zawiera kolumnę „Miesięczna liczba wyszukiwań”, która zawiera średnią liczbę miesięcznych wyszukiwań tego hasła, według Grepwords.

14. Majestic

Majestic zawiera w swoim abonamencie Lite Generator Słów Kluczowych i Kontroler Słów Kluczowych.

To narzędzie pokazuje, ile razy wyszukiwane hasło pojawia się w ich indeksie oraz liczbę wyszukiwań dla tego hasła.

15. Google Trends

Trendy Google są fajne z wielu powodów , ale przede wszystkim jako narzędzie, które zbiera dane o popularnych wyszukiwaniach z Google.

To sprawia, że ​​jest to doskonałe narzędzie, zwłaszcza do publikowania wiadomości i jazdy na nadchodzących trendach.

16. Sistrix

Sistrix to płatne narzędzie z solidnym segmentem słów kluczowych.

Możesz uzyskać słowa kluczowe dla wielu krajów, miast i języków.

17. Search Metrics

Searchmetrics często umieszcza listy „zwycięzców i przegranych”, pokazując, które witryny wygrały lub przegrały w rankingu.

Z taką samą starannością podchodzą do swoich narzędzi słów kluczowych, zapewniając liczbę wyszukiwań, koszt kliknięcia i rozrzut liczby wyszukiwań.

18. Infinite Suggest

Infinite Suggest to bezpłatne narzędzie, które udostępnia niekończące się listy słów kluczowych Google.

Możesz zbadać te słowa kluczowe w SEMrush, aby uzyskać więcej informacji na ich temat.

19. BuzzSumo

BuzzSumo to klasyczna usługa marketingu cyfrowego, która uruchomiła nowe narzędzie do generowania trafnych słów kluczowych z miesięczną liczbą wyszukiwań, kosztem kliknięcia i trendami wyszukiwania.

Nawet mając informacje z natywnych narzędzi Google, takich jak Planer słów kluczowych, pomocne jest korzystanie z różnych narzędzi – takich jak te powyżej – podczas przeprowadzania badania słów kluczowych tylko po to, aby uzyskać inną perspektywę.

Kategorie
Pozycjonowanie Strony www

Najlepsze alternatywy dla WordPressa

Istnieją miliony fanów WordPressa. I nic dziwnego: oferuje dużą różnorodność motywów i wtyczek, jest elastyczny i bardzo łatwy w użyciu. Dlatego zasilają aż 40% wszystkich stron internetowych.

Jednak bezpłatna platforma Open Source  WordPress.org nie jest dla wszystkich, ponieważ ma również pewne wady. W tym artykule przyjrzę się sytuacjom, w których WordPress może nie być idealnym rozwiązaniem i zasugeruję kilka alternatywnych narzędzi.

Oto nasza lista kreatorów stron internetowych, które uznaliśmy za szczególnie przydatne alternatywy dla WordPressa:

  • Weebly (niezwykle łatwe)
  • Jimdo (strony oparte na sztucznej inteligencji)
  • Squarespace (droga opcja)
  • Joomla! (złożony, ale potężny)
  • Webnode (wielojęzyczne strony internetowe)
  • Site123 (świetne bezpłatne strony)
  • Webflow (dla projektantów)
  • Medium.com (łatwe do rozpoczęcia)

Weebly: tak proste, jak to tylko możliwe

Weebly to bardzo intuicyjny kreator stron internetowych, który do tej pory został wykorzystany do stworzenia około 40 milionów witryn. Zwłaszcza jeśli szukasz czegoś za darmo, Weebly to doskonały wybór. Bezpłątny Plan daje mały, szary Weebly banner w stopce swojej stronie. Poszczególne domeny mogą być używane od planu osobistego w górę (6 USD miesięcznie). Funkcja bloga jest najbardziej elastyczna, jaką widzieliśmy. Możesz tworzyć wszelkiego rodzaju układy i wykorzystywać wszystkie dostępne elementy (np. galerie, formularze kontaktowe, integracja wideo itp.) oraz posiadać funkcje blogowania (np. tagi, kategorie, komentarze itp.), doskonałe do publikowania postów. Posiada również zintegrowany odtwarzacz wideo i audio (tylko plan Pro).

Jimdo: konstruktor AI

Tworzenie witryny za pomocą Jimdo to dobry wybór, jeśli szukasz asystenta do tworzenia witryn . Na Jimdo utworzono ponad 20 milionów stron internetowych, a możesz wypróbować bezpłatny plan podstawowy. W płatnej opcji to nie tylko edytor internetowy, ale również obrazów, treści i prosty sklep internetowy.

Musisz jednak pamiętać, że Jimdo nie jest tak bogaty w funkcje, jak inne kreatory stron internetowych. Jest to jednak solidne narzędzie i to, co robi, robi dobrze.

Jeśli jesteś fanem WordPressa, możesz być rozczarowany, że szablony Jimdo są znacznie mniej elastyczne, a blog jest skierowany do początkujących bardziej niż doświadczonych blogerów. Niemniej jednak blog Jimdo jest dobrym modułem, ponieważ tak ładnie integruje się ze stroną internetową.

Squarespace: droga opcja

Squarespace to narzędzie do tworzenia witryn, które jest popularne wśród kreatywnych użytkowników. Projekty są bardzo stylowe i responsywne, co oznacza, że ​​automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu każdego odwiedzającego. Niemniej jednak uważamy, że Wix jest tutaj nieco lepszy ze względu na większą liczbę dostępnych wzorów.

Możesz zaimportować swojego bloga WordPress do Squarespace, co bardzo nam się podoba. Niemniej jednak nie zalecamy używania Squarespace do blogowania, chyba że nie zależy Ci szczególnie na SEO, ponieważ tytuły stron i opisy meta nie mogą być dostosowywane do poszczególnych postów na blogu – co jest bardzo ważne dla rankingu w wyszukiwarkach. Należy jednak pamiętać, że Squarespace jest trudniejszy w użyciu niż Wix lub Weebly ze względu na zawiły interfejs.

Wady to ograniczona głębia nawigacji (tylko dwa poziomy) i brakujące funkcje dla wielojęzycznych stron internetowych. Najtańszy plan kosztuje 12 USD miesięcznie – nie do końca najlepsza oferta w historii. Możesz znaleźć naszą pełną recenzję Squarespace tutaj lub porównać je bezpośrednio z WordPress.

Joomla: złożona, ale potężna

Jeśli uważasz, że WordPress jest zbyt skomplikowany, możesz zatrzymać się tutaj. Joomla! CMS zdecydowanie ma kilka fajnych funkcji wbudowanych w, co najważniejsze, zarządzanie wielojęzycznymi stronami internetowymi – ale to skomplikowane! Podczas gdy WordPress czasami przypomina kreatora stron internetowych dla początkujących, znajdziesz Joomla! znacznie bardziej złożoną.

W bardziej pozytywnym tonie Joomla! jest ogólnie znacznie bezpieczniejszą platformą niż WordPress. Hakerzy zazwyczaj wolą największą platformę i tym właśnie stał się WordPress. Joomla! ma również wbudowane uwierzytelnianie dwuskładnikowe, co znacznie utrudnia nieautoryzowanym użytkownikom włamanie się do Twojej witryny.

Webnode: wielojęzyczne strony internetowe

Ten kreator stron internetowych jest szczególnie interesujący, jeśli szukasz wielojęzycznego kreatora stron internetowych. Funkcja, której nie oferuje wielu dostawców.

Ogólnie rzecz biorąc, WordPress został zaprojektowany jako narzędzie do publikowania tylko w jednym języku, chociaż możesz dodać wtyczki, które umożliwią dodawanie tłumaczeń do Twojej witryny. Więc jeśli już wiesz, że będziesz publikować w więcej niż jednym języku, Webnode może być dla Ciebie świetną alternatywą dla WordPressa.

Blog Webnode nie jest niestety porównywalny z WordPressem. Jest bardzo prosty i nie ma funkcji takich jak kategorie czy tagi. Komentarze można wyświetlać tylko za pośrednictwem funkcji komentarzy na Facebooku.

Site123: Świetny darmowy kreator?

Ten kreator stron internetowych wrzuca do kotła sporo ciekawych funkcji. A wiele z nich jest nawet bezpłatnych! Masz możliwość utworzenia witryny One-Page (które są dość popularne w przypadku mniejszych witryn) lub klasycznej witryny wielostronicowej. Masz pełny dostęp do ich funkcji SEO, a wsparcie pomoże Ci, jeśli utkniesz.

Wersja premium Site123 zaczyna się od 10,80 USD miesięcznie i obejmuje witrynę bez reklam z własną nazwą domeny (która jest bezpłatna przez pierwszy rok). W planach Advanced (i wyższych) możesz także budować witryny wielojęzyczne, dodawać e-commerce i wysyłać masowe e-maile.

Webflow: alternatywa dla projektantów

Jeśli Twój problem z WordPress nie polega na tym, że jest zbyt skomplikowany, ale raczej na tym, że czujesz się zbyt ograniczony, to Webflow powinien być na twoim radarze. Edytor przypomina trochę Photoshopa i oferuje mnóstwo opcji. Są po prostu trochę trudne w użyciu dla początkujących (takich jak ja).

To zdecydowanie pomaga zrozumieć coś na temat kodu, który generuje edytor wizualny Webflow. Ich szablony są genialne, a kiedy już je opanujesz, możesz tworzyć z nich niesamowite rzeczy. Oprócz bezpłatnego planu, który umożliwia dwa projekty, istnieją płatne plany od 12 USD miesięcznie.

Medium.com, Facebook, LinkedIn etc.

Co kilka lat zwykle pojawia się nowa platforma, która jest rozreklamowana. Dobrym przykładem jest medium. Zapewniają naprawdę płynną edycję za pośrednictwem swojego edytora.

Wiele firm przeniosło się lub rozpoczęło prowadzenie bloga na platformie Medium. Ci, którzy mieli szczęście, nadal mogli publikować na swojej własnej subdomenie. Ale jakiś czas temu to się nagle zmieniło: teraz musisz publikować w domenie Medium.com, co jest strasznym pomysłem, jeśli SEO jest dla Ciebie ważne. Dostajesz też irytujące mobilne wyskakujące okienka, które zmuszają Cię do zainstalowania aplikacji Medium.

Wyobraź sobie, że Medium wyłącza się, podobnie jak Posterous w dawnych czasach (co było podobną usługą). Niekoniecznie stracisz całą zawartość, ale wszystkie rankingi SEO, które kiedykolwiek stworzyłeś. Aby zrobić to dobrze, musisz publikować we własnej nazwie domeny, najlepiej w domenie głównej (www.twojawitryna.com/blog), a nie w subdomenie (blog.twojawitryna.com). Ma to wiele zalet SEO.

Jak możesz sobie wyobrazić, publikowanie na Facebooku jest tak samo nieprzyjazne dla SEO .

Kategorie
Inne Strony www

10 najpopularniejszych języków programowania

Nie ma wątpliwości, że programowanie to teraz bardzo opłacalne zajęcie. US Bureau of Labor Statistics przewiduje 21-procentowy wzrost zapotrzebowania na tego rodzaju specjalistów do 2028 roku, czyli ponad cztery razy większa od średniej dla wszystkich zawodów. Co więcej, mediana rocznej pensji programisty wynosi w USA około 106 000 dolarów, co stanowi prawie trzykrotność średniej pensji wszystkich pracowników w USA.

Jednak nie wszystkie zadania programistyczne są takie same. Różne role, firmy i typy oprogramowania wymagają znajomości i zrozumienia różnych języków programowania — a znajomość wielu języków jest często korzystna. Próba włamania się do dziedziny programowania oprogramowania może być zniechęcającym doświadczeniem, szczególnie dla profesjonalistów bez wcześniejszego doświadczenia w programowaniu.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz programować, czy chcesz odświeżyć swoje umiejętności, warto wiedzieć, które języki są bardzo poszukiwane. Oto 10 najpopularniejszych języków programowania w 2021 roku na podstawie liczby ofert pracy zamieszczonych w Internecie. Rzeczywiście, średnia roczna pensja za te stanowiska oraz takie czynniki, jak łatwość obsługi i potencjał wzrostu.

10 najpopularniejszych języków programowania

1. Python

Top 10 popularnych języków programowania

Liczba miejsc pracy : 19 000

Średnia roczna pensja : 120 000 $

Korzyści: Python jest powszechnie uważany za język programowania, który jest łatwy do nauczenia, ze względu na prostą składnię , dużą bibliotekę standardów i zestawów narzędzi oraz integrację z innymi popularnymi językami programowania, takimi jak C i C++. „Można szybko omówić wiele koncepcji informatyki i stosunkowo łatwo jest na tym bazować”. Jest to popularny język programowania, zwłaszcza wśród startupów, dlatego umiejętności Pythona są bardzo poszukiwane.

Wady: Python nie nadaje się do tworzenia aplikacji mobilnych.

Typowe zastosowania: Python jest używany w wielu różnych aplikacjach , w tym w sztucznej inteligencji, usługach finansowych i nauce o danych. Serwisy społecznościowe, takie jak Instagram i Pinterest, są również oparte na Pythonie.

2. JavaScript

Liczba miejsc pracy : 24 000

Średnia roczna pensja : 118 000 $

Korzyści: JavaScript jest najpopularniejszym językiem programowania do tworzenia interaktywnych stron internetowych. W połączeniu z Node.js programiści mogą używać JavaScript do tworzenia treści internetowych na serwerze przed wysłaniem strony do przeglądarki, co może być wykorzystane do tworzenia gier i aplikacji komunikacyjnych uruchamianych bezpośrednio w przeglądarce. Szeroka gama dodatków rozszerza również funkcjonalność JavaScript. 

Wady: Przeglądarki internetowe mogą wyłączyć uruchamianie kodu JavaScript, ponieważ JavaScript jest używany do kodowania wyskakujących reklam, które w niektórych przypadkach mogą zawierać złośliwe treści. 

Typowe zastosowania: JavaScript jest szeroko stosowany w tworzeniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Node.js pozwala na tworzenie aplikacji opartych na przeglądarce, które nie wymagają od użytkowników pobierania aplikacji.

3. Java

Liczba miejsc pracy : 29 000

Średnia roczna pensja : 104 000 $

Korzyści: Java to język programowania najczęściej kojarzony z tworzeniem aplikacji klient-serwer, z których korzystają duże firmy na całym świecie. Java została zaprojektowana jako luźno powiązany język programowania, co oznacza, że ​​aplikacja napisana w Javie może działać na dowolnej platformie obsługującej Javę. W rezultacie Java jest opisywana jako język programowania „napisz raz, uruchom w dowolnym miejscu”.

Wady: Java nie jest idealna dla aplikacji działających w chmurze, w przeciwieństwie do serwera (co jest typowe dla aplikacji biznesowych). Ponadto firma Oracle, która jest właścicielem oprogramowania Java, pobiera opłatę licencyjną za korzystanie z zestawu Java Development Kit.

Typowe zastosowania: Wraz z aplikacjami biznesowymi Java jest szeroko stosowana w mobilnym systemie operacyjnym Android.

4. C#

Liczba miejsc pracy : 18 000

Średnia roczna pensja : 97 000 $

Korzyści: Firma Microsoft opracowała C# jako szybszą i bezpieczniejszą odmianę C. Jest on w pełni zintegrowany z platformą oprogramowania Microsoft .NET, która obsługuje tworzenie aplikacji dla systemu Windows, wtyczek do przeglądarek i urządzeń mobilnych. C# oferuje współużytkowane bazy kodów, dużą bibliotekę kodów i różne typy danych.

Wady: C# może mieć stromą krzywą uczenia się, szczególnie w przypadku rozwiązywania błędów. Jest mniej elastyczny niż języki takie jak C++. 

Typowe zastosowania: C# to podstawowy język do tworzenia aplikacji Microsoft dla systemu Windows. Może być również używany na urządzeniach mobilnych i konsolach do gier wideo, korzystając z rozszerzenia .NET Framework o nazwie Mono.

5. C

Liczba miejsc pracy : 8000

Średnia roczna pensja : 97 000 $

Korzyści: Wraz z Pythonem i Javą C stanowi „dobrą podstawę” do nauki programowania. Jako jeden z pierwszych języków programowania, jakie kiedykolwiek opracowano, C służył jako podstawa do pisania bardziej nowoczesnych języków, takich jak Python, Ruby i PHP. Jest to również łatwy język do debugowania, testowania i konserwacji.

Wady: Ponieważ jest to starszy język programowania, C nie nadaje się do bardziej nowoczesnych zastosowań, takich jak strony internetowe lub aplikacje mobilne. C ma również złożoną składnię w porównaniu z bardziej nowoczesnymi językami.

Typowe zastosowania: Ponieważ może działać na dowolnym typie urządzenia, C jest często używany do programowania sprzętu, takiego jak urządzenia wbudowane w samochodach i urządzenia medyczne używane w opiece zdrowotnej. 

6. C++

Liczba miejsc pracy : 9000

Średnia roczna pensja : 97 000 $

Korzyści: C++ jest rozszerzeniem języka C, które dobrze sprawdza się w programowaniu systemów uruchamiających aplikacje, w przeciwieństwie do samych aplikacji. C++ działa również dobrze w systemach wielourządzeniowych i wieloplatformowych. Z biegiem czasu programiści napisali duży zestaw bibliotek i kompilatorów dla C++. Umiejętność efektywnego korzystania z tych narzędzi jest tak samo ważna dla zrozumienia języka programowania.

Wady: Podobnie jak C, C++ ma złożoną składnię i mnóstwo funkcji, które mogą sprawić, że będzie to skomplikowane dla nowych programistów. C++ nie obsługuje również sprawdzania w czasie wykonywania, które jest metodą wykrywania błędów lub defektów podczas działania oprogramowania. 

Typowe zastosowania: C++ ma wiele zastosowań i jest językiem, który stoi za wszystkim, od gier komputerowych po symulacje matematyczne.

7. Go

Liczba miejsc pracy : 1700

Średnia roczna pensja : 93 000 $

Korzyści: Nazywany również Golang, Go został opracowany przez Google jako wydajny, czytelny i bezpieczny język do programowania na poziomie systemu. Sprawdza się dobrze w systemach rozproszonych, w których systemy znajdują się w różnych sieciach i muszą komunikować się poprzez wysyłanie do siebie wiadomości. Chociaż jest to stosunkowo nowy język, Go ma dużą bibliotekę standardów i obszerną dokumentację.

Wady: Go nie jest szeroko stosowane poza Doliną Krzemową. Go nie zawiera biblioteki graficznych interfejsów użytkownika, które są najczęstszymi sposobami interakcji użytkowników końcowych z dowolnym urządzeniem wyposażonym w ekran.

Typowe zastosowania: Go jest używany głównie w aplikacjach, które wymagają przetwarzania dużej ilości danych. Oprócz Google firmy korzystające z Go do niektórych aplikacji to m.in. Netflix, Twitch i Uber.

8. R

Liczba miejsc pracy : 1500

Średnia roczna pensja : 93 000 $

Korzyści: R jest intensywnie używany w aplikacjach do analizy statystycznej i uczenia maszynowego. Język jest rozszerzalny i działa w wielu systemach operacyjnych. Wiele dużych firm przyjęło R w celu analizy swoich ogromnych zbiorów danych, więc programiści, którzy znają R, są bardzo poszukiwani. 

Wady: R nie ma ścisłych wytycznych programowania starszych i bardziej ugruntowanych języków. 

Typowe zastosowania: R jest używany głównie w produktach oprogramowania statystycznego. 

9. Swift

Liczba miejsc pracy : 1800

Średnia roczna pensja : 93 000 $ 

Korzyści: Swift to język Apple do tworzenia aplikacji na komputery Mac i urządzenia mobilne Apple, w tym iPhone, iPad i Apple Watch. Podobnie jak wiele nowoczesnych języków programowania, Swift ma bardzo czytelną składnię, szybko uruchamia kod i może być używany zarówno do programowania po stronie klienta, jak i po stronie serwera. 

Wady: Swift może być używany tylko w nowszych wersjach iOS 7 i nie będzie działać ze starszymi aplikacjami. Jako nowszy język programowania, kod może być czasami niestabilny, a programiści mają do dyspozycji mniej zasobów stron trzecich.

Typowe zastosowania: Swift jest używany w aplikacjach na iOS i macOS. 

10. PHP

Liczba miejsc pracy : 7000

Średnia roczna pensja : 81 000 $

Korzyści: PHP jest szeroko stosowany do tworzenia stron internetowych po stronie serwera, gdy strona internetowa często żąda informacji z serwera. Jako starszy język PHP korzysta z dużego ekosystemu użytkowników, którzy stworzyli frameworki, biblioteki i narzędzia do automatyzacji, aby ułatwić korzystanie z języka programowania. Kod PHP jest również łatwy do debugowania.

Wady: Wraz ze wzrostem popularności Pythona i JavaScriptu popularność PHP spadła. PHP jest również znany ze swoich luk w zabezpieczeniach. Według Indeed, większość programistów PHP przyjmuje krótkoterminowe role, które trwają krócej niż rok.

Typowe zastosowania: PHP to kod obsługujący witryny zorientowane na treść, takie jak Facebook, WordPress i Wikipedia. 

Jakiego języka programowania powinieneś się nauczyć?

Niektórzy programiści są w stanie zbudować karierę będąc ekspertem w jednym języku, ale wielu programistów często uczy się nowych języków. Dodaje, że zawodowy programista biegle posługuje się trzema lub czterema różnymi językami.

Rodzaj oprogramowania, które chcesz opracować, jest jedną z kwestii, których języków programowania należy się uczyć. Chociaż nie ma konkretnych zasad dotyczących języka używanego do pisania oprogramowania, kilka trendów oferuje pewne wskazówki: 

  • Startupy internetowe są bardziej skłonne do programowania w Pythonie i JavaScript.
  • Większe firmy mają tendencję do tworzenia aplikacji wewnętrznych przy użyciu języka C# lub Java, a aplikacji internetowych przy użyciu PHP.
  • Programy do analizy danych zazwyczaj używają języków programowania R i MATLAB.
  • Urządzenia wbudowane, takie jak te w branży motoryzacyjnej i medycznej, obsługują oprogramowanie napisane w C, C++ lub Rust.
  • Aplikacje działające w chmurze coraz częściej pisane są w Go lub Scali.  
  • Aplikacje mobilne coraz częściej pisane są w języku Swift lub Kotlin.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w programowaniu, najlepiej rozpocząć od poradników dla początkujących, których znajdziecie multum w Internecie.

Dlaczego podaliśmy stawki w dolarach? Praca programisty to bardzo często praca zdalna. Dlatego też nie ma problemu by zostać zatrudnionym np. w którejś z amerykańskich firm. Oczywiście do języki programowania oraz znajomość angielskiego otwiera bardzo wiele możliwości.

Kategorie
Strony www

11 najważniejszych wtyczek WordPress pod kątem bezpieczeństwa

Chociaż zabezpieczenia WordPressa wykraczają daleko poza same wtyczki, nadal są ważnym narzędziem do utrzymywania Twojej witryny w ryzach. Jednak wybór najlepszych wtyczek zabezpieczających WordPress może być trudny, zwłaszcza że jest ich tak wiele do wyboru.

Mając to na uwadze, szeroka gama dostępnych opcji oznacza, że ​​możesz dostosować funkcje bezpieczeństwa swojej witryny do swoich konkretnych potrzeb. Po zapoznaniu się z niektórymi z najpopularniejszych i najskuteczniejszych wtyczek na rynku możesz podjąć świadomą decyzję, których użyć.

W tym poście przedstawimy Ci 11 najlepszych wtyczek bezpieczeństwa WordPress, które warto rozważyć. Następnie przedstawimy kilka wskazówek, jak wybrać najlepsze opcje dla Twojej witryny. Zanurzmy się!

11 najlepszych wtyczek bezpieczeństwa WordPress w 2021 roku

Naszym zdaniem są to 11 najlepszych wtyczek bezpieczeństwa dostępnych dla WordPressa.

1. Sucuri Secrity

Sucuri Security — audyt, skaner złośliwego oprogramowania i wzmacnianie bezpieczeństwaSucuri Security — audyt, skaner złośliwego oprogramowania i wzmacnianie bezpieczeństwa

Autorzy: Sucuri Inc.

Aktualna wersja: 1.8.27

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2021

sucuri-scanner.1.8.27.zip

Zacznijmy od kilku dobrze znanych nazw w zabezpieczeniach WordPressa. Sucuri Security ma reputację jednej z najlepszych i najbardziej wszechstronnych wtyczek na rynku, jeśli chodzi o ochronę Twojej witryny. Oferuje:

  • Audyt aktywności
  • Monitorowanie plików
  • Skanowanie złośliwego oprogramowania  (skanowanie front-end w celu skanowania bezpłatnego lub na poziomie serwera w wersji premium)
  • Powiadomienia dotyczące bezpieczeństwa
  • Zapora aplikacji internetowej (WAF) (tylko wersja premium)

Większość z tych usług jest bezpłatna. Aby jednak uzyskać dostęp do funkcji, takich jak zapora sieciowa, obsługa SSL i inne, potrzebujesz płatnego konta Sucuri . Możesz uzyskać ograniczony dostęp do zapory za 9,99 USD miesięcznie lub dostęp do pełnej platformy Sucuri za 199,99 USD rocznie.

2. Wordfence Security

Innym faworytem, ​​jeśli chodzi o wszystkie wtyczki zabezpieczające, jest Wordfence Security. Oferuje podobne funkcje do Sucuri, w tym:

  • WAF, który blokuje złośliwy ruch, zanim zaatakuje Twoją witrynę
  • Skanowanie złośliwego oprogramowania w celu sprawdzenia plików, wtyczek i motywów przed ich przesłaniem
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) i ograniczenia logowania w celu zapobiegania atakom typu brute force
  • Monitorowanie ruchu na żywo i analiz w czasie rzeczywistym

Dodatkowo Wordfence jest łatwy w użyciu i stosunkowo niedrogi. Wszystkie wymienione powyżej funkcje – w tym WAF – są bezpłatne. Wersja premium tej wtyczki oferuje częstsze skanowanie, ochronę przed spamem i inne zaawansowane funkcje za 99 USD rocznie.

3. MalCare

Następnie mamy najwyższej klasy skaner i narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania . MalCare Security to jedyne narzędzie, które udostępniliśmy, które może pomóc w oczyszczeniu się po ataku  za pomocą jednego kliknięcia, chociaż do tego potrzebna jest wersja premium. Jego cechy to:

  • Ochrona firewall
  • Zdalne skanowanie w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania, które nie przeciąży Twojego serwera
  • Usuwanie złośliwego oprogramowania jednym kliknięciem
  • Narzędzia dla programistów, w tym white labeling i raporty klientów

Skanowanie podstawowe jest dostępne za darmo, ale będziesz potrzebować  wersji premium, aby korzystać z zaawansowanych funkcji, takich jak białe etykiety i usuwanie złośliwego oprogramowania jednym kliknięciem. Licencje zaczynają się od 99 USD rocznie.

4. iThemes Security

iThemes Security (dawniej Better WP Security)iThemes Security (dawniej Better WP Security)

Autorzy: iThemes

Aktualna wersja: 8.0.1

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2021

lepiej-wp-security.8.0.1.zip

Inną wielką nazwą we wtyczkach bezpieczeństwa WordPress jest iThemes Security. Oprócz poprzednich trzech wtyczek to narzędzie jest jednym z najbardziej zaufanych i popularnych wśród użytkowników WordPressa. Dzięki niemu uzyskasz dostęp do:

  • Zapobieganie atakom brute force
  • Skanowanie złośliwego oprogramowania
  • 404 wykrywanie błędów
  • Silne egzekwowanie hasła dla wszystkich użytkowników

iThemes Security Pro zawiera dodatkowe funkcje bezpieczeństwa, w tym uwierzytelnianie dwuskładnikowe , zwiększone skanowanie złośliwego oprogramowania, Google reCAPTCHA i inne. Jest to również najtańsza wtyczka premium, o której wspominaliśmy do tej pory, za 80 USD rocznie.

5. All in One WP Security & Firewall

Wszystko w jednym WP Security & Firewall

Autorzy: Centrala Tips and Tricks, Peter Petreski, Ruhul, Ivy

Aktualna wersja: 4.4.9

Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2021

all-in-one-wp-security-and-firewall.zip

Przechodząc do niektórych mniej znanych wtyczek, mamy All in One WP Security & Firewall. Jego nazwa to odważne stwierdzenie, ale ma listę funkcji, która to potwierdza. Niektóre najważniejsze informacje to:

  • Funkcja „blokady logowania”, aby zapobiec atakom brute force
  • Ochrona plików, edycja, kopie zapasowe i przywracanie
  • Ochrona firewall
  • Skaner do wykrywania zmian plików
  • Zapobieganie spamowi w komentarzach
  • Ochrona przed kopiowaniem z przodu

Co więcej, ta wtyczka jest całkowicie darmowa. Nie ma wersji premium, co oznacza, że ​​otrzymujesz niektóre z bardziej popularnych funkcji bez wysokiej ceny.

6. Defender

Chociaż darmowa wersja jest nieco ograniczona, Defender zapewnia wiele kluczowych funkcji bezpieczeństwa, które możesz chcieć wdrożyć. Na przykład ta wtyczka zapewnia:

  • 2FA
  • Skanowanie plików rdzenia WordPress
  • Czasowe wylogowanie w celu zapobiegania atakom typu brute force
  • Czarna lista adresów IP

Wersja Pro jest bardziej kompletna, z dodatkowymi skanami, raportami o podatnościach i dziennikami audytu. Aby uzyskać do niego dostęp, potrzebujesz członkostwa WPMU DEV. Ta usługa subskrypcji zapewnia ponad 100 wtyczek dla nieograniczonej liczby witryn za jedyne 49 USD miesięcznie.

7. Jetpack

Jetpack - WP Security, Backup, Speed, & GrowthJetpack – WP Security, Backup, Speed, & Growth

Autorzy: Automatic

Aktualna wersja: 10,0

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2021

jetpack.10.0.zip

Następna na naszej liście najlepszych wtyczek bezpieczeństwa WordPress jest Jetpack Backup. Jest to bezpieczne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla witryn WordPress i WooCommerce.

Możesz użyć tej wtyczki do automatycznego prowadzenia dziennika aktywności, który może pomóc Ci dowiedzieć się dokładnie, kto lub co zepsuło witrynę. Obsługuje również kopie zapasowe z przywracaniem jednym kliknięciem z dowolnego punktu kopii zapasowej. Najlepsze jest to, że możesz przywrócić kopię zapasową z komputera stacjonarnego lub urządzenia mobilnego.

Oprócz tego Jetpack Backup wykonuje automatyczne codzienne kopie zapasowe lub kopie zapasowe całej witryny w czasie rzeczywistym, w zależności od wybranego planu.

  • Dzienny plan tworzenia kopii zapasowych – 30-dniowe archiwum kopii zapasowych + dziennik zmian w witrynie
  • Plan tworzenia kopii zapasowych w czasie rzeczywistym – Nieograniczone archiwum kopii zapasowych + dziennik zmian w witrynie

Licencje zaczynają się od 8 USD miesięcznie (rozliczanie roczne).

8. WP Security Audit Log

Dziennik aktywności WPDziennik aktywności WP

Autorzy: WP White Security

Aktualna wersja: 4.3.2

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2021

wp-security-audit-log.4.3.2.zip

Odchodząc od wtyczek bezpieczeństwa WordPress, które twierdzą, że robią to wszystko, rzućmy okiem na kilka, które specjalizują się w określonych funkcjach. Na przykład dziennik audytu bezpieczeństwa WP koncentruje się na zapewnieniu wysokiej jakości monitorowania aktywności . To może ci pomóc:

  • Zauważ podejrzaną aktywność i powstrzymuj ataki, zanim się pojawią
  • Rejestruj zmiany w witrynie, aby przyspieszyć i ułatwić proces odzyskiwania w przypadku ataku

To narzędzie może również uprościć ogólne rozwiązywanie problemów i monitorowanie wydajności. Jeśli zdecydujesz się zainwestować w WP Security Audit Log Premium , będziesz także mógł zobaczyć, kto jest zalogowany, i wylogować użytkowników jednym kliknięciem. Licencje zaczynają się od 89 USD rocznie.

9. Google Authenticator

Następnie Google Authenticator specjalizuje się w 2FA, integrując się z różnymi wtyczkami do tworzenia formularzy, aby zabezpieczyć procesy logowania i rejestracji. Dodatkowo zapewnia:

  • Blokowanie adresu IP
  • Monitorowanie logowania użytkownika

Wersje premium Google Authenticator  oferują dodatkowe funkcje, w tym więcej opcji uwierzytelniania, wiele opcji logowania (w tym logowanie „bez hasła”) oraz różne metody uwierzytelniania dla określonych ról użytkowników . Licencje zaczynają się już od 5 USD rocznie.

10. Block Bad Queries

Zapora ogniowaZapora ogniowa

Autorzy: Jeff Starr

Aktualna wersja: 20210719

Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2021

block-bad-queries.20210719.zip

Ta prosta wtyczka działa dyskretnie, zapobiegając złośliwym atakom na Twoją witrynę. Nie musisz się martwić, że funkcja Block Bad Queries zakłóci Twój przepływ pracy, ponieważ działa dyskretnie w tle. Jest również łatwy w użyciu i może zapobiegać:

  • Prośby o przechodzenie do katalogu
  • Wstrzyknięcie SQL
  • Przesyłanie plików wykonywalnych

Block Bad Queries Pro obejmuje bardziej zaawansowane skanowanie i zapobieganie wyłudzaniu informacji o identyfikatorach użytkowników. Ta wtyczka jest bardzo przystępna cenowo, a dożywotnie licencje zaczynają się już od 20 USD.

11. Ninja Security

Jeśli kiedykolwiek czułeś, że Twoja witryna jest bezpieczna, ale nie byłeś w 100% pewien, Security Ninja może pomóc Ci być na bieżąco. Ta poręczna mała wtyczka zawiera ponad 50 testów związanych z bezpieczeństwem, które możesz wykonać, aby określić, jak bezpieczna jest Twoja witryna. To może:

  • Sprawdź, czy rdzeń WordPress, wtyczki i motywy są aktualne
  • Testuj dostępność plików
  • Określ siłę hasła użytkowników, symulując atak brute force
  • Dowiedz się, czy włączony jest tryb debugowania ogólnego, bazy danych lub JavaScript

Darmowa wersja tej wtyczki nie rozwiązuje problemów, które mogą ujawnić jej testy. Jednak poznanie luk w Twojej witrynie umożliwia podjęcie działań za pomocą innej wtyczki lub Security Ninja Pro . Ta ostatnia obejmuje skanowanie złośliwego oprogramowania, zaporę sieciową w chmurze i więcej, zaczynając od 29 USD rocznie.

Jak wybrać odpowiednie wtyczki zabezpieczające WordPress dla swojej witryny?

Zanim przejdziesz do katalogu wtyczek WordPress, aby pobrać każdą wtyczkę bezpieczeństwa z tej listy, dobrze byłoby zastanowić się, których naprawdę potrzebujesz . Wtyczki zabezpieczające są często dość rozbudowane, co oznacza, że  mogą zmniejszyć szybkość witryny . Lepiej być roztropnym, niż zamieniać jeden problem na inny.

Najpierw sprawdź swoją usługę hostingową. Niektórzy dostawcy oferują funkcje bezpieczeństwa, takie jak kopie zapasowe, aktualizacje, zapory i skanowanie w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania. Jeśli Twój host obsługuje już te zadania za Ciebie, nie ma potrzeby, aby wtyczka nimi zarządzała.

Następnie musisz określić, czy lepiej jest z wtyczką typu „wszystko w jednym”, czy po prostu potrzebujesz określonych funkcji. Jeśli Twój usługodawca hostingowy lub inny dostawca usług zajmuje się niektórymi zadaniami, możesz po prostu potrzebować kilku wtyczek z jedną funkcją, aby wypełnić luki. Ponadto, jeśli masz naprawdę napięty budżet, połączenie ochrony bezpieczeństwa z kilku darmowych lub tanich wtyczek może być bardziej wykonalne niż kupowanie opcji premium all-in-one.

W przeciwnym razie często najlepiej jest zainwestować w jedną kompleksową wtyczkę. Zastanów się nad cechami i kosztami każdego z nich, decydując się między nimi, aby mieć pewność, że uzyskasz najwyższy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Jeśli nadal nie masz pewności, od czego zacząć, większość użytkowników może skorzystać z rozpoczęcia od Wordfence lub Sucuri .

Wniosek

Nie można zaprzeczyć, że dostępna jest szeroka gama wtyczek bezpieczeństwa WordPress. Przy tak wielu opcjach i funkcjach zawartych w każdym z nich wybór idealnego narzędzia dla Twojej witryny może wydawać się onieśmielający.

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na kompleksową wtyczkę bezpieczeństwa, taką jak Sucuri Security , czy też połączysz ją z narzędziami, takimi jak Google Authenticator i WP Security Audit Log , łatwo znajdziesz potrzebne funkcje. Pamiętaj tylko, że połączenie wtyczek z innymi sprawdzonymi metodami bezpieczeństwa jest najmądrzejszym sposobem ochrony Twojej witryny.

Kategorie
Inne Strony www

Czy motywy premium do WordPressa są warte swojej ceny?

Korzyści i zalety wyboru motywów WordPress Premium

Najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze są darmowe …. Motywy WordPress to jedna z tych rzeczy.

“Czekaj, co? Myślałem, że jedną z zalet WordPressa jest to, że jest bezpłatny?”

Oczywiście… i… jest.

Właściwie jestem wielkim fanem WordPressa. Ten artykuł, który właśnie czytasz? Jest na WordPressie. A cała witryna, na której jest ten blog? Nadal działa na WordPressie.

Akurat ten motyw jest stworzony przez naszych pracowników od zera. Jednak jest możliwość zakupu dobrego, wspieranego i szybkiego motywu do WordPressa w wielu miejscach. Istnieje oczywiście wiele korzyści tego rozwiązania, a poniżej przedstawiamy kilka najlepszych powodów, dla których motywy WordPress premium są warte Twoich pieniędzy.

Lepsza jakość

Płacenie za motyw oznacza, że ​​masz specjalistów, którzy go zaprojektują i zakodują. Oznacza to również, że jeśli potrzebujesz pomocy technicznej, będziesz mieć do niej dostęp.

Darmowe motywy zazwyczaj nie mają żadnej formy wsparcia, a jeśli coś pójdzie nie tak, nie masz innego wyjścia, jak samodzielnie rozwiązać problem. Motywy Premium mają zasoby, dzięki którym Twoja witryna będzie działać lepiej.

Wyróżniasz się

Dobry motyw premium zapewnia tak dużą elastyczność pod względem projektu, co znacznie ułatwia wyróżnienie Twojej witryny. Pozwala tworzyć tak wiele odmian, że po zakończeniu realizacji witryny ledwo można stwierdzić, że używasz motywu używanego również przez innych.

Przykładpierwszy z brzegu. Strona zbudowana jest przy użyciu motywu premium WordPress o nazwie  OptimizePress. Jest to motyw w stylu „przeciągnij i upuść”, który ułatwia dostosowanie stron tak, aby odpowiednio odzwierciedlały Twój produkt, markę lub usługę. Posiada również mnóstwo funkcji, które pozwalają nam tworzyć strony docelowe, strony sprzedażowe, a nawet strony optin-page w zaledwie kilka minut.

Lepsza funkcjonalność

Jeśli uważasz, że WordPress jest niezwykle łatwy, z przyjemnością informuję, że korzystanie z motywów premium oznacza jeszcze łatwiejsze i bardziej funkcjonalne wrażenia użytkownika! Od konfiguracji i dostosowywania wyglądu witryny po zarządzanie codziennymi wymaganiami bloga, takimi jak zmiana rozmiaru miniatur, wstawianie kodu reklamowego, a nawet zmiana układu, aby nadać mu lepszy styl.

Lepsze bezpieczeństwo

W Internecie bezpieczeństwo jest zawsze problemem. Motywy Premium są obsługiwane przez programistów i programistów, którzy zawsze szukają sposobów na poprawę bezpieczeństwa Twojej witryny.

W 2011 roku pojawiła się duża luka w zabezpieczeniach WordPressa o nazwie „TimThumb”. TimThumb to prosty skrypt przeznaczony do zmiany rozmiaru obrazów na WordPress i jest częścią prawie każdego motywu (zarówno płatnych, jak i darmowych motywów). Możesz przeczytać więcej na temat tej luki wyszukując informacje w necie.

W każdym razie każdy, kto korzystał z darmowego motywu, utknął między młotem a kowadłem – mógł albo usunąć motyw i stracić jego funkcjonalność, albo przejść przez skomplikowany i czasochłonny proces samodzielnego rozwiązywania problemu. Wszyscy inni korzystający z płatnych motywów premium musieli zrobić tylko jedno — kliknąć aktualizację dostarczoną przez koderów i programistów, którzy stworzyli swój motyw.

O wiele prostsze, aby profesjonaliści zadbali o bezpieczeństwo Twojego motywu!

Dostęp do pomocy technicznej

Jeśli kupiłeś motyw WordPress premium od renomowanego programisty, prawdopodobnie będziesz mieć dostęp do pomocy technicznej online w przypadku wszelkich problemów, które możesz napotkać. Wiele artykułów opisuje, czego należy szukać, szukając motywu. Gdy programiści otrzymają informacje zwrotne od swoich użytkowników, wybrany motyw prawdopodobnie będzie zawierał aktualizacje, które naprawią błędy i doda nowe funkcje.

Różnorodność

W zależności od potrzeb biznesowych i osobistych upodobań, będziesz mógł znaleźć coś, co będzie odpowiadać Twoim potrzebom. Motywy premium są tworzone specjalnie by:

  • wspierać łatwość nawigacji,
  • wspierać szybkość potrzebna dla czasopism lub serwisów informacyjnych,
  •  nadać osobowość własnego bloga,
  • oraz dbać o klarowność portfolio online lub wszechstronną prostotę witryn korporacyjnych.

Czegokolwiek potrzebujesz i dla dowolnej branży, będzie dla Ciebie motyw premium!

Oszczędzaj pieniądze

Zadaj sobie pytanie… ile wart jest Twój czas?

Darmowe motywy wymagają większego zaangażowania w cały proces tworzenia i utrzymywania witryny – czas, który możesz z łatwością wykorzystać na skupienie się na prowadzeniu firmy.

Większość motywów premium to jednorazowa inwestycja i może zaczynać się już od 130 zł.

Masz firmę, ponieważ chcesz zarabiać pieniądze, a nie wykrwawiać ich w niewłaściwych miejscach. Poproś profesjonalistów, by dostosowali Twój motyw WordPress, z pewnością będzie to tańsze niż zbudowanie strony od A do Z.

Jeśli pytasz, czy motywy WordPress są warte swojej ceny? Biorąc wszystko pod uwagę, moja odpowiedź brzmi: tak. W rzeczywistości jest to jedna z najlepszych inwestycji, jakie możesz zrobić, budując swoje działania marketingowe online.

Kategorie
Inne Narzędzia

Wady i zalety współdzielonego hostingu

Zanim podejmiesz decyzję o użyciu lub odrzuceniu korzystania z opcji hostingu współdzielonego, ważne jest, aby zrozumieć zarówno zalety, jak i wady tej usługi. Najrozsądniejsza opcja hostingu zależy od rodzaju prowadzonej witryny lub bloga, więc oto niektóre z najważniejszych zalet hostingu współdzielonego, z których mogą skorzystać firmy lub osoby prywatne, a tymczasem wspomnimy również o niektórych wadach, które mogą potencjalnie zadecydować o wyborze własnego wirtualnego serwera prywatnego.

Efektywność kosztowa i dostosowywanie

Być może największą zaletą współdzielonego hostingu jest to, że jest on zwykle oferowany po bardzo przystępnych cenach. Można skorzystać z wyboru tych usług w porównaniu z innymi, droższymi, a jednocześnie mieć wiele możliwości uzyskania większej ilości miejsca niemal za darmo. . Wynika to z ostrej konkurencji spowodowanej ogromną liczbą firm hostingowych na rynku.

Jeśli chodzi o opcje dostosowywania, zasoby w hostingu współdzielonym są dzielone między kilku użytkowników, jednak serwis nadal jest zarządzany przez webmastera za pomocą narzędzi panelu sterowania. Narzędzie panelu sterowania jest dość przyjazne dla użytkownika i wszechstronne, dzięki czemu można je dostosować do własnych potrzeb. Pomaga użytkownikom zarządzać szeregiem funkcji, takich jak przesyłanie plików i obrazów, a także sprawdzanie statystyk witryny.

Efektywność kosztową i personalizację można połączyć w inną korzyść – wygodę. Jeśli chodzi o prowadzenie strony internetowej, wygoda jest bardzo pożądana. Zarządzanie witryną to tak naprawdę bułka z masłem przy dobrym wsparciu. Twoja witryna zwykle będzie zarządzana przez wysoce profesjonalnych i wykwalifikowanych ekspertów, a tym samym zapewni Ci odpowiednią wygodę, pozwalając Ci poświęcić swój cenny czas na prowadzenie firmy.

Wydajność vs. Awarie

Jednym z najważniejszych aspektów hostingu jest zdecydowanie ilość miejsca na dysku i przepustowość zapewniana przez serwery. Przepustowość pomaga właścicielom firm w wydajnym prowadzeniu ich witryn i firm, a hosting współdzielony zapewnia więcej niż odpowiednią przepustowość, zapewniając możliwość dodania większej liczby zasobów w witrynie.

Zaraz po wydajności przechodzimy do problemu awarii i skupiamy się na nieuniknionych wadach i wszystkich trudnych prawdach, których doświadczył każdy, kto miał już styczność ze współdzielonym hostingu. Chociaż większość hostingodawców internetowych jest szanowana, niezawodność współdzielonego hostingu zawsze była wątpliwa. Pomimo wszystkich podjętych proaktywnych środków, jeśli tysiące stron internetowych zostanie umieszczonych tylko na jednym serwerze, maszyna jest narażona na awarię i może potencjalnie ulec problemom. Patrząc na dostawcę hostingu współdzielonego, ważne jest, aby spojrzeć na jego poprzednią historię i gwarancje SLA dotyczące przestojów — nawet na ich strony w mediach społecznościowych lub fora hostingowe, aby uzyskać więcej informacji.

Problemem może być również wydajność. Na przykład, jeśli masz umiarkowany ruch w swojej witrynie, a inny użytkownik, który również korzysta z Twojego dostawcy hostingu współdzielonego, odnotuje nagły wzrost ruchu, wydajność Twojej strony może zostać spowolniona. Załadowanie stron zajmuje więcej czasu i może być frustrujące dla odwiedzających. Może to spowodować utratę ruchu, ponieważ odwiedzający mogą zdecydować się na szukanie informacji gdzie indziej.

Bezpieczeństwo

Prawdopodobnie największym krytycznym aspektem hostingu współdzielonego jest bezpieczeństwo. Potrzeba tylko jednego webmastera w Twoim współdzielonym środowisku hostingowym, aby nadużyć HTAccess lub jakiegokolwiek innego wrażliwego elementu, powodując wiele usterek na serwerze, które mogą spowodować różnego rodzaju chaos i problemy z bezpieczeństwem. Intruzi mogą uzyskać dostęp do Twoich danych, a w najgorszym przypadku Twoja witryna zostanie umieszczona na czarnej liście, jeśli na serwerze zostaną wykryte błędy.

Kategorie
Pozycjonowanie Strony www

Jak stworzyć stronę przyjazną dla Google?

Projektowanie stron internetowych SEO to sposób na projektowanie i tworzenie stron internetowych tak, aby były przyjazne dla wyszukiwarek. Stworzenie witryny przyjaznej SEO oznacza, że ​​Google i inne wyszukiwarki mogą sprawnie indeksować każdą stronę w witrynie, skutecznie interpretować treść i indeksować ją w swojej bazie danych. Po zindeksowaniu mogą wyświetlać użytkownikom najtrafniejsze i najbardziej wartościowe strony internetowe na podstawie wyszukiwanych przez nich tematów. Im lepsze strategie SEO i im bardziej zespół SEO jest zintegrowany z procesem projektowania stron internetowych , tym większa szansa na indeksację i ranking na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Ponieważ spośród miliardów ludzi, którzy codziennie korzystają z wyszukiwarek, mniej niż 5% przechodzi przez pierwszą stronę Google SERPS , ważne jest, aby zaprojektować i opracować witrynę przyjazną SEO, aby zwiększyć ruch organiczny i uzyskać rankingi na pierwszej stronie w Google.

W społeczności Google SEO krąży żart, który brzmi: „Gdzie jest najlepsze miejsce do ukrycia martwego ciała? Na drugiej stronie wyników wyszukiwania.”

Poniżej znajduje się podstawowy zarys, który pomoże Ci w optymalizacji nowej witryny pod kątem wyszukiwarek. Istnieją dwie główne części strategii projektowania stron internetowych Google SEO: optymalizacja na stronie i optymalizacja poza stroną – onsite i offsite.

Projektowanie stron internetowych SEO, część 1: Optymalizacja na stronie przyjazna SEO

Optymalizacja na stronie obejmuje strategie SEO, które są kontrolowane przez właściciela witryny. Strategie te odgrywają kluczową rolę w sposobie, w jaki wyszukiwarki indeksują i rozumieją Twoje treści.

Strategie optymalizacji na stronie:

  • Przeprowadzanie badań słów kluczowych, dobieranie właściwych słów kluczowych i tematów oraz wykorzystywanie ich w odpowiednich miejscach na stronie
  • Prawidłowe używanie tagów tytułu, tagów nagłówka, tagów alt obrazu i tagu meta opisu
  • Tworzenie struktury adresów URL zoptymalizowanej pod kątem użytkowników i wyszukiwarek
  • Stworzenie wewnętrznej struktury linków, nawigacji i architektury informacji, które pomagają wyszukiwarkom w efektywnym i wydajnym indeksowaniu witryny oraz są zgodne z oczekiwaniami użytkownika
  • Tworzenie świetnych treści, które można wykorzystać do zdobywania linków przychodzących podczas strategii optymalizacji poza stroną
  • Korzystanie z wielu rodzajów treści, takich jak obrazy, filmy, listy i tekst
  • Tworzenie responsywnego projektu strony internetowej, który zapewnia wspaniałe wrażenia użytkownika na różnych urządzeniach
  • Zaprojektowanie strony internetowej, która jest atrakcyjna wizualnie, reprezentuje Twoją markę i ma spójny wygląd

Projektowanie stron internetowych SEO, część 2: Optymalizacja poza stroną przyjazna SEO

Optymalizacja poza stroną odnosi się do zarządzania realizacją działań marketingowych i wzmocnienia strony internetowej. Takie zarządzanie skutkuje zdobywaniem linków i wzmianek w mediach społecznościowych, które mogą zwiększyć autorytet Twojej witryny, powodując wzrost rankingów SEO i ruchu.

Techniki poza stroną obejmują:

  • Analizowanie konkurencji, aby lepiej zrozumieć, jakich strategii używają do pozycjonowania w wynikach wyszukiwania
  • Używanie tekstów zewnętrznych bogatych w słowa kluczowe w linkach przychodzących
  • Pozyskiwanie linków przychodzących ze stron internetowych, które są uznawane przez wyszukiwarki za autorytatywne
  • Pozyskiwanie linków do treści znajdujących się głęboko w Twojej witrynie

Pozycjonowanie stron internetowych White Hat i Black Hat

Techniki SEO można podzielić na kategorie: techniki white hat, które są akceptowane przez wyszukiwarki i są rekomendowanymi sposobami na poprawę rankingu oraz techniki black hat, czyli te, które są zwodnicze i skutkują karą Google lub zablokowaniem przez wyszukiwarki .

Techniki white hat

Wymienione wcześniej strategie są uważane za White Hat i dodają wartość do SEO witryny, zapewniają doskonałe wrażenia z projektowania witryn i mogą zwiększyć rankingi, ruch i sprzedaż z Google i innych wyszukiwarek.

Techniki black hat

Te techniki Black Hat były używane w przeszłości, aby szybko osiągnąć wysokie rankingi. Jednak wyszukiwarki zaktualizowały swoje algorytmy w celu wykrywania takich technik i stale wykorzystują sztuczną inteligencję, aby odkryć dodatkowe techniki spamowe mające na celu manipulowanie SERP.

  • Wymiana linków
  • Kupowanie linków
  • Sprzedawanie linków
  • Ukryte treści i linki
  • Spamowanie słów kluczowych
  • Upychanie słów kluczowych
  • Maskowanie
  • Korzystanie z pressel pages
  • Ukrywanie linków na swojej stronie

Usługi SEO w zakresie projektowania stron internetowych wykonane poprawnie

Gdy SEO jest wykonywane prawidłowo i wbudowane jest w proces projektowania stron internetowych, usługi SEO dodadzą wartości do doświadczenia witryny, czyniąc witrynę przyjazną dla wyszukiwarek, zapewniając lepsze wrażenia użytkownika i znacznie pomagając firmom osiągnąć ich cele marketingowe online. Jeśli potrzebujesz pomocy w stworzeniu profesjonalnego projektu strony internetowej przyjaznej SEO , przeprojektowaniu lub całkowitym przebudowie, skontaktuj się z nami, z pewnością pomożemy.

Kategorie
Pozycjonowanie Strony www

5 powodów, dla których nie warto używać Wix.com dla swojej strony internetowej

Często zdarzało mi się, że klienci przychodzili do mnie po użyciu Wix  do budowy strony internetowej i proszą o pomoc w zwiększaniu widoczności ich witryn. I tu tkwi szkopuł. Wix bardzo ułatwia zbudowanie świetnie wyglądającej strony internetowej, jednak tak samo łatwo jest zbudować bardzo słabo działającą stronę internetową, której nie uświadczysz w wynikach wyszukiwania Google.

Więc jeśli Wix ułatwia tworzenie strony internetowej, dlaczego nie miałbyś jej użyć?

1. Wix ułatwia tworzenie strony internetowej

Więc jeśli Wix ułatwia budowę strony internetowej, dlaczego jest to negatywne? Jeśli podchodzisz do tworzenia strony internetowej jako do „łatwego” zadania, to zaczynasz od złej drogi. Lubię myśleć, że wiem, co wygląda dobrze, ale gdybym próbował zaprojektować broszurę, wyglądałoby to szokująco – nie jestem grafikiem i nigdy bym się za niego nie uważał, więc dlaczego miałbyś udawać programistę stron internetowych, gdy Twoja firma zajmuje się czymś innym?

Gdyby stworzenie działającej strony internetowej było „łatwe”, nie byłoby setek tysięcy artykułów na blogu na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), struktur treści, zarządzania reputacją witryny i poza nią oraz optymalizacji konwersji.

Osobiście uważam, że większość firm, zwłaszcza małych i średnich, nie spędza wystarczająco dużo czasu na researchu przed zamówieniem strony www. Dość często dzieje się tak dlatego, że nie wiedzą, o co pytać, lub agencje internetowe nie poświęcają czasu na zadawanie właściwych pytań. Właściciele firm niekoniecznie powinni wiedzieć, jakie pytania zadać – Twoja firma to Twoja specjalność, powinieneś być w stanie zaufać swojemu programiście, który zada właściwe pytania.

Wix ułatwia od razu wejście, złożenie strony internetowej i opublikowanie jej. Zanim to zrobisz, musisz się zatrzymać, pomyśleć i zastanowić, czego Twoja firma potrzebuje, aby Twoja obecność w sieci była widoczna.

Musisz zastanowić się nad strukturą treści, rozmiarami przesyłanych obrazów, tytułami stron, których użyjesz, tekstem nagłówka dla każdej strony, wezwaniami do działania, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania (SERP), a także konwersją i optymalizacją. Oprócz tego musisz upewnić się, że wdrożyłeś śledzenie online, aby wiedzieć, jak strona działa, i skonfigurować podstawowe narzędzia Google, aby uzyskać informacje ze swojej witryny, które mogą wpływać na Twoje decyzje marketingowe.

Tak, widziałem drogie witryny bez zainstalowanego Google Analytics — fundamentalne przeoczenie, którego tak naprawdę nie powinieneś mieć, wydając tysiące złotych. Ktoś też do mnie zadzwonił, żeby uczynić swoją stronę bardziej widoczną. Wydali 400 złotych na swojej stronie internetowej z jakąś przypadkową firmą zagraniczną. Ile kosztowała ich ta „tania” strona internetowa? Prawdopodobnie okazuje się, że strona internetowa kosztowała ich tysiące w utraconych interesach..

Dlatego zbudowanie strony internetowej nie powinno być łatwe. To, co dobrze wygląda, niekoniecznie działa dobrze.

2. Wix ukrywa złożoność

Łaaaaaaa! To kolejna korzyść, którą widzę w postach! Ukrywanie zawiłości w tworzeniu stron internetowych niekoniecznie jest dobrą rzeczą. Wix ułatwia projektowanie stron internetowych, takich jak one page, co nie jest dobret. To, co widzisz, nie jest tym, co widzi Google. Chociaż Google bierze pod uwagę wrażenia użytkownika, chodzi głównie o treść i przyjazność dla urządzeń mobilnych i tym podobne. Jednym z najbardziej podstawowych elementów, o które dba Google, jest struktura tytułów stron i to, co mówią o stronie, jednak w przypadku kilku witryn Wix, które widziałem, nie zwraca się na to uwagi, mimo że Wix obsługuje ustawienia SEO dla stron.

Google nie dba o to, czy Twój przycisk wygląda ładnie, czy Twój obraz jest oszałamiający.  Poniższy wynik wyszukiwania jest dość typowy, gdy nie wiesz, co robić. W wyniku nie ma wezwania do działania, a opis nie mówi, o czym jest strona. Jeśli jest to jeden z dziesięciu podobnych wyników, prawdopodobnie kliknąłbym bardziej kuszący.

Popraw ranking wyszukiwania Google — zły przykład

Ukrywając te zawiłości, bardzo łatwo jest być naprawdę dumnym ze swojej nowej strony internetowej i chwalić się nią światu w social mediach. Chwal się chwal, ponieważ może to być najlepszy sposób na znalezienie Twojej witryny przez kogokolwiek, ponieważ Google może jej nie znaleźć.

Musisz zdawać sobie sprawę z wszystkich trudniejszych elementów, które składają się na Twoją obecność w sieci, takich jak SEO, wykazy firm poza witryną, recenzje i nie tylko. . Niedawny wykres opracowany przez specjalistyczną firmę MOZ pokazał, że Twoja witryna stanowi tylko element Twojej obecności w Internecie – są tam linki zwrotne, wykazy firm, cytaty i Twoja witryna. Bez tego wszystkiego możesz nie zostać znaleziony przez swoich klientów, więc niestety Twoja ładna witryna Wix nie spełni swoich oczekiwań.

Widziałem briefy i cytaty, które nie odzwierciedlają najbardziej podstawowych funkcji, jakich potrzebuje firma, i często traktują SEO jako „opcjonalny dodatek”. Nie jest. Jest to niezbędne, a często wdrożenie prostych kroków znacznie wpłynie na Twoją widoczność.

3. Wix hostuje Twoją witrynę

Jeśli Twoja witryna zacznie działać wolniej niż zwykle, dobrym miejscem na rozpoczęcie jest przyzwoity hosting. Jeśli witryna jest oparta na jednym z systemów zarządzania treścią o otwartym kodzie źródłowym, takim jak WordPress lub Silverstripe, cała masa firm hostingowych chce, aby Twoja witryna była hostowana za grosze. Niektóre są świetne, inne złe.

Generalnie nie podoba mi się pomysł korzystania z zastrzeżonego systemu zarządzania treścią, niezależnie od tego, czy jest to platforma taka jak Wix, czy ta opracowana przez twoją agencję. Jeśli hosting będzie zbyt mały dla Ciebie, najprawdopodobniej będziesz musiał zacząć od nowa. Chociaż WordPress nie jest jedyną dostępną platformą, właściciele firm pytali mnie, czy jest to przyzwoita opcja, czy jest używana „tylko” przez blogerów?  Techcrunch używa WordPressa, a Mashable używał go kiedyś – mogę śmiało powiedzieć, że ich strony są prawdopodobnie większe niż Twoja.

Kiedy rozwijasz swoją witrynę za pomocą Wix, nie masz dokąd pójść – oni hostują Twoją witrynę i nie możesz iść gdzie indziej , co prowadzi mnie do następnego punktu.

4. Nie możesz łatwo przenieść swoich danych Wix w inne miejsce

Masz szczęście, a Twoja witryna działa dobrze i chcesz dodać do niej funkcje, które nie są obsługiwane przez Wix, lub chcesz przeprowadzić gruntowny przegląd. Zasadniczo wyrosłeś ze swojej witryny.

Jeśli tak się stanie, bardzo trudno będzie przenieść Twoje treści z Wix. Jeśli masz witrynę opartą na WordPressie, możesz zachować całą zawartość i zastosować inny motyw lub niestandardowy motyw (który w rzeczywistości jest układem). Twoja strona internetowa wygląda zupełnie inaczej, ale nie musisz ponownie wprowadzać treści. Po zmianie motywów nadal pozostaje wiele do zrobienia, ponieważ wszystkie mają swój własny sposób działania, różne rozmiary obrazów w różnych gniazdach, ale możesz zachować całą zawartość.

Jeśli uważasz, że możesz wyrosnąć z Wix, być może pełne tworzenie stron internetowych jest obecnie poza twoim budżetem, ale pamiętaj, aby uwzględnić ten potencjalny koszt w przyszłości .

5. Wix nie jest darmowy — może być droższy niż myślisz

Wix jest bardzo atrakcyjną platformą początkową, ponieważ oferta podstawowa jest bezpłatna. To bardzo skuteczna technika sprzedaży, która przyciąga klientów do drzwi. Mailchimp używa podobnej techniki, ale nawet Mailchimp nie pozwala na dostęp do automatycznych sekwencji wiadomości e-mail w swojej ofercie podstawowej – jest to istotna część marketingu e-mailowego.

W darmowych planach masz markę Wix na swojej stronie, a mała ikona pokazana na pasku przeglądarki będzie logiem Wix. Nie możesz również dodać śledzenia Google Analytics, dopóki nie uzyskasz abonamentu premium.

Plany premium zaczynają się od zaledwie 4 dolarów miesięcznie, więc nie jest to w żaden sposób drogie, a dochodzą do 24 dolarów miesięcznie.

Gdy zaczniesz dodawać funkcje, Wix ma „sklep z aplikacjami”, dzięki czemu możesz wybrać, których aplikacji chcesz użyć. Do wyboru jest mnóstwo aplikacji, a wiele z nich zaczyna od oferty „freemium” z większą liczbą funkcji w cenie, więc wróć do tej witryny i weź pod uwagę swoje koszty.

Największy koszt korzystania z Wix dla wielu osób jest ukryty.  Jest to koszt stron tworzonych przez użytkowników, którzy mogą nie wiedzieć, co sprawia, że ​​strona naprawdę działa, dlatego nie można jej znaleźć lub nie działa dobrze. Ten brak funkcjonalności prawdopodobnie kosztuje Cię krocie.

Porównuję tę stratę do właściciela warsztatu, który kilka lat temu zbudował tanią stronę internetową. Nie można go było znaleźć. Kiedy pojawiła się nowa strona internetowa i wykazy firm poza witryną, był zasypywany pracą. Jeśli wyobrażasz sobie, że zbudował tę witrynę w Wix (tak jak niektórzy z jego konkurentów) bez zrozumienia ważnych elementów widoczności w wyszukiwarkach, poniższy scenariusz jest niezwykle ostrożnym oszacowaniem ilości utraconej pracy:

  • Średnia praca w warsztacie to 300 złotych
  • Jedna praca tygodniowo pochodzi z nowej strony internetowej = 52 x 300 = 15 600 zł rocznie
  • Stara strona internetowa działała przez 4 lata = 4 x 15 600 = 62 400 zł

Ta tania strona internetowa kosztowała go 62 400 złotych utraconych przychodów w ciągu 4 lat.

W Polsce średni koszt naprawy samochodu wynosi 300-500 zł i mogę śmiało założyć, że w wyniku znalezienia się w Internecie otrzymuje się więcej niż jedną pracę tygodniowo. Możesz wtedy wziąć pod uwagę stałą całkowitą wartość klienta przy regularnym przeglądzie, testach sprawności drogowej i nie tylko, całkiem możliwe, że ta tania strona internetowa kosztowała go znacznie więcej niż wartość nominalna.

5 klientów tygodniowo po 300 zł, w ciągu 4 lat to 312 000 złotych utraconych przychodów z powodu złej witryny , i to bez dodatkowej sprzedaży.

Wnioski

Za pomocą platformy Wix można zbudować przyzwoitą witrynę generującą przychody. Największym problemem z Wix jest to, że łatwo jest stworzyć stronę internetową, którą uważasz za świetną i dała wielu ludziom wrażenie posiadania dobrej strony internetowej, gdy jest to dalekie od prawdy.

Strony internetowe nie są broszurami i nie powinny być traktowane w ten sposób.

Aby przynosić przychody ze strony internetowej, musisz myśleć o niej jako o obecności online, zaznaczając wszystkie właściwe pola i zainwestuj czas i pieniądze, aby to zrobić dobrze.

Czy możesz sobie pozwolić na stratę 312 000 zlotych w swojej firmie?

Jeśli potrzebujesz niezależnej pomocy w opisie swojej witryny lub chcesz przeprowadzić kontrolę stanu Twojej obecności w Internecie, skontaktuj się z nami już dziś .

Kategorie
Inne Narzędzia

Czy warto zainwestować w swój serwer sieciowy?

Rozejrzyj się po swoim biurze. Czy w sieci jest więcej niż cztery lub pięć komputerów? Jeśli tak, w jaki sposób zarządzasz tymi komputerami, aby zapewnić bezpieczeństwo danych Twojej firmy?

Rozwijające się firmy często dodają stacje robocze, aby pomieścić nowych pracowników lub zwiększyć ich efektywność. Niestety czasami zapominają wziąć pod uwagę konfigurację sieci, co ma duży wpływ na bezpieczeństwo i niezawodność systemu. Połączenie w sieć stacji roboczych w konfiguracji peer-to-peer może działać z kilkoma komputerami, ale gdy masz już pół tuzina i więcej, możesz mieć problemy z tworzeniem kopii zapasowych i zabezpieczaniem każdego pojedynczego komputera. Jeśli ta sytuacja brzmi znajomo, być może nadszedł czas, aby rozważyć inwestycję w serwer sieciowy.

Rola serwera

Serwer to maszyna zaprojektowana do przechowywania, zarządzania i dostarczania danych do stacji roboczych w Twojej sieci. Serwery są zazwyczaj wydajniejsze niż przeciętne stacje robocze i oferują nadmiarowe dyski twarde oraz komponenty z możliwością wymiany podczas pracy. Chociaż zwykły komputer może służyć jako serwer sieciowy, może nie oferować takiej skalowalności i bezpieczeństwa, jakie zapewnia serwer.

Scentralizowana pamięć masowa

Inwestowanie w serwer jest czasami drogie, ale istnieje kilka ważnych powodów, aby przełączyć sieć na konfigurację „klient/serwer”. Przede wszystkim serwery sieciowe oferują ulepszone funkcje bezpieczeństwa. Możesz zarządzać i definiować prawa dostępu do swoich danych z centralnego miejsca, zamiast rozprowadzania plików w sieci. Możesz nie chcieć, aby Twój zespół sprzedaży miał dostęp do plików z Twojego działu księgowości, na przykład, możesz ustawić hasła, które określą, kto może wyświetlać dane pliki.

Scentralizowana pamięć masowa umożliwia również zaplanowane tworzenie kopii zapasowych na jednym komputerze; nie musisz polegać na osobach wykonujących regularne kopie zapasowe na swoich komputerach. Obecnie istnieje szereg opcji tworzenia kopii zapasowych dla małych firm, w tym tradycyjne kopie zapasowe na taśmie magnetycznej, urządzenia sieciowej pamięci masowej (NAS) i usługi zdalnego tworzenia kopii zapasowych.

Pierwsza linia obrony przed wirusami

Przypadki wirusów, robaków i spamu również stanowią jedne z największych zagrożeń dla Twojej sieci. Gdy wszystkie komputery są połączone w sieć, istnieje ryzyko, że cała zostanie zainfekowana uszkodzonym plikiem z jednego komputera. W konfiguracji klient/serwer można monitorować ochronę przed wirusami i robakami na komputerze centralnym, zapewniając w ten sposób aktualność oprogramowania zabezpieczającego.

Ponadto istnieje wiele różnych programów, które umożliwiają administratorom sieci wdrażanie skanowania antywirusowego i środków bezpieczeństwa na każdym komputerze w sieci z jednego centralnego serwera. W ten sposób możesz skrócić czas potrzebny na ochronę wszystkich swoich maszyn.

Zwiększone bezpieczeństwo, niezawodność

Dodatkowe zabezpieczenia i niezawodność są również wbudowane w sprzęt. Serwery są zaprojektowane do działania nawet w przypadku awarii sprzętu lub zasilania, ponieważ wykorzystują nadmiarowe dyski i zasilacze. Porównaj to z siecią p-to-p, w której informacje przechowywane na komputerze mogą zostać utracone, jeśli komputer ulegnie awarii, a zobaczysz oczywistą przewagę serwerów sieciowych.

Serwery zawierają również komponenty, które można wymieniać podczas pracy. Są to komponenty sprzętowe, które w przypadku awarii można usunąć i wymienić, gdy serwer nadal działa. Wyłączenie komputera tylko w celu naprawy podzespołu może spowodować utratę wydajności, dlatego jest to cenna funkcja.

Ponownie, nie masz tej opcji w konfiguracji p-to-p — jeśli maszyna działa nieprawidłowo, należy ją wyłączyć w celu naprawy, a dane na tej maszynie będą niedostępne, dopóki nie zostaną naprawione.

Inwestowanie w serwer sieciowy ma wiele zalet, a ceny znacznie spadły w ostatnich latach. Jeśli masz trudności z zarządzaniem siecią biznesową, warto przemyśleć swoją strategię i zdecydować się na własny serwer.

Kategorie
Inne Narzędzia Strony www

30 świetnych przykładów zastosowania CSS do tworzenia ciekawych animacji na Twojej stronie www

Animacje CSS lub CSS3 w projektowaniu stron internetowych, w tym szeroko stosowane animacje hover, animacje ładowania, animacje tła, animacje przejścia, animacje tekstu itp., są obecnie bardzo modne, dzięki czemu strona internetowa / aplikacja jest atrakcyjna i interesująca dla użytkowników

Jednak projektowanie witryny z animacją CSS/CSS3 nie jest łtak atwe dla projektantów i programistów, jak mogłoby się wydawać.

Szukasz inspiracji z najlepszych i najnowszych przykładów animacji CSS w tym roku?

Oto 30 najbardziej kreatywnych i inspirujących przykładów animacji CSS/CSS3, które pomogą Ci zbudować niesamowitą animowaną stronę internetową:

Po pierwsze, co to jest animacja CSS?

Animacja CSS to proponowany moduł do kaskadowych arkuszy stylów, który pozwala projektantom i programistom dodawać animacje poprzez edycję kodu CSS ich stron internetowych, zamiast bezpośrednio przesyłać obrazy GIF lub flash.

W ten sposób mogą nie tylko ponownie wykorzystać podobne animacje CSS na różnych stronach internetowych, kopiując i wklejając kod CSS, ale także tworzyć lżejsze strony internetowe o lepszej kompatybilności. Dzięki narzędziu do animacji strony internetowe/aplikacje będą tak realistyczne, jak to tylko możliwe.

Wybierz odpowiednie narzędzia do prototypowania przed stworzeniem najlepszych stron z animacją

Aby zbudować najbardziej angażujące i kreatywne strony z animacją, duże znaczenie mają również dobre narzędzia do prototypowania . Pomaga z łatwością prototypować, testować, iterować i udostępniać projekty witryn z animacją.

25 fajnych przykładów animacji CSS dla Twojej www

Rzućmy okiem na 25 najlepszych i najnowszych przykładów animacji CSS/CSS3 dla wykorzystania ich na Twojej www.

1. Latające ptaki

Ocena: ★★★★★

Latający ptak w tym przykładzie animacji CSS jest bardzo naturalny i żywy, dzięki czemu cała witryna jest wciągająca i dynamiczna.

Jest to idealna opcja dla niektórych stron internetowych związanych z produktami ekologicznymi lub oferujących usługi turystyczne.

Zobacz kod CSS

2. Animacja kostki Morphing

Ocena: ★★★★★

Ten przykład tworzy bardzo piękną animację internetową dla projektantów i programistów, aby wyświetlić najważniejszą lub interesującą treść, aby przyciągnąć użytkowników. Efekty 3D przyciągają wzrok.

Zobacz szczegóły animacji

3. Animacja ładowania małego smoka

Ocena: ★★★★★

Animacja ładowania jest ważnym elementem dla projektantów i programistów, aby angażować użytkowników i czynią je lubią czekać. Ta urocza animacja ładowania smoka to świetny wybór na stronę dla dzieci.

Zobacz kod CSS

4. Padający śnieg

Ocena: ★★★★

Padający śnieg bardzo rzuca się w oczy.

Ten przykład animacji można wykorzystać na stronach internetowych, które planują uruchomienie promocji zimowych/świątecznych/noworocznych.

Zobacz kod CSS

5. Animacja słupa ogłoszeniowego

Ocena: ★★★★

Ta obracająca się animacja CSS to kolejny dobry wybór dla projektantów i programistów do wyświetlania najważniejszych treści internetowych.

Zobacz szczegóły animacji

6. Akordeon obrazu CSS3

Ocena: ★★★★★

Projektowanie akordeonów z animowanym obrazem jest w ostatnich latach bardzo modne.

Ten animowany akordeon CSS3 może być świetnym wyborem do tworzenia imponujących witryn z modą, ubraniami lub portfolio .

Zobacz kod CSS3

7. Animacja najechania CSS3

Ocena: ★★★

Doskonała animacja po najechaniu lub interakcja to prosty sposób na to, aby strony internetowe wyglądały znakomicie. Ten przykład animacji najechania oferuje szereg efektów najechania dla projektantów i programistów do wyboru w oparciu o ich własne potrzeby.

To idealny wybór dla Ciebie, aby ulepszyć swoją stronę internetową.

Zobacz kod CSS3

8. Przechowuj animację ładowania

Ocena: ★★★★★

Ta animacja ładowania jest imponująca dzięki unikalnemu ilustrowanemu stylowi projektowania.

Jeśli projektujesz stronę internetową z motywem ilustracyjnym, ta animacja ładowania CSS jest dla Ciebie doskonałym przykładem.

Zobacz kod CSS

9. Strona logowania z mrugającym okiem

Ocena: ★★★★★

Ta animacja CSS jest specjalnie zaprojektowana dla pięknego formularza rejestracji w witrynie. Gdy użytkownik wypełni formularz rejestracyjny, oko na górze odpowiednio się otworzy lub zamknie, tworząc imponujący interaktywny projekt formularza internetowego.

Zobacz szczegóły animacji

10. Animacja przejścia 3D

Ocena: ★★★★

Ta animacja CSS zawiera przejście 3D, tworząc bardzo wciągającą i fajną animację.

Zobacz kod CSS

11. Responsywna animacja nawigacji treści CSS33

Ocena: ★★★★

Ten przykład animacji przedstawia płynny proces nawigacji.

Jest to dobre źródło dla Ciebie, jeśli przypadkowo szukasz dobrego projektu nawigatora wykonanego w CSS3.

Zobacz kod CSS3

12. Animowana karta CSS

Ocena: ★★★★

Projekt interfejsu karty pomaga stworzyć przejrzysty układ strony internetowej i poprawić wrażenia użytkownika. Dlatego projektanci i programiści często używają projektów kart w swoich projektach stron internetowych/aplikacji.

Ta animacja projektu karty stanowi dobry przykład tego, czym jest wyjątkowy projekt interfejsu użytkownika karty sieciowej.

Zobacz szczegóły animacji

13. Animacja menu podzielonego tekstu w perspektywie

Ocena: ★★★★★

Ciekawa animacja czcionek może pomóc w skutecznym ulepszaniu projektów internetowych.

Jeśli chcesz urozmaicić projekt swojej witryny za pomocą animacji czcionek, ta animacja menu tekstowego jest dla Ciebie dobrym przykładem.

Zobacz kod CSS

14. Klikalne menu akordeonowe w stylu retro

Ocena: ★★★★

To klikalne menu akordeonowe jest bardzo przyjazne dla użytkownika. To dobry wybór dla projektantów/deweloperów, aby stworzyć minimalistyczną stronę internetową z najlepszym ux.

Pobierz kod CSS

15. Animacja ładowania ducha CSS

Ocena: ★★★★

Unoszący się duch w tej animacji ładowania CSS jest bardzo ładny i jest dobrym wyborem dla niektórych witryn dla dzieci.

Zobacz kod CSS

Sprawdź więcej projektów animacji CSS:

16. Podstępna animacja najechania CSS

Ocena: ★★★

Zobacz kod CSS3

17. Kliknij przycisk Animacja

Ocena: ★★★★

Zobacz kod CSS3

18. Animacja przejścia

Ocena: ★★★★★

Zobacz szczegóły animacji

19. Animacja nawigacji

Ocena: ★★★★★

Zobacz szczegóły animacji

20. Rozszerzanie menu siatki Grid

Ocena: ★★★★★

Zobacz kod CSS

21. Dodaj animację pliku

Ocena: ★★★

Zobacz kod CSS

22. Animacja przycisku radiowego

Ocena: ★★★★

Zobacz kod CSS

23. Animacja przycisków społecznościowych

Ocena: ★★★

Zobacz kod CSS

24. Animacja najechania kartą informacyjną

Ocena: ★★★

Zobacz kod CSS

25. Fantazyjna animacja przycisków

Ocena: ★★★★

Zobacz kod CSS

To są wszystkie świeże przykłady animacji CSS/CSS3, które zebraliśmy dla Ciebie. Mamy nadzieję, że mogą Cię zainspirować.

5 najlepszych przykładów animacji CSS

Szukając najlepszej animacji CSS, znaleźliśmy kilka przykładów kreatywnych animowanych stron internetowych.

Chętnie podzielimy się 5  najlepszymi przykładami stron z animacją CSS dla wykorzystania w Twojej www:

26. Animacja bohatera

Ocena: ★★★★★

Zobacz witrynę online

27. Napoje dowód CSS

Ocena: ★★★★

Zobacz witrynę online

28. Animacja internetowa w formacie Gami

Ocena: ★★★★

Zobacz witrynę online

29. Animacja lalek

Ocena: ★★★★★

Zobacz witrynę online

30. 3D w połączeniu z animacją 2D

Ocena: ★★★★★

Zobacz witrynę online

Wniosek

Animacje CSS sprawiają, że strona internetowa jest atrakcyjna wizualnie i poprawiają wrażenia użytkownika. Mamy nadzieję, że możesz czerpać inspirację z tych 30 najlepszych przykładów animacji CSS, aby stworzyć wspaniałą stronę angażującą Twoich użytkowników czy Klientów.