Kategorie
Pozycjonowanie

8 trendów w SEO i pozycjonowaniu, które będą królować w 2021 roku

Wszyscy wiedzą, że SEO to szybko rozwijająca się branża. Google nieustannie wprowadza nowe technologie i aktualizuje stare, aby poprawić jakość wyników wyszukiwania, co za tym idzie zmusza nas do podejmowania ciągłych działań.

W przeszłości niektóre z tych aktualizacji znacznie zmieniły całą branżę SEO. Wygląda jednak na to, że w 2021 r. sytuacja będzie bardziej stablina. Bardziej prawdopodobne jest, że istniejące trendy będą się utrzymywać, a Google będzie nadal udoskonalać, a nie rewolucjonizować swoje SERPY/

Biorąc pod uwagę tę prognozę, oto kilka trendów SEO, o których należy pamiętać w 2021 roku:

W latach 2016-2019 liczba wyszukiwań bez kliknięć wzrosła z 43,9% do 49% .

Trudno się temu dziwić. Google odpowiada na coraz więcej zapytań w funkcjach SERP i nie ma potrzeby klikania w linki, gdy odpowiedź wyskakuje nam automatycznie na stronie wyników, jak poniżej.

W przyszłości liczba wyszukiwań bez kliknięć będzie rosła wraz z ulepszaniem algorytmów Google w zakresie pobierania ze stron internetowych tylko polecanych fragmentów.

Co z tym zrobić?

Nic, co możesz zrobić, nie zmieni odsetka wyszukiwań bez kliknięć, ale należy o tym pamiętać podczas analizy słów kluczowych. Jeśli rozważasz słowo kluczowe, a większość wyszukiwań nie generuje żadnych kliknięć, to lpiej skupić się na innej frazie.

Na przykład, jeśli w Eksploratorze słów kluczowych Ahrefs sprawdzimy rozkład kliknięć pod kątem „co oznacza seo” , szacunkowo 71% wyszukiwań kończy się brakiem kliknięć.

Dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że Google w pełni odpowiada na pytanie w wynikach wyszukiwania i mało kto potrzebuje rozszerzenia tej wiedzy.

Spójrz teraz na „wskazówki dotyczące SEO ”, gdzie tylko 26% wyszukiwań nie ma żadnych kliknięć.

W tym przypadku, chociaż Google próbuje odpowiedzieć na zapytanie za pomocą fragmentu z odpowiedzią, większość użytkowników prawdopodobnie kliknie, ponieważ potrzebują więcej szczegółów i elementów wizualnych, aby pomóc im zastosować wskazówki w praktyce.

Czy to oznacza, że ​​kierowanie na pierwsze słowo kluczowe jest całkowicie bezcelowe?

Nie. Zero kliknięć nie oznacza zerowych możliwości. Pojawienie się w wynikach wyszukiwania ma inne zalety, na przykład:

  • Zwiększona świadomość marki.  Ponieważ Twoja nazwa domeny i favicon są wyświetlane w SERP .
  • Lepsze postrzeganie marki.  Jeśli Google stale pobiera pomocne odpowiedzi z Twoich stron, osoby wyszukujące mogą zacząć kojarzyć Twoją markę z profesjonalizmem i wysoka merytoryką.
  • Docieranie do większej liczby osób . Nie wszystko musi kręcić się wokół ruchu. Jeśli pracujesz dla organizacji non-profit lub masz witrynę hobbystyczną, dotarcie do większej liczby osób może być opłacalnym zabiegiem.

W 2019 roku firma Adobe odkryła, że 48% konsumentów  używa głosu do ogólnych wyszukiwań w Internecie.

Obecnie liczba ta jest prawdopodobnie jeszcze wyższa, a zgodnie z przewidywaniami, że inteligentne głośniki dotrą do ponad połowy populacji z tzw. krajów zachodnich do 2022 r. , popularność wyszukiwania głosowego wzrośnie.

Ponieważ ludzie wyszukują głosowo w języku naturalnym, jego rosnąca popularność jest niewątpliwie powodem, dla którego Google inwestuje w technologie takie jak RankBrain czy BERT

Technologie te są złożone, ale ich krótka wersja to:

  • RankBrain  i BERT  pomagają lepiej zrozumieć znaczenie zapytań wyszukiwania.
  • Graf wiedzy  pomaga zrozumieć relacje między jednostkami, takimi jak ludzie, miejsca i rzeczy.

Co z tym zrobić?

Chociaż technologie takie jak RankBrain, BERT i Graf wiedzy pomagają w wyszukiwaniu głosowym, nie ma sposobu na ich bezpośrednią „optymalizację”.

Istnieje jednak kilka prostych sposobów optymalizacji wyszukiwania głosowego :

  • Załóż  profil Google Moja Firma . Odpowiedzi na pytania bezpośrednio związane z Twoją firmą, takie jak wskazówki i godziny otwarcia, są zwykle pobierane z tego miejsca.
  • Upewnij się, że Twoja strona ładuje się szybko.  Wyniki wyszukiwania głosowego ładują się o 52% szybciej niż przeciętna strona . Chociaż są to tylko dane korelacyjne, wiemy, że szybkość strony jest czynnikiem rankingowym  w organicznych wynikach wyszukiwania.
  • Uzyskaj więcej linków zwrotnychLinki zwrotne pomagają w rankingach, a według tego badania Google jest bardziej skłonne do pobierania wyników wyszukiwania głosowego ze stron o wysokiej randze.
  • Dodaj znaczniki “schema”. Ma to kluczowe znaczenie, jeśli optymalizujesz określone typy treści, takie jak np. strony z przepisami.
  • Bądź zwięzły. Średni wynik wyszukiwania głosowego to 29 słów. Ponownie, są to dane korelacyjne, ale kto chce, aby ich asystent głosowy odpowiedział na krótkie pytanie długim opowiadaniem?
  • Odpowiadaj na pytania zadawane przez ludzi. Google nie może uszeregować Twojej strony pod kątem zapytania, jeśli nie zawiera odpowiedzi na nie.

Aby znaleźć pytania, które ludzie zadają, możesz użyć raportu Pytania w Eksploratorze słów kluczowych Ahrefs .

Oto najpopularniejsze pytania, które ludzie zadają na temat iPhone’a.

Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Ahrefs, możesz wypróbować darmowy generator słów kluczowych , który daje do 50 sugestii.

Google chce uszeregować treści, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkownika. Tak opisują w skrócie schemat działania wyszukiwarki:

Google już wykorzystuje w tym celu wskaźniki takie jak HTTPS , wyskakujące reklamy wersje mobilne , ale w maju 2021 r. Do zestawu zostaną dodane Core Web Vitals.

Co z tym zrobić?

Google użyje trzech wskaźników, aby zdecydować, czy Twoja strona przejdzie test Core Web Vitals:

  1. Largest Contentful Paint (LCPSzybkość ładowania największego elementu znajdującego się na pierwszym ekranie. Powinna wynosić 2,5 s lub mniej.
  2. Opóźnienie pierwszego wejścia (FID)  Jak długo Twoja strona reaguje na interakcję z użytkownikiem. Powinno wynosić 100 ms lub mniej.
  3. Cumulative Layout Shift (CLS)  Jak dużo rzeczy zmienia swoje położenie się podczas ładowania strony. Powinien wynosić 0,1 lub mniej.

Aby sprawdzić te dane dla dowolnej strony, użyj Pagespeed Insights .

Aby zobaczyć wszystkie strony w swojej witrynie, które wymagają poprawy, skorzystaj z raportu Core Web Vitals w Google Search Console .

Jeśli którakolwiek z Twoich stron nie przejdzie testu Core Web Vitals, powinieneś pomyśleć o zmianach na swojej stronie www.

Przyjazność dla urządzeń mobilnych od dawna jest ważna. Firma Google oficjalnie uczyniła go czynnikiem rankingowym w 2015 roku i przeszła na indeksowanie zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych dla nowych witryn w lipcu 2019 roku.

Google definiuje  indeksowanie zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych jako „używanie mobilnej wersji treści do indeksowania i oceniania”. Obecnie 70%  witryn jest już indeksowanych z myślą o urządzeniach mobilnych, a Google planuje zmienić pozostałe witryny przed marcem 2021 r.

Co z tym zrobić?

Najpierw sprawdź, czy Google przełączył Twoją witrynę na indeksowanie mobilne. Możesz to zrobić w Google Search Console. Po prostu przejdź do Ustawienia  > Indeksowanie robota

Jeśli widzisz „Google Smartphone”, Google już zmienił Twoją witrynę.

Jeśli zmiana jeszcze się nie wydarzyła, upewnij się, że jesteś przygotowany.

Zwykle nie ma wiele do zrobienia, jeśli witryna jest responsywna. Jeśli jednak masz witrynę typu m-dot lub złożoną witrynę, upewnij się, że nie ma żadnych istotnych różnic między witryną na komputery a witryną mobilną. 

Powinieneś także sprawdzić alternatywne reguły w pliku robots.txt, problemy z szybkością stron oraz spójną nawigację i wewnętrzne linki.

E-A-T oznacza fachowość, autorytatywność i wiarygodność. Google dużo o tym mówi w swoich Wytycznych dotyczących jakości wyszukiwania  (SQRG) – dokumencie używanym przez osoby oceniające jakość wyszukiwania do oceny jakości wyników wyszukiwania Google.

Wbrew temu, w co wierzy wielu ludzi, E-AT nie jest bezpośrednim czynnikiem rankingowym .

Działa mniej więcej tak:

  1. Osoby oceniające jakość wyszukiwania przeprowadzane przez ludzi okresowo oceniają E-AT wyników wyszukiwania.
  2. Google wykorzystuje ich opinie do identyfikowania namacalnych sygnałów, które są zgodne z E ‑ AT.
  3. Google odpowiednio dostosowuje algorytmy wyszukiwania.

Wiceprezes Google ds. Wyszukiwania, Ben Gomes, ujął  to najlepiej:

Możesz zobaczyć wytyczne dla oceniających [które dużo mówią o E-AT] jako miejsce, w którym chcemy, aby znalazł się algorytm wyszukiwania. Nie mówią ci, w jaki sposób algorytm klasyfikuje wyniki, ale zasadniczo pokazują, co algorytm powinien robić.

Ben Gomes
Ben Gomes, Wiceprezes ds. Wyszukiwarki Google

Co z tym zrobić?

E-AT nie jest niczym nowym. Specjaliści SEO od jakiegoś czasu zachwycają się jego znaczeniem. Udoskonalanie i demonstrowanie E-AT może wydawać się skomplikowane, ale jest kilka rzeczy, które możesz zrobić:

  • Regularnie aktualizuj swoje treści.  Grupy SQRG Google mówią o tym w kontekście porad medycznych, ale prawdopodobnie dotyczy to również innych tematów.
  • Sprawdź fakty. Google mówi o znaczeniu dokładności faktów w kontekście poruszania tematów naukowych. Ale znowu, jest to prawdopodobnie ważne dla innych tematów. Przynajmniej linki do renomowanych źródeł są przydatne dla odwiedzających.
  • Trzymaj się tego, co wiesz i umiesz . Nikt nie może być ekspertem we wszystkim. Nie próbuj na siłę udoskonalać niektórych elementów. Często lepsze jest wrogiem dobrego.
  • Uzyskaj więcej recenzji. Google mówi, że niskie oceny świadczą o negatywnej reputacji.
  • Uzyskaj więcej linków i wzmianek Gary Ilyes z Google powiedział kiedyś,  że E-AT jest w dużej mierze oparty na linkach i wzmiankach w autorytatywnych witrynach.

Google Discover to spersonalizowany kanał mobilny prezentujący treści, które Cię interesują. Odbywa się to na podstawie danych o aktywności z produktów Google (wyszukiwarka, YouTube itp.), Danych o lokalizacji i tematów, które obserwujesz.

Nikt nie wie dokładnie, ile osób korzysta z Discover w 2021 roku, ale Google oficjalnie ogłosił 800 milionów użytkowników w 2018 roku – więc prawdopodobnie jest teraz znacznie więcej.

Co z tym zrobić?

Jeśli nie jesteś daleko w swoich działaniach SEO , prawdopodobnie nie warto spędzać zbyt wiele czasu na pogoni za kliknięciami z Google Discover. Jest jednak kilka prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na pojawienie się.

  • Poznaj zasady dotyczące treści Discover Jeśli treść nie zostanie zindeksowana i nie spełnia tych wymagań, nie będzie wyświetlana w Google Discover.
  • Miej szybką, przyjazną dla urządzeń mobilnych witrynę.  Discover to kanał tylko na urządzenia mobilne, więc wrażenia użytkowników mobilnych są ważne.
  • Używaj atrakcyjnych tytułów Dokładnie opisz zawartość. 
  • Publikuj treści na popularne tematy.  Albo wiecznie nierozstrzygnięte, albo po prostu modne.
  • Dołącz duże, atrakcyjne obrazy.  Google wyświetla jeden z nich w kanale Discover.
  • Zademonstruj E-AT

Wszyscy wiedzą, że ranking w obrazach Google może kierować ruch na Twoją stronę. 

Jednak wyszukiwanie obrazów nieustannie się rozwija, a wraz z tym jego potencjał.

Na przykład weź Google Lens . Wprowadzony w 2017 roku Obiektyw Google umożliwia „wyszukiwanie tego, co widzisz”. Po prostu skieruj aparat w smartfonie, a Google wyszuka podobne obrazy i produkty.

Co z tym zrobić?

Najlepsze praktyki w zakresie SEO obrazu tak naprawdę się nie zmieniły, ale stają się ważniejsze w miarę rozwoju wyszukiwania obrazów i wzrostu wykorzystania.

Na przykład wyniki wyszukiwania przy użyciu Obiektywu Google to obrazy. Jeśli ktoś skieruje swój smartfon na sprzedawany przez Ciebie produkt, w wynikach mogą pojawić się zdjęcia ze strony Twojego produktu. Jeśli zdecydują, że chcą go kupić, wystarczy, że klikną.

Google często pobiera również obrazy ze stron produktów podczas zwykłego wyszukiwania grafiki – nawet w przypadku wyszukiwań informacyjnych.

Na przykład wyszukaj „suknia ślubna z odpinaną spódnicą”. Biorąc pod uwagę, że na górze SERP znajduje się pakiet obrazów, a wszystkie najważniejsze strony to listy, jasne jest, że jest to przede wszystkim wyszukiwanie informacyjne, w którym użytkownicy szukają inspiracji.

Jeśli jednak klikniesz na wyniki w postaci obrazów, zobaczysz mnóstwo obrazów ze stron produktów.

Dzięki zastosowaniu najlepszych praktyk w zakresie pozycjonowania obrazów, takich jak opisowe nazwy plików, tekst alternatywny i znaczniki schematu produktu , strony te mogą zajmować pozycję w wynikach wyszukiwania obrazów dla takich zapytań.

Zamiar wyszukiwania odnosi się do przyczyny wyszukiwania. Czy ludzie chcą coś kupić, dowiedzieć się czegoś lub znaleźć określoną witrynę?

Na przykład osoba wpisująca „kup iPhone’a 12” w Google jest w trybie kupowania, podczas gdy osoba wpisująca „jak zresetować iPhone’a” jest w trybie szukania wiedzy, jak coś zrobić.

Google opisuje  zrozumienie intencji zapytań jako „krytyczny aspekt wyszukiwania” i nadal intensywnie inwestuje w technologie, które w tym pomagają, takie jak RankBrain, BERT i Graf wiedzy. Omówiliśmy je już w sekcji dotyczącej wyszukiwania głosowego, ale pomagają też w zwykłym wyszukiwaniu.

Co z tym zrobić?

Upewnij się, że treść jest zgodna z celem wyszukiwania. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje szanse na awans są praktycznie zerowe. 

Końcowe przemyślenia

Wiedza o tym, dokąd zmierza cały proces wyszukiwania i jego wyników w Google, jest ważna. Pomaga zrozumieć ogólny obraz i zoptymalizować w perspektywie długoterminowej swoje strony www. Jeśli będziemy działać zgodnie z wszelkimi zasadami i brać pod uwagę panujące trendy, już niebawem zauważymy pozytywne efekty naszych działań.

Kategorie
Inne Strony www

WordPress napędza już 40% wszystkich stron internetowych w sieci!

Warto zauważyć ciągły rozwój WordPressa. Jeszcze niedawno  obserwowaliśmy, jak przekroczył 30% udziału w rynku (było to 29,2% 1 stycznia 2018 r.), tak przynajmniej wynika z badania W3Techs . Teraz wszechstronny system zarządzania treścią (CMS) osiągnął aż 40%! I nic nie wskazuje na to, aby trend miał się zmienić.

Chociaż na rynku istnieje szeroki wachlarz opcji CMS, WordPress nadal przyćmiewa konkurencję. W chwili pisania tego tekstu Shopify zajmuje drugie miejsce z udziałem 3,3%. Od 1 stycznia 2020 r. Do 15 lutego 2021 r. wykorzystanie WordPressa wzrosło o 3,7%. Nawet gdy niektórzy konkurenci rosną, WordPress robi to w jeszcze bardziej spektakularny sposób.

To spore osiągnięcie – i takie, które rodzi kilka kluczowych pytań. W jaki sposób WordPress zdobył tak ogromny udział w rynku? A co musi zrobić, aby utrzymać swoją dominację?

Postaramy się odpowiedzieć na te pytania. Pamiętaj jednak, że to nasza subiektywna ocena. Jesteśmy tylko jedną z firm, która korzysta z WordPressa w swoich projektach. Być może inni, a nawet sami twórcy WordPressa będą mieli całkiem inną optykę. Nie mniej, chcemy się podzielić naszymi wnioskami.

Ludzie chcą sprawdzonych narzędzi i technologii

Nie jest tajemnicą, że świat technologii online uległ monopolizacji. Google ma ogromną władzę wśród wyszukiwarek i reklam online, a także rządzi rynkiem przeglądarek. Facebook wymienia się naszymi danymi osobowymi, tak jak dzieci wymieniają się Pokemonami. Niemniej, nie uciekniemy od używania tych narzędzi. Są po prostu już zbyt bardzo powszechne.

Tworzenie stron internetowych obrało podobny kurs. Zwykle szukamy sprawdzonych narzędzi, które są nam zarówno niezawodne, jak i znane. WordPress w świetny sposób wypełnia tę przestrzeń.

Na początku XXI wieku eksperymentowanie z jeszcze nieprzetestowanym na większą skalę systemem CMS w projektach klientów mogło być dopuszczalne. Rynek wciąż szukał odpowiedniego narzędzia. Takiego, które oferowało pewną miarę stabilności i był wystarczająco elastyczny, aby można go było dostosować do swoich potrzeb.

WordPress to jedyny CMS, który sprawdził się na tak dużą skalę i przez tak długi czas. Możemy na nim zbudować wszystko: od prostej strony firmowej po sklep online czy witrynę dużej korporacji. Niestandardowe rozwiązania możemy wprowadzać za pomocą miliona wtyczek, a także motywów.

Wielu z nas, którzy zaczynali od jednej witryny WordPress, wraca do niej wielokrotnie. Przez lata usługa rozwinęła się to od indywidualnych użytkowników do dużych firm i dostawców usług hostingowych .

Ten CMS znajdziemy niemal wszędzie. Dlaczego? Ponieważ ludzie mu ufają. Uważam, że doprowadziło to zarówno projektantów, jak i właścicieli witryn do trzymania się WordPressa na coraz większą skalę z roku na rok.

Społeczność

Aby projekt open source urósł do rozmiarów WordPressa, wokół niego musi istnieć aktywna i ciągle rozwijająca się społeczność. Ludzie muszą chcieć w niej uczestniczyć; poświęcając swój czas i dzieląc się wiedzą.

WordPress ma bardzo aktywną i oddaną społeczność. Niezależnie od tego, czy są to osoby, którzy tworzą i utrzymują podstawowe oprogramowanie, czy zwykli użytkownicy – nie brakuje tych, którzy chętnie pomogą.

To fascynujące, że WordPress był w stanie zbudować i utrzymać tak wysoki poziom uczestnictwa. Chociaż na drodze z pewnością były wyboje, nadal wydaje się, że jest dużo entuzjazmu wśród uczestników forum. Sama społeczność to w mojej opinii połowa sukcesu.

Oczywiście możliwość zarabiania na oprogramowaniu przyciąga wielu przedsiębiorców. Ale na poziomie podstawowym jest to kultura dzielenia się z korzyścią dla ogółu.

Poprzez wymianę kodu, wskazówki i przyjacielską rozmowę budowane są relacje. Raz nawiązane relacje dają nam powód do dalszego zaangażowania. Oprogramowanie jest świetne, ale nie mogłoby się tak dobrze rozwijać bez tej ludzkiej cząstki.

Jak WordPress może pozostać na topie?

WordPress to gigant i zapracował sobie na to miano przez niemal dwie dekady działalności. Tym samym można bez wahania zestawiać go w jednej linii z innymi gigantami nowych technologii jak właśnie Google czy Facebook.

Ale jego ciągła dominacja nie jest wcale oczywista. WordPress ma swoje słabości i wady – jak w sumie wszystko.

co więc zrobić, by WordPress nie stracił swoich zwolenników i pozostał na czele listy CMS’ów jeszcze przez długie, długie lata?

Kontynuacja wprowadzania innowacji

Trzeba przyznać w tym momencie Mattowi Mullenwegowi, jak i innym zarządzającym WP, że w tym temacie nie próżnują. Nie zdejmowali nogi z pedału gazu, jeśli chodzi o innowacje. Zamiast spocząć na laurach, podjęto duży wysiłek, aby WordPress był ulepszany i ewoluował w stronę jak najlepszego narzędzia, dostosowanego do współczesnych standardów.

Najlepszym przykładem jest edytor bloków Gutenberga. Podczas jego rozwoju społeczność narzekała, jak się okazało, był to milowy krok, w celu dotrzymania kroku mniejszym, ale ciągle rozwijającym się konkurentom.

Myślę, że strategia się opłaciła. Nowe funkcje, takie jak pełna edycja witryny (FSE) i zgodność z konfiguracjami Headless zdecydowanie sprawiły, że WordPress idzie z duchem czasu.

Informuj i angażuj społeczność

Nowe funkcje zawsze będą niosły za sobą jakieś błędy. To jedna z głównych lekcji płynących z doświadczenia Gutenberga.

Nie mówię o tym, aby wszyscy byli szczęśliwi. W społeczności tej wielkości jest to praktycznie niemożliwe. Każda podjęta decyzja wprowadzi w niezadowolenie część użytkowników.

Jednak każda wprowadzana zmiana powinna być ogłaszana wszem i wobec w jakimś jednym, powszechnie dostępnym źródle. Nie każdy przeszukuje tysiące blogów o WP i może zdziwić się po kolejnej aktualizacji oprogramowania. WordPress powinien postawić w tym przypadku na transparentność i dostępność do najnowszych informacji.

Nie podnoś bariery wejścia zbyt wysoko dla programistów

Społeczność deweloperów wzbudziła wiele obaw, gdy ogłoszono, że Gutenberg zamierza intensywnie wykorzystywać React . Tym, którzy byli przyzwyczajeni do pracy głównie z PHP, powiedziano, że nie będzie to duża część nowego edytora.

Warto zauważyć, że WordPress wypłynął na tak szerokie wody dzięki dość prostemu panelowi i wielu dostępnym opcjom. Dla wielu, WordPress był pierwszym miejscem, w którym spotkali się z PHP i Mysql na obszarze całej witryny i w ten sposób pracowali w oparciu o te technologie.

Poprzez wprowadzenie bardziej złożonego języka programowania, WP mógłby stracić uznanie wśród tradycjonalistów, a także początkujących Webmasterów. Dlatego też, każdy tego typu krok musi być głęboko przemyślany i wprowadzony “z głową”.

WordPress: niezwykła wspinaczka na szczyt

W chwili pisania tego tekstu istnieje ponad 50 CMS z co najmniej 0,1% udziałem w rynku. Wciąż wykorzystuje się dziesiątki innych w jeszcze mniejszej liczbie.

Osiągnięcie 40% na tak ogromnym rynku robi wrażenie. W przypadku WordPressa i doświadczonej firmy jak nasza, naprawdę fajnie było patrzeć, jak oprogramowanie przechodzi z małego projektu open source do czegoś większego, niż wielu z nas mogłaby sobie wyobrazić.

Na tym etapie pozostaje tylko pogratulować twórcom i trzymać kciuki za rozwój oprogramowania, na czym tak naprawdę skorzystamy wszyscy 🙂

Kategorie
Inne Strony www

12 najlepszych motywów do WordPressa na 2021 rok + efektowne zastosowania

Jeśli zajmujesz się tworzeniem stron www z pewnością znasz już WordPressa i jego niesamowite zastosowania. Z pewnością również spotkałeś się już z szeregiem motywów, zarówno płatnych jak i darmowych.

Jaki motyw do WordPressa wybrać w 2021 roku?

Najlepsze motywy WordPress zazwyczaj przynoszą zarówno zalety, jak i ograniczenia. W konsekwencji projektant stron internetowych staje przed zadaniem znalezienia motywu, który maksymalizuje zalety przy jednoczesnym zminimalizowaniem wad i ograniczeń.

Znalezienie „najlepszego motywu WP” wśród dużej liczby obecnie dostępnych na rynku może być trudnym zadaniem.

Na szczęście nie musisz spędzać godzin na przeglądaniu i ocenie długiej listy potencjalnych kandydatów. Ta kolekcja 12 najlepszych motywów WordPress powinna ułatwić znalezienie takiego, który pomoże Ci pracować w tym 2021 roku z uśmiechem na twarzy 🙂

  1. Be Theme

Dzięki ponad 40 podstawowym funkcjom projektowym, które obejmują wybór ponad 600 gotowych stron internetowych, BeTheme z łatwością kwalifikuje się jako największy uniwersalny motyw WordPress z wszystkich podanych w tym zestawieniu. Ponadto ponad 200 000 transakcji sprzedaży świadczy o jego popularności i użyteczności.

Każda z podstawowych funkcji zapewnia projektantowi stron internetowych ważne funkcje, bez których trudno wyobrazić sobie współczesną stronę www. Nie jesteśmy w stanie wymienić ich wszystkich, ale postaramy się wymienić najważniejsze:

  • BeTheme’s Muffin Builder to potężny kreator stron, który w połączeniu z innymi podstawowymi funkcjami sprawia, że ​​tworzenie strony internetowej jest szybkie, łatwe i nie ma konieczności kodowania.
  • Panel administracyjny i generator shortcodów zapewniają użytkownikom wszystkie opcje i elastyczność, co sprawia, że bardzo szybko możemy naszą wyobraźnię przenieść
  • Ponad 600 gotowych, konfigurowalnych stron internetowych BeTheme umożliwia szybkie rozpoczęcie praktycznie każdego projektu. Te profesjonalnie wykonane pomoce projektowe obejmują 30 sektorów biznesowych, szeroką gamę małych nisz biznesowych i główne typy witryn internetowych.
  1. Total Theme

Total został zaprojektowany z myślą o perfekcji, ale autorowi udało się stworzyć szybki, przyjazny i niezwykle elastyczny motyw WordPress.

  • Mnogość przydatnych funkcji Total nie spowolni Twojej strony. Możesz wyłączyć każdą funkcję, z którą nie będziesz pracować.
  • Funkcja dynamicznego szablonu Total zapewnia elastyczność dostosowywania układu dokładnie w taki sposób, jak sobie to zaplanujesz.
  • Moduł dostosowywania motywu umożliwia zmianę czcionek, kolorów, szerokości kolumn lub szerokości sekcji, gdy zajdzie taka potrzeba.
  • Total zawiera narzędzie do tworzenia stron WPBakery, wiele gotowych wersji demonstracyjnych i modułów do tworzenia stron.
  • Total jest przyjazny dla wtyczek WooCommerce i WordPress.
  1. Motyw Avada

Avada wyróżnia się z wielu powodów, a jednym z nich jest sprzedaż. Ten motyw WordPress jest najlepiej sprzedającym się motywem wszechczasów na rynku. Zaufało mu ponad 450 000 użytkowników, co wiele mówi o jego użyteczności i zaletach.

Już samo to może Cię przekonać, że byłby to „najlepszy” motyw dla Ciebie, ale spójrzmy nieco głębiej, co oferuje nam ten właśnie motyw.

  • Przenośne wersje demonstracyjne firmy Avada za jednym kliknięciem, gotowe strony internetowe i elementy projektu dają projektantom stron internetowych mnóstwo możliwości;
  • Narzędzie Fusion Builder typu „przeciągnij i upuść” oraz opcje motywów Fusion i opcje strony Fusion umożliwiają użytkownikom tworzenie złożonych witryn bez kodowania;
  • Darmowe dożywotnie aktualizacje zapewniają, że Avada będzie nadal się ulepszać, a 5-gwiazdkowe wsparcie jest dostępne w każdym momencie.

Avada umożliwia projektowanie tego, co chcesz i tak, jak chcesz. 

  1. Motyw Rey

Lekkie, i estetyczne integracje WooCommerce i Elementor oraz atrakcyjne wizualne elementy projektu sprawiają, że Rey jest jednym z najbardziej innowacyjnych motywów WordPress na rynku.

Funkcje Rey:

  • Wybór specjalistycznych narzędzi WooCommerce
  • Biblioteka profesjonalnie zaprojektowanych szablonów
  • Łatwa konfiguracja i wysoka wydajność
  • Wbudowana obsługa formatu SVG

Rey jest przyjazny dla SEO i dla programistów.

  1. TheGem – kreatywny, wielofunkcyjny, wysokowydajny motyw WordPress

TheGem to najlepiej sprzedający się motyw na ThemeForest, co nie jest zaskakujące, ponieważ mnogość funkcji doprowadziła do tego, że nazywa się go jednym z najłatwiej konfigurowalnych motywów WordPress.

  • Motyw TheGem WP zawiera ponad 400 gotowych witryn internetowych oraz szablonów premium z elastycznymi opcjami dostosowywania
  • Dostępny dla kreatorów stron Elementor i WPBakery
  • Z rozszerzonymi narzędziami i funkcjami WooCommerce dla najlepszych zakupów online
  • W pakiecie znajduje się również duży wybór bloków TheGem (wstępnie zaprojektowanych sekcji stron internetowych)

TheGem ma 5 gwiazdek i cieszy się zaufaniem ponad 50 000 klientów.

  1. Uncode – Creative Multiuse & WooCommerce WordPress Theme

Uncode to popularny, wielofunkcyjny motyw doskonały do ​​pokazania swoich usług poprzez obrazy i filmy, idealny dla artystów i innych twórców, agencji i firm.

  • Uncode to bestseller ThemeForest z ponad 80 000 sprzedaży
  • Uncode zawiera unikalny WooCommerce Custom Builder, który zapewnia użytkownikom witryny dużą frajdę i łatwość zakupów online
  1. Kalium – Profesjonalny motyw do wielu zastosowań

Ten najlepiej sprzedający się, wysoko oceniany motyw premium jest odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników WordPress.

  • Kalium oferuje duży wybór profesjonalnie zaprojektowanych wersji demonstracyjnych i elementów projektu, które można łatwo zaimportować i natychmiast wykorzystać
  • Obsługiwane są wszystkie popularne wtyczki WordPress. Slider Revolution, WPBakery, Elementor, WooCommerce i inne wtyczki są wliczone w cenę.

Kalium jest responsywny, przyjazny dla SEO i zgodny z RODO.

  1. KnowAll

Jeśli spędzasz zbyt dużo czasu na odpowiadaniu na powtarzające się pytania mailowe, a klienci uważają, że strona FAQ w Twojej witrynie wcale nie odpowiada na większść z nich, może to być czas na zainwestowanie w KnowAll.

KnowAll:

  • Zapewnia klientom natychmiastowe odpowiedzi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Zawiera szczegółowe odpowiedzi, w tym sugestie dotyczące powiązanych treści
  • Pomaga klientom w formułowaniu pytań dzięki możliwości wyszukiwania

Klienci pokochają to, co robi KnowAll, a Twoja firma na tym skorzysta.

  1. Pofo – Creative Portfolio, Blog i motyw WordPress dla eCommerce

Pofo jest idealny do użytku przez agencje kreatywne i reklamowe oraz do tworzenia portfolio, blogów i witryn eCommerce.

  • Pofo jest niezwykle elastyczny, niesamowicie szybki i zoptymalizowany pod kątem SEO
  • Wtyczki WPBakery i Revolution Slider są dołączone wraz z ponad 150 gotowymi elementami i dużym wyborem stron domowych i demonstracyjnych
  • Szczegółowa dokumentacja jest dostępna online

Użytkownicy mogą liczyć na wyjątkowe wsparcie.

  1. Hongo – nowoczesny i uniwersalny motyw WordPress WooCommerce

Ten nowoczesny, uniwersalny motyw z modnymi wersjami demonstracyjnymi, szablonami i kreatywnymi elementami projektowymi jest dobrym wyborem dla firmowych witryn internetowych, właścicieli sklepów eCommerce i blogerów.

  • Funkcje Hongo po jego zakupie obejmują wtyczki premium i niestandardowe skróty WPBakery
  • Narzędzie strony produktów obejmują szybki podgląd, porównanie, listy życzeń, filtry, tryb katalogu i inne

Hongo jest dobrze udokumentowane i oferuje najwyższej klasy wsparcie dla klientów i użytkowników.

  1. XStore – najbardziej kompletny i konfigurowalny motyw WooCommerce

Motyw XStore koncentruje się przede wszystkim na sklepach online opartych na WooCommerce. W związku z tym należy go polecić, jeśli hcesz rozpocząć sprzedaż w Internecie.

  • Kluczową cechą jest wybór ponad 100 sklepów typu go-to-go
  • Pakiet zawiera również wbudowany WooCommerce Email Builder, pełny sklep Ajax, narzędzie do tworzenia stron pojedynczego produktu oraz wtyczki premium o wartości ponad 500 USD

Opracowany przez autora 8Theme Elite Power, XStore ma ponad 20000 sprzedaży.

  1. Typer – niesamowity motyw z funkcjami publikacji wielu autorów

Typer może przekształcić witrynę blogu w zaawansowaną platformę dla wielu autorów. Publikowanie front-end, zakładki do artykułów oraz wyszukiwanie i rekomendacje podobnych artykułów to jedne z wielu funkcji Typera.

  • Typer jest kompatybilny z Elementor i Gutenberg
  • Piękne profile użytkowników i wiele układów artykułów upiększą Twoją witrynę
  • Funkcje obejmują kanał aktywności i podsumowanie tygodniowe

Typer został opracowany przez i Elite Author i cieszy się pięciogwiazdkową oceną użytkowników..

Podsumowanie

Każdy wybór z powyższej listy świetnych motywów WordPress powinien zapewnić Ci odpowiedź na wyzwania, jakie twórcom stron internetowych niesie nowy, 2021 rok.

Ponieważ każdy z tych motywów WordPress zawiera najnowsze trendy w projektowaniu stron www, z pewnością znajdziesz coś dla siebie, niezależnie od tego, czy Twój projekt przeznaczony będzie do użytku osobistego, czy dla podmiotu korporacyjnego.

Kategorie
Pozycjonowanie Strony www

Jak zwiększyć autorytet swojej domeny dzięki SEO (Domain Authority)?

Przy tak wielu czynnikach wpływających na optymalizację i pozycję w wyszukiwarkach, jest jest naprawdę sporo rzeczy do ogarnięcia. Zatrudniając specjalistów ds. SEO, możemy jednak kilkoma prostymi trikami podnieść swoją stronę w wyszukiwarkach.

Pamiętajmy jednak, że proces pozycjonowania jest długi, a podwyższenie autorytetu domeny to tylko jeden z czynników. Jest jednak dość ważny, tak więc kilka zabiegów może polepszyć naszą sytuację.

Domain Authority i SEO łączą się w symbiotyczny związek, a wzmocnienie jednego jest również dobre dla drugiego. Oto pięć metod, które możesz wdrożyć.

Co to w ogóle jest Domain Authority?

opowiadanie historii w projektowaniu

Domain Authority została wymyślona przez Moz, która udostępnia również narzędzia pomagające sprawdzać i poprawiać swoją pozycję w Google. Ewoluował on do ogólnego rankingu opartego na wielu sprawdzonych czynnikach związanych z wynikach w wyszukiwarkach.

„Autorytet domeny jest obliczany na podstawie oceny wielu czynników, w tym łączenia domen głównych i liczby wszystkich linków w jeden wynik DA. Ten wynik może być następnie używany podczas porównywania witryn internetowych lub śledzenia „pozycji w rankingu” witryny w czasie ”, to opis przygotowany przez Moz .

Google nie używa autorytetu domeny jako wskaźnika w rankingu wyszukiwania jako takiego, ale Moz opiera swój ranking na wielu sprawdzonych czynnikach, dlatego warto mieć go na względzie przy chęci poprawy pozycji w Google.

Autorytet domeny jest łatwy do zrozumienia ze względu na związany z nim ranking numeryczny. Jest oceniany w 100-punktowej skali logarytmicznej. Na przykład zupełnie nowa witryna internetowa będzie się rozpoczynać z wynikiem 1.

Z założenia niektóre witryny będą miały wyższe wyniki niż inne. Większe firmy i korporacje automatycznie mają więcej linków i mają większe uprawnienia niż na przykład lokalna firma z jednym pracownikiem.

Jednak strony internetowe o długiej żywotności, większej ilości linków i autorytatywnych treściach będą się z czasem rozrastać. Dlatego SEO ma tak duże znaczenie dla autorytetu domeny, a także odwrotnie.

1. Przejmij domenę i działaj na niej

 

opowiadanie historii w projektowaniu

 

Wiek domeny ma znaczenie. Z pewnością domena, którą rozwijamy od lat, jest o wiele lepsza niż ta nowo zarejestrowana. Musimy pamiętać, że świeża domena będzie posiadała autorytet na poziomie 1. Wejście z nią na wysokie pozycje z pewnością będzie wymagało sporej ilości czasu i pracy.

Dlatego też, jeśli posiadamy długoletnią domenę i chcemy zmienić, ulepszyć czy dostosować do obecnych standardów stronę www, zachowajmy swoją starą domenę.

Jeśli zaś dopiero co rozpoczęliśmy swoją działalność, mamy dwa wyjścia, albo rejestrujemy nową domenę i samodzielnie będziemy ją rozbudowywać by zyskać autorytet, możemy jednak przejąć którąś z domen, która była na rynku od lat, a jej dotychczasowy właściciel z jemu znanych powodów nie kontynuował jej wynajmu. Ta druga opcja wydaje się być kusząca. Domena z dobrą historią linków i większym autorytetem szybciej zacznie budować swoją pozycję w Google, tym samym może przynieść nam Klientów szybciej niż się nam to wydawało. Wybór należy do Ciebie!

2. Twórz oryginalne treści w swojej niszy

Nic tak nie pomaga w podnoszeniu rangi i autorytetu domeny jak niesamowite treści. Od co najmniej dekady głosimy tę filozofię „treść jest królem = content is the king”. To dlatego, że działa.

Dobra treść ma kilka elementów, które sprawiają, że Twoja witryna może znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania niż konkurencja:

  • Generuje ruch od osób, które chcą przeglądać treści i spędzać więcej czasu w Twojej witrynie.
  • Przyciąga inne strony internetowe, które chcą zamieścić do niego link.
  • Może ustalić autorstwo i „prestiż” tych treści, mogą być cytowane za umieszczeniem linka w innych witrynach – także mocnych.
  • Można go udostępniać i może być dalej udostępniany przez innych, przyciągając więcej nowych użytkowników do Twojej witryny.
  • Łączy Twoją witrynę internetową oraz biznes i branżę w zgrabny pakiet, połączony słowami kluczowymi i wiarygodnością informacyjną.
  • Jest to część dużej serii wskaźników używanych przez wyszukiwarki – całkowitego ruchu, ruchu organicznego, współczynnika odrzuceń, czasu spędzonego w witrynie, wzmianek i powracających użytkowników – przy obliczaniu pozycji wyszukiwania, bezpośrednio i pośrednio.

Linkowanie może być kopalnią złota w rankingu wyszukiwania, a także czynnikiem wpływającym na autorytet domeny.

Istnieją cztery elementy, o których należy pomyśleć w związku z linkami w Twojej witrynie.

  • Linki wewnętrzne: Najczęstszym problemem większości witryn internetowych pod względem łączenia jest powiązanie treści z innymi istotnymi treściami w tej samej witrynie. Nie zapełniaj stron pełnych linków wewnętrznych, ale powinieneś spróbować znaleźć co najmniej jeden element, który będzie zawierał linki do powiązanych treści na każdej stronie Twojej witryny. Ten system linków wewnętrznych pokazuje trafność danego tematu w całej witrynie na określony temat lub słowo kluczowe.
  • Link Authority: Zbuduj link Authority, tworząc linki do wiarygodnych witryn, które nie są Twoje. Linki do innych stron internetowych – które są odpowiednie i istotne – do wysokiej jakości domen najwyższego poziomu są ważne. W większości przypadków uprawnienia do odsyłaczy zaczynają się od witryn, które kończą się na .gov lub .edu, potem .org lub .net, potem .com.
  • Linki zwrotne: witryny internetowe, które prowadzą do Ciebie, mogą również wpływać na Twoją witrynę. Chcesz, aby więcej wysokiej jakości witryn internetowych zawierało linki do Twoich treści, pokazując, że Twoja witryna jest cennym zasobem. Im wyższy autorytet domeny ma witryna, która prowadzi do Twojej witryny, tym większy wzrost (i przepływ ruchu) może zapewnić Twojej witrynie. Solidne linki zwrotne pomagają budować zaufanie między witrynami internetowymi i ustalać wiarygodność treści dla podobnych słów kluczowych lub tematów.
  • Czyszczenie łączy: dobrą praktyką jest przeprowadzanie corocznych audytów linków i czyszczenie łączy w witrynie. Usuń złe lub uszkodzone linki, wszystko, co wydaje się spamem lub ma niską ocenę jako zawartość linków wstecznych lub nie ma związku z Twoją witryną.

4. Bądź widoczny na wszystkich urządzeniach

 

opowiadanie historii w projektowaniu

 

Szybka witryna internetowa to witryna, którą lubię użytkownicy, ale także roboty wyszukiwarek.

Jeśli Twoja witryna ładuje się wolno, skróci to czas pobytu użytkowników w witrynie, zwiększy współczynnik odrzuceń i ogólnie będzie szkodliwe dla ruchu przychodzącego od powracających użytkowników, ponieważ otrzymali tak zwane “negatywne wrażenia”

Zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby Twoja witryna ładowała się szybko na każdym typie urządzenia.

5. Utwórz prostą strukturę strony

Solidne podstawy kodu i struktura witryny są dobre do wyszukiwania, budowania autorytetu domeny i tworzenia solidnych doświadczeń użytkownika. Praktyczną zasadą jest optymalizacja w każdym miejscu, gdzie jest to tylko możliwe.

To obejmuje:

  • Czysty kod bez zbędnych dodatków.
  • Zrozumiała struktura serwisu i mapa serwisu, łatwa w nawigacji i zapewniająca przejrzyste ścieżki dla użytkowników.
  • Solidna struktura treści, która usuwa nieistotne lub nieaktualne treści i dodaje nowe informacje w razie potrzeby.
  • Używanie odpowiednich metadanych i tagów, aby wyszukiwarki zrozumiały strony, zawartość, obrazy, filmy, hierarchię tekstu i każdą inną część projektu witryny.

Wniosek

Nie spodziewaj się, że autorytet Twojej domeny podniesie się z dnia na dzień, gdy zaczniesz wprowadzać niektóre z wymienionych tutaj czynności. To długa gra i wymaga cierpliwości, ale uwierzcie – warto i ta gra jest warta świeczki.

Dobrą wiadomością dla Ciebie jest to, że wszystkie te wskazówki i sugestie natychmiast poprawią Twoją witrynę, niezależnie od wieku i historii domeny, ponieważ są zakorzenione w najlepszych praktykach optymalizacji wskazanych przez wyszukiwarki. Jest to więc sytuacja korzystna dla wszystkich i dziś i pewnie w przyszłości. No chyba, że znów nas czymś zaskoczą… 😊

Kategorie
Strony www

#PoznajKlienta: Myjnia samochodowa Edmar

Firma Edmar to duża firma motoryzacyjna z Radomia. Do tej pory, znana była przede wszystkim z autokasacji i jednej z większych w centralnej Polsce Stacji Demontażu Pojazdów.

W związku z rozwojem firmy EDMAR rozszerza swoją działalność o kolejne usługi związane z branżą MOTO. Od jakiegoś czasu na obrzeżach Radomia działa nowoczesna i ciesząca się uznaniem kierowców myjnia samochodowa.

Edmar Myjnia Radom

Myjnia ręczna Radom to zestaw nowoczesnych narzędzi do pielęgnacji samochodu. Dla nas Kierowców samochód bardzo często jest swego rodzaju wizytówką. Dlatego też warto zadbać o nie korzystając z najlepszych narzędzi. Myjnia samoobsługowa to idealny sposób na czyste i zadbane autko.

W myjni znajdziemy m.in. funkcję oprysku felg – mieszanki specjalnie przygotowanego środku, który pozostawiony przez chwile wyczyści felgi naszego samochodu. Świetnym rozwiązaniem jest także narzędzie do prania dywaników samochodowych.

Nasza firma zrealizowała dedykowaną tej myjni stronę internetową, która jest wzbogacona o zdjęcia i ciekawe filmy reklamujące myjnię.

Strona do zobaczenia pod adresem: www.edmar-myjniaradom.pl

 

Kategorie
Inne Narzędzia Strony www

Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Myśląc o zainstalowaniu statystyk dla Twojej strony www, prawdopodobnie sięgasz po Google Analytics. Jesteś w zdecydowanej większości. Ścisła integracja platformy z SEO i szerzony pogląd, że ​​korzystanie z produktów Google jest korzystne dla rankingu, oznacza, że ​​Google Analytics jest najczęściej instalowanym rozwiązaniem analitycznym na świecie.

Google Analytics nie jest złym wyborem: jest darmowy, dość wszechstronny i rzeczywiście wiąże większość działań SEO spójną klamrą.

Ale Google Analytics jest również powolny, niezwykle szkodliwy dla prywatności – zarówno Twojej, jak i Twoich użytkowników – i dla wielu osób jest zbyt nieporęczny, ponieważ z biegiem lat urósł do stosunkowo bardzo złożonego interfejsu użytkownika.

Niektóre alternatywy są szybkie, przyjazne dla prywatności i zorientowane na różne specjalizacje. Dzisiaj podsumowujemy najlepsze…

1. Heap

Heap to platforma analityczna oparta na analizie konretnych zdarzeń. Oznacza to, że możesz dowiedzieć się nie tylko, ile osób odwiedziło Twoją witrynę, ale także jakie działania podjęli, gdy tam byli. To nie jest wyjątkowa propozycja, ale Heap jest jedną z najlepszych implementacji analizy tych danych.

Heap oferuje narzędzie do automatycznego śledzenia, które jest idealne do nowych instalacji, ponieważ możesz natychmiast rozpocząć pracę i dopracować szczegóły analizy w późniejszym terminie. To sprawia, że ​​jest świetny dla startupów, chociaż jest to również wybór dużych korporacji, takich jak Microsoft.

Darmowy plan Heap obejmuje 60 tys. Sesji rocznie i 12 miesięcy historii danych, ale jeśli Twoje potrzeby są większe, niestety plany są drogie i zaczynają się od 12 000 USD rocznie.

2. Fathom

Fathom to niesamowite rozwiązanie analityczne zapewniające prywatność. Oferuje prosty pulpit nawigacyjny i jest idealny dla każdego, kto szuka prostych informacji analitycznych w celu weryfikacji decyzji biznesowych.

Dostępny jest siedmiodniowy bezpłatny okres próbny; potem cena Fathom zaczyna się od 14 $ / miesiąc.

3. FullStory

FullStory ma na celu pomóc Ci w tworzeniu atrakcyjnych produktów online z naciskiem na wygodę użytkownika.

FullStory to zestaw narzędzi, dzięki czemu jest idealny dla dużych zespołów wewnętrznych lub zespołów współpracujących z zewnętrznymi agencjami lub freelancerami. Stanowi jedno źródło faktów, z którego każdy, od działu marketingu po inżynierów baz danych, może wyciągnąć swoje spostrzeżenia, pomagając zespołom cyfrowym w szybkich działaniach, utrzymując wszystkich w tej samej aplikacji.

FullStory wykorzystuje sztuczną inteligencję do śledzenia i interpretowania nieoczekiwanych zdarzeń, od kliknięć wściekłości po skoki ruchu, i rozkłada je na koszt dolara, dzięki czemu możesz natychmiast zobaczyć, gdzie Twoje interwencje będą miały największy wpływ.

4. Amplitude

Amplitude ma jeden z najbardziej przyjaznych dla użytkownika pulpitów nawigacyjnych na tej liście, z mnóstwem mocy i możliwości. Dla kierowników projektów próbujących podejmować naukowe decyzje dotyczące przyszłego rozwoju to narzędzie idealne.

Wadą Amplitude jest to, że aby w pełni wykorzystać jego potężne połączenia danych, musi być ich dużo. Z tego powodu Amplitude najlepiej nadaje się do witryn, które już mają znaczny ruch – wśród znanych klientów jest Cisco i PayPal.

Amplitude zapewnia bezpłatny plan z podstawową analizą i do 10 mln śledzonych działań miesięcznie. W przypadku planów premium musisz skontaktować się z ich zespołem sprzedaży, aby uzyskać wycenę.

5. Mode

Mode.com to poważne rozwiązanie na poziomie przedsiębiorstwa, które umożliwia analizę produktów i podejmowanie decyzji.

Idealnie dostosowany do zespołów wewnętrznych, tryb umożliwia monitorowanie przepływu finansowego i przedstawianie wyników w przyjaznych inwestorom raportach. Możesz monitorować cały stos technologiczny i, oczywiście, zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z produktem. Zastanawiasz się, kto zajmuje się analizą dla Shopify? To właśnie Mode.com.

Tryb ma darmowy plan skierowany do osób fizycznych, ale zakres tego narzędzia jest naprawdę poza zasięgiem freelancerów, a bezpłatny plan prawdopodobnie spodoba się tylko konsultantom o wysokich cenach i rozwiązującym problemy techniczne. Aby uzyskać pełny biznesplan, musisz skontaktować się z zespołem sprzedaży Mode w celu uzyskania wyceny.

6. Microanalytics

Microanalytics to stosunkowo nowy program analityczny z lekkim, skoncentrowanym na prywatności podejściem.

Microanalytics zapewnia prosty pulpit nawigacyjny z akwizycjami, lokalizacją użytkownika, technologią i najważniejszym śledzeniem zdarzeń w celu monitorowania zachowania użytkowników. Microanalytics jest zgodne z najbardziej rygorystycznymi przepisami dotyczącymi prywatności w sieci, w tym RODO, PECR i CCPA. Kod śledzenia ma rozmiar zaledwie 1 kb, co oznacza, że ​​prawie nie zauważysz jego śladu w swoich statystykach.

Microanalytics jest bezpłatne do 10 tys. odsłon miesięcznie; potem miesięczny plan zaczyna się od 9 USD.

7. GoSquared

GoSquared to kolejny zestaw narzędzi, tym razem ukierunkowany na SaaS. Jego głównym produktem jest analityka, ale obejmuje również czat na żywo, narzędzia marketingowe i skrzynkę odbiorczą zespołu.

Jeśli masz dość porównywania wielu narzędzi, aby jak najlepiej wykorzystać swój startup, GoSquared rozwiązuje kilka problemów naraz. Być może najważniejsze, jeśli zaczynasz budować zespół i nie masz jeszcze żadnych inżynierów na pokładzie, GoSquared ma wielokrotnie nagradzany zespół wsparcia i bardzo łątwy proces konfiguracji.

GoSquared ma bezpłatny plan, który jest odpowiedni do oceny pakietu i integracji danych od pierwszego dnia. Gdy zaczniesz się rozwijać, płatne plany zaczynają się od 40 USD / miesiąc.

8. Segment

Segment różni się nieco od innych narzędzi analitycznych na tej liście; Segment to warstwa znajdująca się pomiędzy Twoją witryną a danymi analitycznymi. Integruje się z wieloma narzędziami z tej listy.

Takie podejście ma kilka zalet. Głównym z nich jest to, że różne zespoły w przedsiębiorstwie mają dostęp do danych analitycznych w formie, która im odpowiada – projektanci mają dostęp do złożonych danych, a kierownictwo może trzymać się przepływu przychodów. Oznacza to również, że możesz przełączać programy analityczne za pomocą jednego kliknięcia w Segment, a nawet migrować dane historyczne do nowych aplikacji. Jeśli jesteś przedsiębiorstwem, które chce zapewnić przyszłe gromadzenie informacji o klientach, warto rozważyć segmentację.

Segment jest bezpłatny dla maksymalnie 1 tys. Odwiedzających miesięcznie, a następnie plan zaczyna się od 120 USD / miesiąc.

Kategorie
Inne Narzędzia Strony www

Najlepsze wtyczki do WordPressa – Luty 2021

Witamy w naszym podsumowaniu najlepszych wtyczek do popularnego systemu CMS WordPress w tym miesiącu. Wtyczki te ulepszają i ułatwiają zdecydowanie korzystanie z panelu WP. 

TUTOR LMS ELEMENTOR ADDONS

Tutor LMS Elementor Addons to przydatna wtyczka, która dodaje ponad 25 dodatków do kreatora stron Elementor. Wtyczka umożliwia użytkownikom tworzenie niestandardowych stylów i układów dla kursów Tutor LMS. Aby ta wtyczka działała efektywnie, musisz zainstalować Tutor LMS i wtyczkę Elementor. Po aktywowaniu wszystkich wtyczek będziesz mógł budować pojedyncze strony kursów za pomocą Elementora. Niektóre z dodatków Elementor obejmują ocenę kursu, tytuł kursu, autora kursu, poziom kursu, czas trwania kursu, miniaturę kursu, cenę kursu i wiele więcej. Wtyczki można również użyć do edycji wyglądu istniejących już stworzonych kursów. Wersja Pro Elementora nie jest wymagana do korzystania z tej wtyczki. Został również przetestowany z najpopularniejszymi motywami WordPress jak np. lekki Hello Elementor.

SZYBKI ODTWARZACZ AUDIO

Quick Audio Player to konfigurowalny odtwarzacz audio dla witryn WordPress. Wtyczka jest responsywna i działa z dowolnym motywem WordPress. Działa bezproblemowo na wszystkich urządzeniach i głównych przeglądarkach internetowych. Funkcje wtyczki obejmują odtwarzacz audio HTML5, edycję odtwarzacza na żywo, etykietę nagrania, bogate ustawienia sterowania, skrócony kod odtwarzacza, dostosowywanie szerokości odtwarzacza i dostosowywanie kolorów odtwarzacza. Odtwarzacz jest dostępny w różnych typach audio, w tym .mp3, .wav i .ogg.

PROSTY RESPONSYWNY SLIDER WP

Simple Responsive WP Slider to lekka wtyczka suwaka do WordPress. Wtyczka umożliwia tworzenie i dostosowywanie nieograniczonej liczby sliderów dla Twojej witryny. Możesz użyć krótkiego kodu lub umieścić slider w blokach Gutenberga, aby dodać go do strony internetowej. Możesz ustawić niestandardowe opcje konfiguracji dla każdego slajdu, w tym nawigacji. Niektóre z podstawowych opcji konfiguracyjnych dla poszczególnych sliderów obejmują dodawanie kropek lub strzałek do slajdów.

NUTSFORPRESS IMAGES AND MEDIA

Obrazy i multimedia to niezbędna wtyczka od NutsForPress, która ułatwia dostosowywanie plików graficznych i multimedialnych w WordPress. Wtyczka umożliwia ustawienie progu rozmiaru obrazów w Twojej witrynie i automatycznie zmienia rozmiar obrazów, które przekraczają ten próg po przesłaniu. Pozwala także użytkownikom ustawić poziom kompresji JPEG i automatycznie kompresuje pliki JPEG, aby osiągnąć tę jakość kompresji tuż po przesłaniu. Możesz zapobiec zmianie rozmiaru GIF-ów, aby uniknąć przycięcia ich animacji. Wtyczka może również zbiorczo dodawać „tytuł alternatywny”, „opis” i „podpis” dla wszystkich przesłanych plików multimedialnych. Możesz także zbiorczo ustawić brakujące obrazy podglądu PDF. Do wyboru jest siedem niestandardowych rozmiarów miniatur. Wtyczka jest w pełni zgodna z WPML.

WTYCZKA DO UDOSTĘPNIANIA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Ultimate Social Share to lekka i responsywna wtyczka do WordPress, która umożliwia użytkownikom dodawanie przycisków udostępniania mediów społecznościowych i przycisków śledzenia mediów społecznościowych do ich witryny. Wtyczka jest zgodna z RODO. Wtyczka nie gromadzi żadnych adresów IP ani danych osobowych. Możesz wstawiać przyciski i ikony społecznościowe w widżetach lub blokach Gutenberga. Wtyczka jest darmowa i obsługuje 9 różnych języków. Możesz dostosować wtyczkę do potrzeb swoich odbiorców i jest ona responsywna na każdym ekranie, dużym lub małym. Jest kompatybilny z edytorami Gutenberg i Classic WordPress. Ultimate Social Media jest kompatybilny z WooCommerce, BBPress, BuddyPress i wszystkimi niestandardowymi typami postów. Możesz wybierać spośród ponad 35 platform mediów społecznościowych. Jest również darmowy. Ikony społecznościowe wtyczki to Scalable Vector Graphics, co oznacza, że ​​można je skalować do dowolnego rozmiaru ekranu i szybko ładować.

WALL PRICING TABLE

Wtyczka Wall Pricing Table umożliwia użytkownikom WordPressa tworzenie tabel cenowych dla ich witryny WordPress. Możesz dodać funkcje różnych planów cenowych, a także wyświetlić cennik w dowolnym miejscu na swojej stronie. Dostępne pola w tabeli cen to tytuł, podtytuł, cena, przycisk i funkcje (możesz dodać tyle, ile chcesz). Każdy plan możesz wyróżnić kolorem. Wtyczka jest całkowicie darmowa.

JOB APP MANAGER

Job App Manager to prosta wtyczka WordPress, która umożliwia wyświetlanie formularza podania o pracę w Twojej witrynie, aby kandydaci mogli aplikować bezpośrednio wpisując swoje dane. Krótki kod służy do wyświetlania formularza na dowolnej podstronie w Twojej witrynie. Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Aby znaleźć zgłoszenia w formularzu, przejdź do sekcji „Wszystkie zgłoszenia” na stronie administratora. Na stronie administratora możesz także wyszukiwać, filtrować i usuwać formularze. Dostępny jest również widżet pulpitu, który pokazuje 5 ostatnich przesłanych formularzy.

JETPACK BOOST

Jetpack Boost to wtyczka do optymalizacji jednym kliknięciem, która pozwala użytkownikom zwiększyć wydajność witryny WordPress i SEO. Jetpack Boost jest nadal oprogramowaniem przedpremierowym, dlatego zaleca się instalowanie wtyczki tylko na stronach produkcyjnych, aż do wydania wersji 1.01. Wersja przedpremierowa oprogramowania zawiera trzy potężne moduły. Pierwszy moduł wykorzystuje lokalne krytyczne CSS do generowania zoptymalizowanych stylów dla Twoich stron internetowych. Umożliwi to szybsze ładowanie treści na ekranach widzów. Drugi moduł odracza nieistotny kod JavaScript. Oznacza to, że nieistotne zadania są wyświetlane po załadowaniu strony, dzięki czemu ważne informacje wizualne są szybciej widoczne. Trzeci moduł implementuje lazy load obrazu, więc obrazy ładują się, gdy pojawiają się w widoku przeglądarki. Jeśli więc użytkownik nie przewinie do końca strony, obrazy umieszczone na dole strony nie wczytują się. Dzięki temu strona ładuje się szybciej.

WYSKAKUJĄCE OKIENKO WIDEO WPTD

WPTD Video Popup to prosta wyskakująca wtyczka wideo do WordPress. Wtyczka obsługuje zarówno YouTube, jak i Vimeo. Niektóre funkcje wtyczki obejmują nieograniczoną liczbę wyskakujących okienek, gotowość do wyświetlania w siatce, łatwe skróty do konfiguracji oraz dostosowywaną szerokość i wysokość dla filmów z YouTube i Vimeo.

ŁATWE TŁUMACZENIE

Easy Translate pozwala przetłumaczyć witrynę WordPress na wiele języków. Wtyczka przetłumaczy wszystko w Twojej witrynie, niezależnie od motywów lub specyfikacji wtyczki. Easy Translate obecnie współpracuje z wtyczkami Polylang i WPML. Używa wtyczek do wykrywania języka frontendu. Jest łatwy w użyciu i jest kompatybilny ze wszystkimi motywami i wtyczkami. Możesz przetłumaczyć swoją witrynę na dowolną liczbę języków. Unikalną cechą wtyczki jest to, że może tłumaczyć dynamiczne ciągi dodawane przez motywy, WordPress i wtyczki.

Kategorie
Inne Narzędzia

Praca zdalna – przydatne narzędzia w trakcie pandemii

Jak zachować kreatywność, koncentrację i organizację podczas pracy zdalnej? Zebraliśmy kilka przydatnych narzędzi i zasobów, z których codziennie sami korzystamy. To nie artykuł sponsorowany ani reklamowy. Po prostu jesteśmy zadowoleni z działania poszczególnych narzędzi.

Praca zdalna niesie ze sobą zupełnie inne wyzwania niż praca w biurze. Twoje połączenie internetowe jest wolniejsze niż w firmie? Może wokół ciebie jest za cicho, żeby się skupić? A może za głośno na wirtualne spotkanie z klientem? Wiele rzeczy wpływa na nasz sposób pracy. Ale to nie tylko otaczające nas środowisko i sprzęt techniczny, praca zdalna oznacza również, że być może będziesz musiał przemyśleć zarządzanie swoim czasem, a być może czasem Twoich pracowników.

W tym poście zebraliśmy przydatne narzędzia i zasoby, które pomogą Ci sprostać niektórym wyzwaniom związanym z pracą zdalną . Wybraliśmy przede wszystkim narzędzia, które uznaliśmy za przydatne i mamy nadzieję, że Twoja codzienna praca będzie dzięki nim bardziej produktywna i wydajna.

Dźwięki, które pomogą Ci się skupić

A propos skupienia się: z psychologicznego punktu widzenia może to być jedno z największych wyzwań, gdy musisz wykonać pracę w miejscu, które, cóż, nie sprawia wrażenia pracy. Jeśli brakuje Ci znanych dźwięków biurowych podczas pracy w domu, I Miss The Office wprowadzi do Twojego domowego biura atmosferę z firmy – z wirtualnymi kolegami, którzy wydają typowe dźwięki, takie jak pisanie na klawiaturze, piszczenie krzeseł lub sporadyczne bulgotanie z lodówki wodnej. Prawdę mówiąc, nie wszyscy przepadają za tego typu dźwiękami, więc może jednak to Noizio jest dla Ciebie? Aplikacja umożliwia miksowanie dźwięków natury i miasta, aby stworzyć własny dźwięk otoczenia.

Inne podejście do zwiększania koncentracji dzięki dźwiękom pochodzi z Brain.fm . Ich zespół naukowców, muzyków i programistów projektuje muzykę funkcjonalną, która wpływa na mózg, aby osiągnąć pożądany stan psychiczny. Focus @ Will jest również oparty na neuronauce i pomaga skupić się, zmieniając charakterystykę muzyki w odpowiednich odstępach czasu. Może jakieś niezłe urozmaicenie Twojej codziennej playlisty przyniesie niesamowite efekty?

Usuń szumy tła z połączeń

Podczas gdy niektóre dźwięki mają pozytywny wpływ na nas i naszą pracę, inne rozpraszają nas. Szczekanie psa, wrzeszczenie dzieci czy plac budowy tuż za oknem – jest wiele odgłosów, które nie tylko przerywają Twójtra s, ale także rozmowy i wirtualne spotkania. Na szczęście AI jest tutaj, aby pomóc.

Narzędzie Krisp , oparte na sztucznej inteligencji, usuwa odgłosy w Twoim tle do innych uczestników połączenia, gdy mówisz, i odwrotnie. Niezależnie od tego, czy chcesz pozbyć się zakłóceń podczas wirtualnego spotkania, czy planujesz nagrać podcast, mimo że Twoje mieszkanie znajduje się na ruchliwej ulicy, Krisp działa w ponad 800 aplikacjach do obsługi konferencji, wiadomości głosowych, transmisji strumieniowej i nagrywania. Nawiasem mówiąc, przetwarzanie dźwięku odbywa się lokalnie, więc żaden głos ani dźwięk nie opuszcza urządzenia.

Łatwe planowanie połączeń

Planowanie spotkań i rozmów zespołowych zwykle wiąże się z przesyłaniem wielu e-maili. A to nie tylko zajmuje sporo czasu, ale może też łatwo stać się zagmatwane, w zależności od tego, ile osób (i stref czasowych!) jest zaangażowanych. Calendly to narzędzie, które to zmieni.

Jak to działa? Ustawiasz swoje preferencje dostępności i udostępniasz link swoim współpracownikom, klientom lub komukolwiek, z kim chcesz się spotkać. Zaproszone osoby mogą następnie wybrać przedział czasowy zgodnie z utworzonymi regułami, a wydarzenie zostanie automatycznie dodane do wszystkich Twoich kalendarzy (obsługiwane są kalendarze Google, Outlook, Office 365 i iCloud). Bezproblemowe wykrywanie strefy czasowej gwarantuje, że wszyscy dotrą na spotkanie na czas. Szukasz alternatywy? SavvyCal też jest godny polecenia.

Nagrywaj wiadomości wideo na swoim ekranie

Czasami harmonogramy nie są sztywne i nie ma miejsca na szybką rozmowę wideo, aby  podzielić się przemyśleniami na temat decyzji związanej z projektem czy kolejnymi działaniami . Jednak pisanie kilku stron tekstu często nie jest idealnym rozwiązaniem. I tu właśnie pojawia się Loom . Zapewnia szybki i łatwy sposób nagrywania wiadomości wideo z ekranu, kamery lub obu, gdy napisane słowa nie wystarczą. Jeśli mamy podzielność uwagi, możemy działać dalej, a w międzyczasie nagrać wideo, które prześlemy swoim współpracownikom.

Przenieś swoje zrzuty ekranu na wyższy poziom

Ile zrzutów ekranu wykonujesz każdego dnia? Chcesz pokazać błąd koledze lub przekazać opinię na temat projektu? Jeśli jesteś użytkownikiem komputera Mac i do tej pory polegałeś na wbudowanych funkcjach robienia zrzutów ekranu, CleanShot X może być potężnym zamiennikiem.

CleanShot X nie tylko obsługuje przewijanie i oferuje narzędzia do adnotacji do wyróżniania ważnych części zrzutów ekranu, ale także sprawia, że ​​udostępnianie jest dziecinnie proste: możesz natychmiast zapisywać, kopiować lub przeciągać i upuszczać zrzuty ekranu i nagrania ekranu do innych aplikacji lub kopiować łącze do udostępniania. Ciekawy szczegół: jeśli twój pulpit jest zagracony podczas robienia zrzutu ekranu, CleanShot X ukrywa wszystkie ikony, aby zapobiec rozpraszaniu uwagi.

Rozwiąż problem ze strefami czasowymi

Gdy zespoły są rozproszone po całym świecie, pilnowanie stref czasowych ma kluczowe znaczenie dla współpracy. W końcu nikt nie chce być nagabywany, kiedy jeszcze śpi. Niewielkim narzędziem, które pomoże Ci w pracy z różnymi strefami czasowymi, jest FIO . Witryna wyświetla czas w preferowanych lokalizacjach w postaci pięknego gradientu kolorów . FIO jest również dostępne jako rozszerzenie Chrome.

Wykorzystaj w pełni swoje połączenie

Praca zdalna może okazać się prawdziwym testem obciążeniowym dla połączenia internetowego, a dzięki automatycznym aktualizacjom, kopiom zapasowym online, synchronizacji w chmurze i różnym aplikacjom działającym na urządzeniu, w tle dzieje się również dużo procesów. Śledzenie wykorzystania danych na urządzeniu jest zawsze dobrym pomysłem – również w celu zidentyfikowania podejrzanej wymiany danych ze stronami trzecimi.

W przypadku użytkowników komputerów Mac aplikacja TripMode pomaga kontrolować i optymalizować wykorzystanie danych . Mierzy cały ruch na komputerze Mac i domyślnie blokuje aplikacje, jeśli nie udzielisz im dostępu. Aby przeglądać szybciej, poprawiać jakość rozmów zespołowych lub zapobiegać rozproszeniom, możesz ustawić niestandardowe profile do pracy, rozmów wideo, transmisji strumieniowej lub czegokolwiek innego, co planujesz zrobić.

Rozwiąż swój bałagan w zakładkach

Czy masz dedykowany system do przechowywania wszystkich przydatnych narzędzi i artykułów, które mogą się kiedyś przydać? Jeśli Twoje zakładki są przepełnione cennymi gadżetami, ale zgubiłeś je, Raindrop.io tylko czeka, aby pomóc rozwiązać ten bałagan zakładek.

Raindrop.io umożliwia sortowanie zakładek w kolekcje i przypisywanie do nich tagów, które ułatwiają szybkie znajdowanie tego, czego szukasz, a jeśli chcesz, możesz nawet udostępniać te kolekcje członkom zespołu i znajomym. Narzędzie działa bezproblemowo na różnych urządzeniach i jest również dostępne w wersji premium z dodatkowymi funkcjami, takimi jak wyszukiwarka zduplikowanych i uszkodzonych linków, wyszukiwanie pełnotekstowe zapisanych witryn internetowych, kopia zapasowa w chmurze i inne.

Naucz się mówić nie

Wreszcie, wszyscy wiemy, jak trudno jest odmówić – bez względu na to, czy chodzi o projekt, spotkanie, telefon, wpis gościa, nachalnych sprzedawców, czy cokolwiek innego, na co nie masz czasu lub nie czujesz się komfortowo. „ Jak powiedzieć nie ” pomoże Ci w takich sytuacjach dzięki przydatnym szablonom wiadomości e-mail, które pomogą Ci znaleźć właściwe słowa. Nie tylko podczas pracy zdalnej.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że te zasoby pomogą usunąć niektóre problemy, z którymi mogłeś się spotkać podczas pracy zdalnej, abyś mógł skupić się na tym, co naprawdę ważne: Wykonuj to, co do Ciebie należy w możliwie jak najlepszy sposób. Miłej pracy zdalnej!

Kategorie
Pozycjonowanie Strony www

Czy stosunek tekstu do kodu HTML na stronie www jest ważny?

Co to jest stosunek tekstu do HTML?

Większość stron internetowych jest napisana w kodzie HTML, który służy do wyświetlania zawartości strony (zwykle tekstu). Stosunek tekstu do HTML na stronie mierzy ilość tekstu na tej stronie w porównaniu z ilością kodu HTML potrzebnego do jej wyświetlenia. To znak dla robotów Google, że strona ma wystarczającą ilość tekstu, która może zaspokoić odwiedzających.

Jaki jest idealny stosunek HTML do tekstu?

Poprawny stosunek tekstu do kodu HTML wynosi od 25 do 70 procent. Procent ten odnosi się do współczynnika widocznego tekstu, w przeciwieństwie do elementów HTML, tagów graficznych i innych niewidocznych informacji. Możesz zauważyć, że wiele witryn o wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania ma właśnie takie proporcje. Stało się to szczególnie widoczne od czasu, gdy wyszukiwarka Google, opublikowały aktualizację Panda, która przywiązuje wagę do witryn opartych na  wartościowej treści.

Jak to wpływa na SEO?

Chociaż stosunek tekstu do HTML nie jest bezpośrednim czynnikiem rankingowym dla wyszukiwarek, istnieje wiele czynników związanych z tym właśnie elementem, które wskazują najlepsze praktyki SEO, a tym samym mogą pośrednio wpływać na rankingi wyszukiwania.

John Mueller powiedział, że Google nie wykorzystuje stosunku tekstu do HTML jako czynnika rankingowego, jednak może to być postrzegane jako znak, że strona internetowa ma zbyt rozbudowany kod HTML, który wyświetlany użytkownikom, szczególnie na smartfonach, może być uciążliwy i wolno się ładować.

Jak poprawić stosunek kodu do tekstu

  • Tworzyć strony z myślą o ludziach, nie robotach: strony internetowe zawierające więcej tekstu niż HTML są zwykle bardziej czytelne i zrozumiałe dla ludzi. Sprawia wrażenie, że witryna jest stworzona dla ludzi, a nie dla wyszukiwarek i dlatego wydaje się ważna w oczach wyszukiwarek.
  • Lepsze wrażenia użytkownika: wyższy stosunek tekstu do kodu wskazuje na lepsze wrażenia użytkownika, a lepsze wrażenia użytkownika stały się głównym czynnikiem rankingowym wyszukiwania według Google.
  • Większa szybkość ładowania strony: mniej kodu oznacza, że ​​w kodzie strony internetowej nie ma żadnych niepotrzebnych elementów HTML. Zwiększa to szybkość ładowania strony, co wskazuje na lepsze wrażenia użytkownika i ponownie jest istotnym czynnikiem rankingowym wyszukiwarek.
  • Lepsze indeksowanie stron: czystszy kod i wyższy współczynnik zwykłego tekstu ułatwiają wyszukiwarkom przeszukiwanie i indeksowanie witryny.

Kluczem do optymalizacji strony internetowej jest zbudowanie jej z naciskiem na wygodę użytkownika i jak najłatwiejsze dojście do potrzebnych informacji.

Google Web Core Vitas

Google niedawno uruchomił raport Core Web Vitals w Google Search Console, po ogłoszeniu, że nowe wskaźniki będą odgrywać rolę w jego algorytmie od tego roku. Mówi się, że aktualizacja nastąpi w połowie roku. Wcześniej, bo w marcu, Google ma wprowadzić mechanizm, który uderzy w strony www nieposiadające poprawnej wersji mobilnej.

Raport nie tylko testuje Twoje strony na podstawie tego, ile czasu zajmuje załadowanie głównej treści, ale także ocenia sposób wczytywania treści i czy układ zmienia się podczas procesu ładowania. Ma to na celu zidentyfikowanie stron, które mogą frustrować użytkowników, którzy próbują wchodzić w interakcję z elementami, które nieoczekiwanie zmieniają pozycję, powodując, że użytkownicy nie trafiają w cel, aw niektórych przypadkach klikają inny element, np reklamy.

Optymalizacja stosunku tekstu do kodu HTML

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby zoptymalizować stosunek tekstu do kodu HTML na swojej stronie i zwiększyć wygodę użytkownika:

  • Sprawdź, czy Twój kod HTML jest prawidłowy,
  • Usuń niepotrzebny kod,
  • Usuń duże białe przestrzenie,
  • Unikaj wielu zakładek,
  • Usuń komentarze w kodzie,
  • Używaj tabel w swoim układzie tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne,
  • Użyj CSS do stylizacji i formatowania,
  • Zmień rozmiar obrazów,
  • Usuń niepotrzebne obrazy,
  • Używaj jak najmniej JavaScript i Flash, jeśli jest to wymagane
  • Utrzymuj rozmiar swojej strony poniżej 300 KB
  • Usuń ukryty tekst, który nie jest widoczny dla ludzi
  • Popraw linkowanie wewnętrzne do pomagają użytkownikom poruszać się po witrynie
  • Twoja strona musi zawsze zawierać pewną ilość zwykłego tekstu. Dołącz czytelny tekst z wysokiej jakości informacjami dla użytkownika.
Kategorie
Strony www

Strony internetowe w 2021 roku. Jakie trendy niesie nowy rok?

Trendy w zakresie UI, UX i projektowania stron internetowych nieustannie się zmieniają. Z biegiem czasu niektóre trendy stają się przestarzałe, a pojawiają się nowe. Każdy projektant powinien nadążać za najnowszymi trendami w projektowaniu konkurencyjnych produktów. Dlatego projektanci zawsze muszą mieć oko na aktualne trendy projektowe. W tym artykule omówimy niektóre z ważnych trendów w zakresie UI, UX i projektowania stron internetowych, które będą popularne w 2021 roku, a także prawdopodobnie w kolejnych latach.

POTRZEBUJESZ STRONY INTERNETOWEJ?
ZADZWOŃ! 690 447 500

1. Elementy 3D

Elementy 3D

Obiekty 3D to elementy atrakcyjne wizualnie dla ludzkiego oka. Wraz ze wzrostem wydajności sprzętu, elementy 3D gwałtownie zyskują na popularności na przestrzeni lat. Dodając elementy 3D do swoich projektów, możesz zmienić sposób, w jaki użytkownicy pojmują Twój produkt. Możliwe jest przeniesienie projektu na wyższy poziom, dzięki realistycznym efektom i animacjom. Takie podejście pomoże Ci stworzyć lepsze wrażenia użytkownika i sprawi, że odwiedzający będą mieli lepsze wrażenie, a Twoje produkty i usługi będą wyglądać bardziej nowocześnie i profesjonalnie.