i

t

a

g

e

n

c

j

a

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO – pozycjonowanie strony w Google

Pozycjonowanie stron internetowych to zabiegi polegające na poprawie pozycji strony www w wyszukiwarkach amerykańskiego potentata Google. Jeszcze całkiem niedawno do wysokich pozycji w Google wystarczyła niezliczona ilość linków ze źródeł nawet niewiadomego pochodzenia. Obecnie jest to dużo trudniejsze. Po aktualizacji algorytmów Google bardzo precyzyjnie selekcjonuje strony i tylko najlepsi mogą liczyć na wyłonienie się w TOP10. Nasza agencja specjalizuje się w optymalizacji i pozycjonowaniu stron. Z sukcesami od lat promujemy naszych Klientów i realizujemy dla nich długofalowe kampanie SEO.

Optymalizacja i pozycjonowanie stron www

Dobra i wysoka pozycja w wyszukiwarkach zależy przede wszystkim od dwóch czynników. Są nimi optymalizacja i tzw. link building. Aby strona internetowa konwertowała i przyciągała do Ciebie nowych Klientów, musi zostać odpowiednio zoptymalizowana pod kątem treści tzn. musi zawierać odpowiednie słowa kluczowe, na które chcemy pozycjonować się w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie stron www to także optymalizacja techniczna. Google coraz bardziej przywiązuje wagę do takich czynników jak szybkość działania i ładowania strony, sensowne rozmieszczenie linków wewnętrznych, spełnianie wewnętrznych wymogów, a także, a może co najważniejsze, pełne dostosowanie strony internetowej do ekranów komórek i tabletów. Drugim najważniejszym czynnikiem w pozycjonowaniu stron internetowych jest odpowiedni, naturalny „link building” czyli linkowanie zewnętrzne, o którym jeszcze przeczytacie na tej stronie.

Pozycjonowanie stron internetowych - optymalizacja

Podczas lat doświadczeń nasza agencja widziała już różne przypadki. Te wszystkie mniejsze czy większe zlecenia pozwoliły nam opracować zarys kampanii SEO, które potrafią wywindować naszych Klientów w górne rejony wyszukiwania Google na odpowiednie frazy. Nie boimy się tego powiedzieć, obecnie optymalizacja treści i techniczna stron to czynnik w głównej mierze decydujący o tym, czy nasza strona www wygeneruje zadowalający ruch organiczny. Ruch organiczny to ten, bezpośrednio pochodzący z wyszukiwarki Google. Nie mówimy tutaj o reklamach Google, ani ruchu z portali społecznościowych. To najważniejszy czynnik mówiący nam o tym, czy kampania przeprowadzona przez agencję interaktywna była skuteczna czy też nie.

Optymalizację podzielimy na optymalizację treści i optymalizację techniczną.

Optymalizacja treści polega na:

  • odpowiednim nasyceniu słów kluczowych w treści na stronie;
  • przygotowanie jak najbardziej oryginalnego i wyczerpującego contentu;
  • odpowiednia hierarchia na stronie (użycie nagłówków H1, H2, H3 itd.);
  • przygotowanie najbardziej pasujących i zgodnych z wyszukiwaniami w Google tytułów i opisów.
 

Optymalizacja treści po pierwsze pomoże zarówno użytkownikom naszego serwisu, jak i robotom Google poznać o czym dokładnie jest strona. Przygotowanie treści używając do tego celu specjalistycznych narzędzi monitorujących popularne frazy w Google pozwala w odpowiedni sposób przygotować treści, jak i rozpocząć pozycjonowanie strony właśnie na wybrane słowa kluczowe. Nasza agencja, dzięki wieloletniemu doświadczeniu korzysta efektywnie z tego typu narzędzi, o czym świadczą opinie zadowolonych Klientów.

Optymalizacja techniczna strony polega na:

  • zainstalowaniu i skonfigurowaniu certyfikatu SSL;
  • maksymalnym przyspieszeniu działania i ładowania strony internetowej;
  • optymalizacji obrazów i zdjęć znajdujących się na stronie;
  • optymalizacja UX pod kątem jak najwygodniejszej obsługi strony przez odwiedzających.

Techniczna optymalizacja strony internetowej jest bardzo ważna, szczególnie w kontekście ostatnich aktualizacji algorytmów Google. Szybkość ładowania, responsywność i przyjazna dla użytkownika struktura to jedne z najważniejszych warunków dobrze zoptymalizowanej witryny.

Link building czyli linkowanie zewnętrzne

Drugim najważniejszym czynnikiem, który decyduje o tym, czy nasza strona internetowa znajdzie się wysoko w wyszukiwaniach wyszukiwarki Google to przemyślany, dobry i naturalny profil linków zewnętrznych. Sytuacja w ostatnich latach zmieniła się diametralnie. Jeszcze w pierwszej dekadzie XXI wieku Internet pełen był mało użytecznych i niskiej jakości katalogów i zaplecz, które służyły jedynie do linkowania zewnętrznego. Okazywało się, że nawet 50% wszystkich stron zaindeksowanych w Google wyglądało jak jeden wielki śmietnik. Amerykański gigant postanowił coś więc z tym zrobić. Wprowadził aktualizacje algorytmów, które oceniały tego typu linki jako słabe, bezużyteczne, a nawet osłabiały pozycję stron. To było prawdziwe trzęsienie ziemi dla wszystkich zajmujących się branżą SEO. Niem a co jednak ukrywać, że zaprowadziło to większy porządek. Teraz nie opłaca się inwestować w tysiące linków, lepiej mieć ich kilka, ale z pewnych i wartościowych źródeł. W ostatnich czasach rynek portali internetowych i artykułów gościnnych i sponsorowanych rozkwita na naszych oczach. Wszyscy, którzy znają SEO i zajmują się na co dzień pozycjonowanie stron internetowych szukają coraz to lepszych i pewniejszych źródeł linków dla stron ich Klientów. Jeden artykuł może kosztować nawet kilka tysięcy złotych. Mowa tu oczywiście o największych portalach w Polsce. Niemniej, nasza agencja jest zaopatrzona w wysokiej klasy zaplecza, które na co dzień pełnią rolę portali informacyjnych lub branżowych, a dodatkowo dają możliwość publikowania artykułów gościnnych z linkami dofollow.

Sami jesteśmy posiadaczami kilku dobrych portali informacyjnych, które rozwijane są z miesiąca na miesiąc. Dlatego jeśli chcesz powierzyć pozycjonowanie strony i jej optymalizację ekspertom, bez wahania napisz lub zadzwoń do nas. Wyróżniamy się na rynku, gdyż nie wiążemy Klientów długotrwałymi umowami. Efekty naszej pracy są widoczne już po 2,3 miesiącach, dlatego z czystym sumieniem dajemy naszym Klientom możliwość rezygnacji z usług bez terminu wypowiedzenia itd.

Rozpocznij współpracę z profesjonalistami

POPROŚ O WYCENĘ