Pozycjonowanie stron internetowych to zabiegi polegające na poprawie pozycji strony www w wyszukiwarkach amerykańskiego potentata Google. Jeszcze całkiem niedawno do wysokich pozycji w Google wystarczyła niezliczona ilość linków ze źródeł nawet niewiadomego pochodzenia. Obecnie jest to dużo trudniejsze. Po aktualizacji algorytmów Google bardzo precyzyjnie selekcjonuje strony i tylko najlepsi mogą liczyć na wyłonienie się w TOP10. Nasza agencja specjalizuje się w optymalizacji i pozycjonowaniu stron. Z sukcesami od lat promujemy naszych Klientów i realizujemy dla nich długofalowe kampanie SEO.
Dobra i wysoka pozycja w wyszukiwarkach zależy przede wszystkim od dwóch czynników. Są nimi optymalizacja i tzw. link building. Aby strona internetowa konwertowała i przyciągała do Ciebie nowych Klientów, musi zostać odpowiednio zoptymalizowana pod kątem treści tzn. musi zawierać odpowiednie słowa kluczowe, na które chcemy pozycjonować się w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie stron www to także optymalizacja techniczna. Google coraz bardziej przywiązuje wagę do takich czynników jak szybkość działania i ładowania strony, sensowne rozmieszczenie linków wewnętrznych, spełnianie wewnętrznych wymogów, a także, a może co najważniejsze, pełne dostosowanie strony internetowej do ekranów komórek i tabletów. Drugim najważniejszym czynnikiem w pozycjonowaniu stron internetowych jest odpowiedni, naturalny „link building” czyli linkowanie zewnętrzne, o którym jeszcze przeczytacie na tej stronie.
Podczas lat doświadczeń nasza agencja widziała już różne przypadki. Te wszystkie mniejsze czy większe zlecenia pozwoliły nam opracować zarys kampanii SEO, które potrafią wywindować naszych Klientów w górne rejony wyszukiwania Google na odpowiednie frazy. Nie boimy się tego powiedzieć, obecnie optymalizacja treści i techniczna stron to czynnik w głównej mierze decydujący o tym, czy nasza strona www wygeneruje zadowalający ruch organiczny. Ruch organiczny to ten, bezpośrednio pochodzący z wyszukiwarki Google. Nie mówimy tutaj o reklamach Google, ani ruchu z portali społecznościowych. To najważniejszy czynnik mówiący nam o tym, czy kampania przeprowadzona przez agencję interaktywna była skuteczna czy też nie.
Optymalizację podzielimy na optymalizację treści i optymalizację techniczną.
Optymalizacja treści polega na:
Optymalizacja treści po pierwsze pomoże zarówno użytkownikom naszego serwisu, jak i robotom Google poznać o czym dokładnie jest strona. Przygotowanie treści używając do tego celu specjalistycznych narzędzi monitorujących popularne frazy w Google pozwala w odpowiedni sposób przygotować treści, jak i rozpocząć pozycjonowanie strony właśnie na wybrane słowa kluczowe. Nasza agencja, dzięki wieloletniemu doświadczeniu korzysta efektywnie z tego typu narzędzi, o czym świadczą opinie zadowolonych Klientów.
Optymalizacja techniczna strony polega na:
Techniczna optymalizacja strony internetowej jest bardzo ważna, szczególnie w kontekście ostatnich aktualizacji algorytmów Google. Szybkość ładowania, responsywność i przyjazna dla użytkownika struktura to jedne z najważniejszych warunków dobrze zoptymalizowanej witryny.
Drugim najważniejszym czynnikiem, który decyduje o tym, czy nasza strona internetowa znajdzie się wysoko w wyszukiwaniach wyszukiwarki Google to przemyślany, dobry i naturalny profil linków zewnętrznych. Sytuacja w ostatnich latach zmieniła się diametralnie. Jeszcze w pierwszej dekadzie XXI wieku Internet pełen był mało użytecznych i niskiej jakości katalogów i zaplecz, które służyły jedynie do linkowania zewnętrznego. Okazywało się, że nawet 50% wszystkich stron zaindeksowanych w Google wyglądało jak jeden wielki śmietnik. Amerykański gigant postanowił coś więc z tym zrobić. Wprowadził aktualizacje algorytmów, które oceniały tego typu linki jako słabe, bezużyteczne, a nawet osłabiały pozycję stron. To było prawdziwe trzęsienie ziemi dla wszystkich zajmujących się branżą SEO. Niem a co jednak ukrywać, że zaprowadziło to większy porządek. Teraz nie opłaca się inwestować w tysiące linków, lepiej mieć ich kilka, ale z pewnych i wartościowych źródeł. W ostatnich czasach rynek portali internetowych i artykułów gościnnych i sponsorowanych rozkwita na naszych oczach. Wszyscy, którzy znają SEO i zajmują się na co dzień pozycjonowanie stron internetowych szukają coraz to lepszych i pewniejszych źródeł linków dla stron ich Klientów. Jeden artykuł może kosztować nawet kilka tysięcy złotych. Mowa tu oczywiście o największych portalach w Polsce. Niemniej, nasza agencja jest zaopatrzona w wysokiej klasy zaplecza, które na co dzień pełnią rolę portali informacyjnych lub branżowych, a dodatkowo dają możliwość publikowania artykułów gościnnych z linkami dofollow.
Sami jesteśmy posiadaczami kilku dobrych portali informacyjnych, które rozwijane są z miesiąca na miesiąc. Dlatego jeśli chcesz powierzyć pozycjonowanie strony i jej optymalizację ekspertom, bez wahania napisz lub zadzwoń do nas. Wyróżniamy się na rynku, gdyż nie wiążemy Klientów długotrwałymi umowami. Efekty naszej pracy są widoczne już po 2,3 miesiącach, dlatego z czystym sumieniem dajemy naszym Klientom możliwość rezygnacji z usług bez terminu wypowiedzenia itd.