i

t

a

g

e

n

c

j

a

Pozycjonowanie stron internetowych
Chorzów

S

E

O

Pozycjonowanie stron internetowych Chorzów to szereg działań polegających na optymalizacji i popularyzacji naszej strony www, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania na poszczególne frazy kluczowe. Jakiś czas temu, do wysokich pozycji potrzebowaliśmy środków, które pozwoliły na wykupienie dużej ilości linków w katalogach czy stronach zapleczowych. Po aktualizacji swoich algorytmów Google bardzo precyzyjnie selekcjonuje strony i na pierwszą stronę wyników wpadają tylko dobrze zoptymalizowane i posiadające sensowny i mocny profil linków zewnętrznych strony. IT- Agencja specjalizuje się w optymalizacji i pozycjonowaniu stron na terenie miasta Chorzów i całego województwa śląskiego. Już od wielu lat, sukcesywnie promujemy naszych Klientów i realizujemy dla nich długofalowe kampanie SEO.

Pozycjonowanie stron www Chorzów

Wysokie miejsce naszej strony w wynikach wyszukiwania jest wynikiem dwóch zmiennych. Pierwsza kwestia to odpowiednia optymalizacja, a druga to przemyślany i efektywny link building. Jeśli chcesz, aby strona twojej firmy w Chorzowie konwertowała i była atrakcyjna dla nowych Klientów, konieczna jest jej optymalizacja pod kątem fraz kluczowych, będących często wpisywanymi w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie stron www w Chorzowie to także optymalizacja techniczna. Google kładzie coraz większy nacisk na takie czynniki jak szybkość działania i ładowania strony, logiczne rozmieszczenie linków wewnętrznych, spełnianie wewnętrznych wymogów, a co najważniejsze, całkowite dostosowanie strony internetowej do ekranów urządzeń mobilnych. Drugą, niezwykle istotną kwestią jest linkowanie zewnętrzne. Przygotowanie artykułów sponsorowanych oraz wybór odpowiednich źródeł w których je zamieszczamy, narzuca nam posiadanie odpowiedniej wiedzy, umiejętności oraz doświadczenia, które z pewnością znajdziesz wśród naszych specjalistów SEO.

Pozycjonowanie stron Chorzów - optymalizacja

Wiele lat na rynku informatycznym jasno nam pokazało, że nie ma jednej właściwej drogi pozwalającej na umieszczenie wyników wyszukiwania strony na samej górze przeglądarki. Każda branża cechuje się inną, odmienną grupą odbiorców, która na charakterystyczny dla siebie sposób wyszukuje potrzebnych informacji. Jest to powód dla którego pozycjonowanie strony www należy rozpocząć od skrupulatnej analizy konkurencji oraz researchu dot. słów kluczowych, będących najczęściej wpisywanymi w wyszukiwarce. Niejednokrotnie zdarza się, że Klienci mają przygotowane słowa i frazy kluczowe dotyczące swojej branży, jednakże nieświadomi funkcjonowania algorytmów, pominęli kluczowe słowa dla algorytmu. Jest to przyczyną edycji treści strony, jeszcze przez innymi zabiegami, takimi jak link building, optymalizacja techniczna itd.

Optymalizację możemy podzielić na optymalizację treści i optymalizację techniczną.

Optymalizacja treści polega na:

  • odpowiednim nasyceniu słów kluczowych w treści na stronie;
  • przygotowanie jak najbardziej oryginalnego i wyczerpującego contentu;
  • odpowiednia hierarchia na stronie (użycie nagłówków H1, H2, H3 itd.);
  • przygotowanie najbardziej pasujących i zgodnych z wyszukiwaniami w Google tytułów i opisów.

Optymalizacja treści jest wielką zaletą zarówno dla klientów naszego serwisu, jak i algorytmów Google, ponieważ umożliwia dokładniejsze określanie tematyki danej strony. Opracowanie treści wykorzystując do tego celu specjalistyczne narzędzia monitorujące popularne frazy w Google, daje możliwość przygotowania zawartości zawartości na najwyższym poziomie, jak i rozpoczęcia pozycjonowania strony właśnie na wybrane słowa kluczowe. Nasza agencja, dzięki wieloletniemu doświadczeniu wykorzystuje wyjątkowo sprawie i efektywnie tego typu narzędzia, a najlepszym potwierdzeniem powyższego działania jest stale powiększające się grono zadowolonych klientów.

Optymalizacja techniczna strony polega na:

  • zainstalowaniu i skonfigurowaniu certyfikatu SSL;
  • maksymalnym przyspieszeniu działania i ładowania strony internetowej;
  • optymalizacji obrazów i zdjęć znajdujących się na stronie;
  • optymalizacja UX pod kątem jak najwygodniejszej obsługi strony przez odwiedzających.

W związku z ostatnimi zmianami przeprowadzonymi przez Google, optymalizacja techniczna jest jednym z najistotniejszych kroków, które pozwalają na wyróżnienie się na tle konkurencji. Niemniej jednak, optymalizacja ta wymaga wysoko wyspecjalizowanych umiejętności i zaktualizowanej wiedzy. Niestety, grzebanie w zasobach strony przez osoby, które nie mają o tym większego pojęcia, może znacznie pogorszyć jakość i odbiór strony przez użytkowników.

A może znajdziesz coś dla siebie na naszym blogu?

Wiele lat na rynku informatycznym jasno nam pokazało, że nie ma jednej właściwej drogi pozwalającej na umieszczenie wyników wyszukiwania strony na samej górze przeglądarki. Każda branża cechuje się inną, odmienną grupą odbiorców, która na charakterystyczny dla siebie sposób wyszukuje potrzebnych informacji. Jest to powód dla którego pozycjonowanie strony www należy rozpocząć od skrupulatnej analizy konkurencji oraz researchu dot. słów kluczowych, będących najczęściej wpisywanymi w wyszukiwarce. Niejednokrotnie zdarza się, że Klienci mają przygotowane słowa i frazy kluczowe dotyczące swojej branży, jednakże nieświadomi funkcjonowania algorytmów, pominęli kluczowe słowa dla algorytmu. Jest to przyczyną edycji treści strony, jeszcze przez innymi zabiegami, takimi jak link building, optymalizacja techniczna itd. Optymalizację możemy podzielić na optymalizację treści i optymalizację techniczną. Optymalizacja treści polega na: odpowiednim nasyceniu słów kluczowych w treści na stronie; przygotowanie jak najbardziej oryginalnego i wyczerpującego contentu; odpowiednia hierarchia na stronie (użycie nagłówków H1, H2, H3 itd.); przygotowanie najbardziej pasujących i zgodnych z wyszukiwaniami w Google tytułów i opisów. Optymalizacja treści jest wielką zaletą zarówno dla klientów naszego serwisu, jak i algorytmów Google, ponieważ umożliwia dokładniejsze określanie tematyki danej strony. Opracowanie treści wykorzystując do tego celu specjalistyczne narzędzia monitorujące popularne frazy w Google, daje możliwość przygotowania zawartości zawartości na najwyższym poziomie, jak i rozpoczęcia pozycjonowania strony właśnie na wybrane słowa kluczowe. Nasza agencja, dzięki wieloletniemu doświadczeniu wykorzystuje wyjątkowo sprawie i efektywnie tego typu narzędzia, a najlepszym potwierdzeniem powyższego działania jest stale powiększające się grono zadowolonych klientów. Optymalizacja techniczna strony polega na: zainstalowaniu i skonfigurowaniu certyfikatu SSL; maksymalnym przyspieszeniu działania i ładowania strony internetowej; optymalizacji obrazów i zdjęć znajdujących się na stronie; optymalizacja UX pod kątem jak najwygodniejszej obsługi strony przez odwiedzających. W związku z ostatnimi zmianami przeprowadzonymi przez Google, optymalizacja techniczna jest jednym z najistotniejszych kroków, które pozwalają na wyróżnienie się na tle konkurencji. Niemniej jednak, optymalizacja ta wymaga wysoko wyspecjalizowanych umiejętności i zaktualizowanej wiedzy. Niestety, grzebanie w zasobach strony przez osoby, które nie mają o tym większego pojęcia, może znacznie pogorszyć jakość i odbiór strony przez użytkowników.

Koleją bardzo ważną kwestią decydującą o tym, czy nasza strona internetowa znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google, jest przemyślany, dobry i naturalny profil linków zewnętrznych. Na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się taktyka działania w internecie – spam oraz „pójście na ilość” nie jest skuteczną metodą promowania strony. Aktualizacje algorytmów sprawiły, że szczególną uwagę przykłada się do wysokiej jakości stron, a linki są otoczone dobrym jakościowo tekstem. Sytuacja ta jednam ma również swoje plusy – dzięki temu strony internetowe nie toną w linkach o nieznanym pochodzeniu. Pozycjonowanie stron Chorzów to firma, która duży nacisk kładzie na źródła linkowania, a to sprawia, że nasi Klienci cieszą się coraz większą liczbą osób odwiedzających i zamawiających ich usługi czy produkty. Wszyscy, którzy znają SEO i zajmują się na co dzień pozycjonowanie stron internetowych szukają coraz nowszych i lepszych jakościowo oraz legalnych źródeł linków dla stron ich Klientów. Jeden artykuł to koszt nawet kilku tysięcy złotych! Oczywiście, mamy tutaj na myśli największe portale w Polsce. Pragniemy jednak podkreślić, że nasza agencja jest zaopatrzona w wysokiej klasy zaplecza, pełniące na co dzień rolę portali informacyjnych lub branżowych, a dodatkowo dającą możliwość publikowania artykułów gościnnych z linkami dofollow.

Z dumą przyznajemy, że jesteśmy posiadaczami kilku dobrych portali informacyjnych, które każdego miesiąca prężnie się rozwijają. Jeżeli chcesz powierzyć pozycjonowanie strony i jej optymalizację ekspertom, bez wahania skontaktuj się z naszym zespołem – chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i rozwiejemy nasuwające się wątpliwości.

To co nas wyróżnia nas rynku, to brak wiązania Klientów długotrwałymi umowami. Efekty naszej pracy są zauważalne już po 2,3 miesiącach, stąd też bezproblemowo dajemy naszym Klientom możliwość rezygnacji z usług bez terminu wypowiedzenia itd.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Chorzowie?

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, ponieważ końcowa cena jest wypadkową wielu czynników:

  • ilość i jakość konkurencji na danym rynku;
  • ilość słów kluczowych, na które Klient chce się pozycjonować;
  • stan techniczny i merytoryczny strony internetowej przeznaczonej do pozycjonowania;

Należy zacząć od zbadania konkurencji. Dużo łatwiej jest doprowadzić stronę na pierwszą stronę wyników wyszukiwania, jeśli wpisaną frazą jest przykładowo „dobry mechanik Chojnice”, niż samo hasło „mechanik”. Inną kwestią będzie również podobna fraza w przypadku dużego miasta, jak np. Gdańsk. Jest to powód dla którego na początku każdego procesu pozycjonowania należy dokładnie zbadać ilość i poziom konkurencji, aby sprawnie przejść do dalszych kroków.

Kolejnym etapem będzie prześledzenie kluczowych słów, które użytkownicy wpisują szukając danych usług lub produktów oferowanych przez Państwa firmę. Aby tego dokonać korzystamy z profesjonalnych, płatnych narzędzi, które pozwalają na przygotowanie kampanii SEO.

Ważne aby przed rozpoczęciem Link Buildingu ocenić jakość techniczną i merytoryczną strony internetowej www, która będzie podlegać procesowi pozycjonowania. Niestety, strony te najczęściej odbiegają od panujących standardów i koniecznym jest wprowadzenie szeregu zmian w technologii oraz treśći.

Na szczęście nasza firma zajmująca się pozycjonowaniem stron w Chorzowie posiada w swoim zespole specjalistów, ekspertów z każdej z wymienionych dziedzin. Gwarantujemy, że teksty i strony internetowe będą przygotowane w taki sposób, aby przyniosły maksymalnie satysfakcjonujący efekt.

Pragniemy jeszcze raz podkreślić, że nasza firma nie wiąże Klientów długimi umowami! Usługi które świadczymy opieramy o zaufanie Klientów. W momencie gdy nie będzie efektów naszych działań, zakończenie współpracy może nastąpić z miesiąca na miesiąc!

Rozpocznij współpracę z profesjonalistami

POPROŚ O WYCENĘ