i

t

a

g

e

n

c

j

a

19 najlepszych alternatyw dla Google Keyword Planner

Planer słów kluczowych

Szukasz dobrej alternatywy dla Planera słów kluczowych Google? Oto 19 narzędzi, których możesz użyć, aby znaleźć propozycje słów kluczowych i prognozy liczby  wyszukiwań na dane słowo.

Od dawnych czasów upychania słów kluczowych po bieżące badania słów kluczowych i kampanie PPC, frazy wciąż rządzą światem wyszukiwania.

Słowa kluczowe to podstawowy element marketingu w wyszukiwarkach – kluczowe terminy i frazy używane do zakotwiczania treści i zapytań.

Google nie zapewnia dostępu do Planera słów kluczowych nikomu bez aktywnego konta Google Ads, ale istnieje wiele innych miejsc, z których można uzyskać informacje o słowach kluczowych .

Oto 19 narzędzi do znajdowania nowych słów kluczowych, trudności słów kluczowych i liczby wyszukiwań.

24 najlepsze alternatywy Google Keyword Planner

1. Ahrefs

Oprócz raportowania linków zwrotnych Ahrefs i pulpitów nawigacyjnych ruchu organicznego, mają naprawdę potężne narzędzie do badania słów kluczowych.

Płatne narzędzie Ahrefs zapewnia pomysły na słowa kluczowe, a także liczbę wyszukiwań dla wszystkich typów dopasowania.

Zawiera również wskaźnik trudności słowa kluczowego, który w testach bezpośrednich był nieco dokładniejszy niż inne narzędzia oferujące podobną funkcję.

2. SEMrush

SEMrush ma narzędzie słów kluczowych, które jest oparte na ogromnym zestawie danych wyszukiwania z 26 różnych krajów.

Jego wyniki zwracają pomysły na słowa kluczowe, szacowaną liczbę wyszukiwań, szacowany CPC, wynik trudności słowa kluczowego i obecne domeny w rankingu.

3. Moz

Moz uruchomił własny dedykowany eksplorator słów kluczowych jako dodatek do swojego pakietu badań SEO.

Opcje filtrowania pozwalają wykluczyć określony termin z zapytania, aby uzyskać więcej pomysłów, a nawet wybrać tylko frazy zapytania, które zawierają Twoje słowo kluczowe.

Wyniki słów kluczowych obejmują powiązane propozycje zapytań wraz z szacowaną liczbą wyszukiwań i wynikiem trudności słowa kluczowego.

Moz pokazuje również domeny, które są obecnie w rankingu dla słowa kluczowego i ostatnie wzmianki o tym słowie kluczowym.

4. Keywordtool.io

To narzędzie zbiera sugestie słów kluczowych z Google, YouTube, Bing, a nawet Amazon.

Możesz wybrać sugerowane słowa kluczowe z każdej domeny Google TLD, języka i lokalizacji; i istnieją podobne opcje dla innych obsługiwanych silników.

Otrzymasz setki sugerowanych słów kluczowych za darmo, ale potrzebujesz płatnego planu, aby uzyskać dostęp do szacunków liczby wyszukiwań.

5. Scrapebox

Znany głównie jako narzędzie SEO dla black hat, Scrapebox ma również wiele zastosowań white hat, w tym przeprowadzanie badań słów kluczowych.

Dzięki Scrapebox niewielka garść słów kluczowych może z łatwością zamienić się w setki, a nawet tysiące możliwości.

Ograniczeniem jest to, że Scrapebox to oprogramowanie, które musi działać w środowisku pulpitu Windows. Plusem jest to, że jest to jednorazowy zakup, a nie miesięczna lub roczna subskrypcja.

6. WordSteam

Przede wszystkim płatne narzędzie pomagające marketerom w wyszukiwarce zarządzać kampaniami płatnymi za kliknięcie, WordStream ma również bezpłatne narzędzie do słów kluczowych, które pozwala na ograniczoną liczbę wyszukiwań.

Bezpłatne wyniki zawierają tylko powiązane słowa kluczowe, ale płatni subskrybenci WordStream również widzą liczbę operacji wyszukiwania.

7. Bing

Nawet w przypadku kampanii, które koncentrują się tylko na Google, narzędzie propozycji słów kluczowych Bing może nadal dostarczać przydatnych informacji na temat powiązanych słów kluczowych.

Odblokuj (brak w zestawie) z Bohaterem słów kluczowych
Zobacz wszystkie swoje bezpłatne słowa kluczowe w GA i ich konkretne wskaźniki skuteczności. Bezpłatna wersja próbna. Anuluj w dowolnym momencie. Profesjonalne wsparcie. Konfiguracja 4-minutowa.

Ponieważ Bing sam jest wyszukiwarką, pobiera dane ze znacznie bliższego „źródła” niż inne narzędzia słów kluczowych.

To narzędzie jest bezpłatne — wystarczy zweryfikować witrynę w Narzędziach dla webmasterów Bing.

8. Keyword Discovery

Jest to jedno z najstarszych istniejących narzędzi słów kluczowych, które pobiera dane wyszukiwania z najszerszej listy zasobów wyszukiwania .

Jest to płatne narzędzie, ale możesz przeprowadzić ograniczoną liczbę bezpłatnych wyszukiwań.

Chociaż odkryłem, że ich przewidywane liczby wyszukiwań mogą się znacznie różnić od tego, co pokazuje Google, jest to przydatne narzędzie do odkrywania pomysłów, których w inny sposób mogłeś nigdy nie znaleźć.

9. KW Finder

Wyszukiwanie słów kluczowych może koncentrować się na pięciu różnych krajach lub większości najpopularniejszych języków świata.

Wyniki obejmują wynik trudności słowa kluczowego i pomysły na słowa kluczowe.

Można je następnie filtrować według wielu różnych metryk.

Jest to płatne narzędzie, więc za darmo możesz przeprowadzić tylko ograniczoną liczbę wyszukiwań.

10. Google Search Console

To moje ulubione narzędzie do badania słów kluczowych, ponieważ jest unikalne dla Twojej witryny i pochodzi bezpośrednio od Google.

Odfiltruj słowa kluczowe związane z marką w raportach konsoli wyszukiwania i zacznij szukać pomysłów, które możesz rozwinąć.

Jeśli masz za dużo danych, możesz użyć filtrów wyrażeń regularnych, aby znaleźć zapytania, które pasują do określonych parametrów, takich jak liczba wyświetleń, kliknięć lub słów.

11. Seo Clarity

To narzędzie do marketingu treści zapewnia mnóstwo informacji o słowach kluczowych.

Zapewnia wgląd w zamiary wyszukiwania, typy treści, liczbę wyszukiwań, zapotrzebowanie na tematy i adresy URL o najwyższych pozycjach w rankingu.

Jest to płatne narzędzie, ale zawiera również informacje o lukach w treści i strategiach dotyczących słów kluczowych.

12. Surfer słów kluczowych

Keyword Surfer pokazuje liczbę wyszukiwań różnych słów kluczowych, co może być skuteczne w połączeniu z narzędziami takimi jak AnswerThePublic .

I to nic nie kosztuje.

13. KeywordDit

To narzędzie pobiera słowa kluczowe z Reddit i dopasowuje je do informacji o liczbie wyszukiwań.

Zawiera kolumnę „Miesięczna liczba wyszukiwań”, która zawiera średnią liczbę miesięcznych wyszukiwań tego hasła, według Grepwords.

14. Majestic

Majestic zawiera w swoim abonamencie Lite Generator Słów Kluczowych i Kontroler Słów Kluczowych.

To narzędzie pokazuje, ile razy wyszukiwane hasło pojawia się w ich indeksie oraz liczbę wyszukiwań dla tego hasła.

15. Google Trends

Trendy Google są fajne z wielu powodów , ale przede wszystkim jako narzędzie, które zbiera dane o popularnych wyszukiwaniach z Google.

To sprawia, że ​​jest to doskonałe narzędzie, zwłaszcza do publikowania wiadomości i jazdy na nadchodzących trendach.

16. Sistrix

Sistrix to płatne narzędzie z solidnym segmentem słów kluczowych.

Możesz uzyskać słowa kluczowe dla wielu krajów, miast i języków.

17. Search Metrics

Searchmetrics często umieszcza listy „zwycięzców i przegranych”, pokazując, które witryny wygrały lub przegrały w rankingu.

Z taką samą starannością podchodzą do swoich narzędzi słów kluczowych, zapewniając liczbę wyszukiwań, koszt kliknięcia i rozrzut liczby wyszukiwań.

18. Infinite Suggest

Infinite Suggest to bezpłatne narzędzie, które udostępnia niekończące się listy słów kluczowych Google.

Możesz zbadać te słowa kluczowe w SEMrush, aby uzyskać więcej informacji na ich temat.

19. BuzzSumo

BuzzSumo to klasyczna usługa marketingu cyfrowego, która uruchomiła nowe narzędzie do generowania trafnych słów kluczowych z miesięczną liczbą wyszukiwań, kosztem kliknięcia i trendami wyszukiwania.

Nawet mając informacje z natywnych narzędzi Google, takich jak Planer słów kluczowych, pomocne jest korzystanie z różnych narzędzi – takich jak te powyżej – podczas przeprowadzania badania słów kluczowych tylko po to, aby uzyskać inną perspektywę.

Przeczytaj także

Tylko jeden nagłówek H1 na stronie? Niekoniecznie!
Zbliża się duża aktualizacja Google. Core Web Vitals będzie czynnikiem rankingowym.
5 wskazówek dotyczących projektowania nawigacji na Twojej stronie internetowej
Najlepsze platformy blogowe roku (2022)
ITF uruchamia darmowy serwis z fontami Fontshare. Alternatywa dla Google Fonts?
Przyszłość e-commerce: jakie nowe technologie zmieniają rynek?
Dlaczego powinieneś zadbać o swoją wizytówkę w Google?
30 świetnych przykładów zastosowania CSS do tworzenia ciekawych animacji na Twojej stronie www
#PoznajKlienta: Zaginieni Przed Laty
Nowa odsłona IT Agencji!
Czy warto używać języka PHP? Kiedy najlepiej go wykorzystać?
Najlepsze wtyczki do WordPressa – Luty 2021

POPROŚ O WYCENĘ