Dlaczego powinieneś zadbać o swoją wizytówkę w Google?

Niektóre firmy dałyby wiele, aby tylko znaleźć się w top 3 wyszukiwań Google na konkretne frazy. Wiadomo, pozycjonowanie wymaga wiedzy i zaangażowania środków na pozyskiwanie linków z mocnych źródeł. Jest jednak coś, o co możemy zadbać sami i co może przynieść zaskakujące rezultaty. To wizytówki w mapach Google.

Od jakiegoś czasu w wynikach wyszukiwarki Google pierwsze trzy pozycje w większości ukazują nam wizytówki firm – nazwa firmy, numer telefonu, mapę dojazdową oraz link do strony www. W zdecydowanej większości wyniki odzwierciedlają naszą lokalizację. Np. kiedy wpiszemy warsztat samochodowy będąc w centrum Warszawy, Google podpowie nam niedaleki warsztat, który jest dobrze oceniany przez użytkowników. Inna sprawa jeśli lokalizację podamy w wyszukiwanej frazie. Np. po wpisaniu warsztat samochodowy Łódź, znajdziemy rzecz jasna mechaników z tego miasta.

Wizytówka Google pozwala na zwiększenie konkurencyjności firmy w wyszukiwarce, jednak przede wszystkim dla lokalnych zapytań. Jeśli kierujesz swoje usługi do mieszkańców danej lokalizacji, Google Moja Firma jest odpowiednim narzędziem marketingowym dla ciebie. W końcu to jeden z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie lokalnego SEO. 

Wizytówki dają przewagę nad konkurencyjnymi firmami. Są one umieszczane nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To narzędzie wspiera  również działania z zakresu pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Umożliwia użytkownikom łatwe wyszukiwanie firm, pozwala klientom na łatwy kontakt i interakcję. Wizytówka w Google w ostatnich latach zdecydowanie zyskała na wartości i popularności. To jednak z ważniejszych czynności (jej założenie), którą powinniśmy wykonać po założeniu firmy.

Zakładając wizytówkę, ułatwiasz dotarcie do Twej firmy zarówno online, jak i offline. Firmy, które mają zweryfikowaną wizytówkę Google, są częściej uznawane przez użytkowników za godne zaufania. Co więcej, zyskujesz dostęp do statystyk, dzięki którym będziesz wiedział, jak odnajdują cię internauci. Pamiętaj o tym, że zarówno założenie, jak i zarządzanie wizytówką jest całkowicie darmowe. Możesz zrobić to sam, to bardzo proste. 

Jak założyć swoją wizytówkę w Google? Śledź nasz blog. Już niedługo pojawi się odpowiedni poradnik.

5 1 vote
Article Rating
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Czy stosunek tekstu do kodu HTML na stronie www jest ważny?

Co to jest stosunek tekstu do HTML? Większość stron internetowych jest napisana w kodzie HTML, który służy do wyświetlania zawartości strony (zwykle tekstu). Stosunek tekstu do …

Czytaj dalej →

Strony internetowe w 2021 roku. Jakie trendy niesie nowy rok?

Trendy w zakresie UI, UX i projektowania stron internetowych nieustannie się zmieniają. Z biegiem czasu niektóre trendy stają się przestarzałe, a pojawiają się nowe. Każdy projektant powinien …

Czytaj dalej →

#PoznajKlienta: Regenerica – medycyna estetyczna

Kolejną naszą realizacją jeszcze w starym roku było zrealizowanie dość rozbudowanej strony internetowej dla gabinetu medycyny estetycznej pana dra Piotra Bycula z Katowic. Strona www …

Czytaj dalej →

Google wdraża aktualizację algorytmów. Zauważamy wahania pozycji

Wczoraj w godzinach porannych Google poinformowało o wprowadzeniu dużej aktualizacji w algorytmie wyszukiwania. Na forach już teraz widzimy poruszenie, bo pozycje zaczynają się wahać. Co …

Czytaj dalej →

Porady, jak sprawić, by Twoja strona kontaktu konwertowała

Rzuć okiem na statystyki. Są szanse, że Twoja strona kontaktowa jest jedną z najczęściej odwiedzanych w naszej witrynie. Odwiedzający będą szukać strony kontaktowej, aby uzyskać dodatkowe …

Czytaj dalej →

Jak ustrzec się przed atakiem na naszą stronę internetową w WordPressie?

Zhakowana witryna WordPress jest tak samo szkodliwa, jak włamanie do domu. Może całkowicie zrujnować Twój spokój i niekorzystnie wpłynąć na Twój biznes online.  Dlaczego hakerzy atakują …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.