i

t

a

g

e

n

c

j

a

#PoznajKlienta: KOW-MET

Ogrodzenia panelowe

Rozpoczynamy nasz cykl artykułów, w których na naszym blogu pokrótce będziemy przedstawiać naszych Klientów: ich działalność, co robią, a także nieskromnie wspomnimy o tym co udało nam zrobić się dla nich. Na pierwszy ogień analizujemy naszą pracę dla firmy KOW-MET, która specjalizuje się w produkcji ogrodzeń i bram. Zapraszamy!

OGRODZENIA PANELOWE I NIE TYLKO

Od początku swojej działalności firma KOWMET zorientowana jest na produkcję, sprzedaż i montaż systemów ogrodzeń i bram. Działalnością firmy jest także produkcja ze stali.  Jako producent ogrodzeń i bram KOWMET dba o najwyższą jakość wytwarzanych produktów.

Wszystkie wykonywane ogrodzenia i bramy zabezpieczone są przed niekorzystnymi warunkami użytkowania. Tak wysoką jakość i odporność uzyskuje się dzięki cynkowaniu ogniowemu i malowaniu proszkowemu. Produkty firmy są przemyślane i pozbawione wad, możliwe było to dzięki wieloletniemu doświadczeniu pracowników i wielu pomyślnym realizacjom zamówień przez szereg lat działalności.

POZYCJONOWANIE NA CAŁĄ POLSKĘ

Co prawda nasza agencja interaktywna nie stworzyła serwisu od zera, jednak od dłuższego czasu zajmuje się przygotowywaniem treści na stronę oraz pozycjonowaniem. Profil linków, który realizujemy zmieniał się w trakcie naszego zlecenia. Dlaczego? Wszystko było efektem rozwoju firmy i wychodzenia na coraz to nowsze rynki i regiony naszego kraju. Coraz efektywniejszy link building spowodował, że obecnie firma oprócz tego, że jest liderem w produkcji ogrodzeń panelowych na terenie całego kraju, jest także liderem w Internecie.

Mając na względzie, że kontrolę nad stroną oraz pozycjonowanie rozpoczęliśmy mniej więcej z początkiem tego roku, można rzec, że wprowadziliśmy firmę na wyższy poziom wizerunku sieciowego. Najlepiej obrazuje to poniższy wykres:

Wykres z narzędzia SENUTO

Możemy wprost zauważyć, że linkowanie i edycja treści na stronach przynosi dobry skutek z tygodnia na tydzień.

Podsumujmy jak firma obecnie miewa się w wyszukiwarce. Ma się bardzo dobrze, co można przedstawić w liczbach.

Obecnie w TOP3 wyszukiwań, strona pokazuje się na 40 wartościowych fraz, w TOP10 – 96 fraz, a TOP50 -594 frazy. Ogólny średniomiesięczny ruch z Google to ponad 1700 wizyt nawet w okresie wakacyjnym!

Oczywiście, to nie nasze ostatnie słowo. Mając na względzie przedstawiony trend, już niebawem zaatakujemy jeszcze bardziej konkurencyjne frazy, a wynikami chętnie podzielimy się z Wami w kolejnym artykule.

Link do strony: ogrodzeniapanelowepolska.pl

Przeczytaj także

Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)
Czy warto zainwestować w swój serwer sieciowy?
Czy stosunek tekstu do kodu HTML na stronie www jest ważny?
#PoznajKlienta: Zaginieni Przed Laty
Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku
Czy warto używać języka PHP? Kiedy najlepiej go wykorzystać?
Plusy i minusy posiadania strony na WordPress
#PoznajKlienta: Serwis automatyki
Czy motywy premium do WordPressa są warte swojej ceny?
Core Update Light – marcowa aktualizacja Google bez oficjalnego potwierdzenia?
Jak tworzyć stronę www? Krok po kroku
Jak ustrzec się przed atakiem na naszą stronę internetową w WordPressie?

POPROŚ O WYCENĘ