Jak stosować nagłówki H1

Tylko jeden nagłówek H1 na stronie? Niekoniecznie!

Jak donoszą zagraniczne media okazuje się, że niedawna ankieta prawie 2000 specjalistów SEO pokazała, że ​​ponad połowa nie wie, co Google zaleca dla używania nagłówków h1.

Istnieje znaczna różnica zdań na temat używania elementów nagłówka (H1, H2). Pomimo wskazówek od Google dotyczących używania nagłówków, branża SEO wciąż nie może się zgodzić co do tego, jak używać nagłówków. Teraz nieformalna ankieta na Twitterze z prawie 2000 głosami wykazała, że ​​ponad połowa specjalistów z zakresu SEO nie wie, jakie są rekomendacje Google dotyczące nagłówków.

Zdumiewające, że prawie sześćdziesiąt procent respondentów wskazało, że Google poleca tylko jeden nagłówek H1 na stronie internetowe. To wcale nie jest jedyna i niepodważalna prawda. W niedawnym Hangoucie w godzinach pracy, John Mueller z Google powiedział, że wydawcy mogą używać tyle nagłówków H1, ile chcą:

„Możesz używać tagów H1 na stronie tak często, jak chcesz. Nie ma ograniczeń, ani górnej, ani dolnej granicy. Twoja witryna będzie miała doskonałą pozycję bez tagów H1 lub z pięcioma tagami H1. Nasze systemy nie mają problemu, jeśli chodzi o wiele nagłówków H1 na stronie. To dość powszechny wzorzec w sieci.”

Krótko mówiąc, Google jest teraz wystarczająco zaawansowane, aby wiedzieć, czy strona odpowiada na zapytanie, nie polegając wyłącznie na tagach H1. Mueller stwierdził również w innym Hangoucie , że strona będzie miała dobrą pozycję, jeśli użyjesz H2 lub H1, że mogą być używane zamiennie. On został zapytany:

„Czy strona bez tytułu H1 nadal będzie pozycjonowana dla słów kluczowych znajdujących się w tytule H2?”

On odpowiedział:

„Oczywiście… Czy nadal będzie? Nie wiem, czy nadal będzie, ale może. Absolutnie może. Tak więc nagłówki na stronie pomagają nam lepiej zrozumieć treść na stronie. Nagłówki na stronie są nie jest to jedyny czynnik rankingowy, jaki mamy. Przyglądamy się również samej treści. Ale czasami posiadanie jasnego nagłówka na stronie daje nam trochę więcej informacji na temat tego, o czym jest ta sekcja”.

Myślę, że ten artykuł za bardzo upraszcza argumentację. To oczywiście kwestia sporna w naszej rzeczywistości. A Wy, jak stosujecie nagłówki H1 na Waszych stronach?

5 1 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Jaka przyszłość czeka bukmacherów?

W Polsce z roku na rok rośnie zainteresowanie hazardem. Z jednej strony wybieramy stacjonarne lub internetowe darmowe spiny za rejestrację bez depozytu 2021 w kasynach, …

Czytaj dalej →

Ciekawe polskie gry z premierą w 2021 roku

Za nami już początek 2021 roku, a co za tym idzie minął już czas podsumowań zeszłorocznych i bardziej trzeba patrzeć przed siebie. Jedni zapewne swój …

Czytaj dalej →
Trendy w pozycjonowaniu SEO 2021

Popraw swoje wyniki w Google dzięki pozycjonowaniu na “długi ogon”

Masz stronę internetową i chcesz zwiększyć ilość odwiedzin? Chcesz zajmować lepsze pozycje w Google? W naszej IT AGENCJI, możemy pomóc Ci w pozycjonowaniu Twojej witryny …

Czytaj dalej →
Jak stosować nagłówki H1

Tylko jeden nagłówek H1 na stronie? Niekoniecznie!

Jak donoszą zagraniczne media okazuje się, że niedawna ankieta prawie 2000 specjalistów SEO pokazała, że ​​ponad połowa nie wie, co Google zaleca dla używania nagłówków …

Czytaj dalej →
Dlaczego nie powinniśmy używać meta keywords

Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)

Pomimo tego, że jest to jedna z najbardziej przestarzałych taktyk SEO, ludzie nadal pytają o meta keywords. Dowiedz się, dlaczego nie są już potrzebne. Dziś …

Czytaj dalej →
Jak optymalizować stronę pod SEO i konwersje

Jak zoptymalizować witrynę pod kątem SEO? Jak optymalizować treści?

Nauczenie się, optymalizacji treści pod kątem SEO i konwersji, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu całej witryny. Zapewni to maksimum efektu za wysiłek, który w nią …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.