+48 690 447 500

Trendy w pozycjonowaniu SEO 2021

Popraw swoje wyniki w Google dzięki pozycjonowaniu na “długi ogon”

Masz stronę internetową i chcesz zwiększyć ilość odwiedzin? Chcesz zajmować lepsze pozycje w Google? W naszej IT AGENCJI, możemy pomóc Ci w pozycjonowaniu Twojej witryny i strategii SEO, aby uzyskać większy ruch i konwersje. Jeśli właśnie uruchomiłeś swoją witrynę, być może będziesz musiał zastosować strategię „long tail SEO”. Zaufaj nam.

Koncepcja „long tail SEO” opiera się na pozycjonowaniu w Google więcej niż jednym wyrazem, aby zaatakować określoną niszę rynkową, w której konkurencja nie jest tak duża.

Przyjrzyjmy się lepiej na konkretnym przykładzie: właśnie uruchomiłeś witrynę swojej biblioteki. Przychodzi Ci na myśl użycie słowa kluczowego „książki”. Błąd! „Książki” to bardzo ogólne i zbyt konkurencyjne słowo kluczowe. Jeśli oprzesz na tym swoją pozycję, nie będziesz miał wystarczających możliwości, aby usunąć duże firmy z wysokich pozycji i nie przyciągniesz gości na swoją stronę www.

Co robić?

Wybierz niszę rynkową, którą Twoja firma może objąć i użyj tzw. „długiego ogona”. Na przykład możesz użyć „książki sportowe warszawa”. W ten sposób każdy, kto chce kupić książki o sporcie w Warszawie, znajdzie na Twojej stronie optymalny wynik, a Ty zyskasz autorytet. Kiedy Twój autorytet rośnie, możesz dodać inne słowa kluczowe do swojej strategii SEO, aby konkurować w pozycjonowaniu z witrynami większego rzędu.

Gdzie powinniśmy zastosować słowa kluczowe?

Wiemy już, że nasze słowa kluczowe powinny pojawiać się w treści naszego serwisu, ale musimy też pomyśleć o umieszczeniu ich w opisie strony lub w tym samym adresie URL. W takim przypadku powinniśmy nazwać url sekcji sportowej czymś typu: www.xy.pl/ksiazki-sportowe-warszawa/

Gdy słowo kluczowe jest dłuższe i bardziej szczegółowe, znajdujemy mniej konkurencji, dzięki czemu użytkownicy, którzy szukali tych słów, będą mieli do nas łatwiejszy dostęp. Celem jest zdobycie punktów i autorytetu z „długiego ogona”, a następnie zaatakowanie bardziej konkurencyjnych słów kluczowych.

To działa!

0 0 głosów
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Planer słów kluczowych

19 najlepszych alternatyw dla Google Keyword Planner

Szukasz dobrej alternatywy dla Planera słów kluczowych Google? Oto 19 narzędzi, których możesz użyć, aby znaleźć propozycje słów kluczowych i prognozy liczby  wyszukiwań na dane słowo. …

Czytaj dalej →
Alternatywy dla Wordpressa

Najlepsze alternatywy dla WordPressa

Istnieją miliony fanów WordPressa. I nic dziwnego: oferuje dużą różnorodność motywów i wtyczek, jest elastyczny i bardzo łatwy w użyciu. Dlatego zasilają aż 40% wszystkich stron internetowych. Jednak …

Czytaj dalej →
Najpopularniejsze języki programowania 2021

10 najpopularniejszych języków programowania

Nie ma wątpliwości, że programowanie to teraz bardzo opłacalne zajęcie. US Bureau of Labor Statistics przewiduje 21-procentowy wzrost zapotrzebowania na tego rodzaju specjalistów do 2028 …

Czytaj dalej →
Wtyczki bezpieczeństwo Wordpress

11 najważniejszych wtyczek WordPress pod kątem bezpieczeństwa

Chociaż zabezpieczenia WordPressa wykraczają daleko poza same wtyczki, nadal są ważnym narzędziem do utrzymywania Twojej witryny w ryzach. Jednak wybór najlepszych wtyczek zabezpieczających WordPress może …

Czytaj dalej →
Płatne motywy Wordpress

Czy motywy premium do WordPressa są warte swojej ceny?

Korzyści i zalety wyboru motywów WordPress Premium Najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze są darmowe …. Motywy WordPress to jedna z tych rzeczy. “Czekaj, co? Myślałem, że jedną z …

Czytaj dalej →
Wady i zalety hostingu współdzielonego

Wady i zalety współdzielonego hostingu

Zanim podejmiesz decyzję o użyciu lub odrzuceniu korzystania z opcji hostingu współdzielonego, ważne jest, aby zrozumieć zarówno zalety, jak i wady tej usługi. Najrozsądniejsza opcja …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.