Trendy w pozycjonowaniu SEO 2021

Popraw swoje wyniki w Google dzięki pozycjonowaniu na „długi ogon”

Masz stronę internetową i chcesz zwiększyć ilość odwiedzin? Chcesz zajmować lepsze pozycje w Google? W naszej IT AGENCJI, możemy pomóc Ci w pozycjonowaniu Twojej witryny i strategii SEO, aby uzyskać większy ruch i konwersje. Jeśli właśnie uruchomiłeś swoją witrynę, być może będziesz musiał zastosować strategię „long tail SEO”. Zaufaj nam.

Koncepcja „long tail SEO” opiera się na pozycjonowaniu w Google więcej niż jednym wyrazem, aby zaatakować określoną niszę rynkową, w której konkurencja nie jest tak duża.

Przyjrzyjmy się lepiej na konkretnym przykładzie: właśnie uruchomiłeś witrynę swojej biblioteki. Przychodzi Ci na myśl użycie słowa kluczowego „książki”. Błąd! „Książki” to bardzo ogólne i zbyt konkurencyjne słowo kluczowe. Jeśli oprzesz na tym swoją pozycję, nie będziesz miał wystarczających możliwości, aby usunąć duże firmy z wysokich pozycji i nie przyciągniesz gości na swoją stronę www.

Co robić?

Wybierz niszę rynkową, którą Twoja firma może objąć i użyj tzw. „długiego ogona”. Na przykład możesz użyć „książki sportowe warszawa”. W ten sposób każdy, kto chce kupić książki o sporcie w Warszawie, znajdzie na Twojej stronie optymalny wynik, a Ty zyskasz autorytet. Kiedy Twój autorytet rośnie, możesz dodać inne słowa kluczowe do swojej strategii SEO, aby konkurować w pozycjonowaniu z witrynami większego rzędu.

Gdzie powinniśmy zastosować słowa kluczowe?

Wiemy już, że nasze słowa kluczowe powinny pojawiać się w treści naszego serwisu, ale musimy też pomyśleć o umieszczeniu ich w opisie strony lub w tym samym adresie URL. W takim przypadku powinniśmy nazwać url sekcji sportowej czymś typu: www.xy.pl/ksiazki-sportowe-warszawa/

Gdy słowo kluczowe jest dłuższe i bardziej szczegółowe, znajdujemy mniej konkurencji, dzięki czemu użytkownicy, którzy szukali tych słów, będą mieli do nas łatwiejszy dostęp. Celem jest zdobycie punktów i autorytetu z „długiego ogona”, a następnie zaatakowanie bardziej konkurencyjnych słów kluczowych.

To działa!

0 0 głosów
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Jak zaprojektować stronę internetową MVP?

Nauka projektowania strony internetowej lub witryny MVP może być jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić jako twórca witryn w dzisiejszym cyfrowym świecie. W szybko …

Czytaj dalej →
Joomla czy Wordpress

Joomla czy WordPress – który CMS jest lepszy?

Próbujesz wybrać między Joomla a WordPressem dla swojej następnej witryny? Chociaż istnieje mnóstwo dobrych powodów, aby korzystać z WordPressa , zdajemy sobie sprawę, że WordPress nie jest jedynym systemem …

Czytaj dalej →
Pozycjonowanie czy Google Ads?

Pozycjonowanie (SEO) czy Google Ads (Adwordsy). Co wybrać?

Porównywanie SEO lub Google Ads, wcześniej znanych jako Adwords, jest jak porównywanie jabłek z pomarańczami – oba pomagają wprowadzić Twoją markę w SERP przed potencjalnymi …

Czytaj dalej →

Jak przygotować się do badania UX w Twoim projekcie

Nie sposób przecenić znaczenia badań naukowych. Badania użytkowników są kluczowe dla sukcesu każdego projektu UX, a ten artykuł wyjaśni dlaczego tak jest. Warto posiąść taką wiedzę, …

Czytaj dalej →

Czas na Pythona! Poradnik jak przygotować prosty projekt w Pythonie – krok po kroku

Jak zainstalować Pythona w oknie i wydrukować „Hello World”. Python to jeden z popularniejszych języków programowania (Lista najpopularniejszych TUTAJ) w obecnej rzeczywistości. Charakteryzuje się dość …

Czytaj dalej →

Jak szybko wdrożyć Bootstrapa w swoich projektach?

Obecnie Bootstrap jest jednym z najpopularniejszych frameworków w społeczności programistów. Jedno z najprostszych dostępnych rozwiązań front-endowych metod programowania, Bootstrap umożliwia użytkownikom dostęp do wygodnych komponentów CSS …

Czytaj dalej →
Katalog stron