i

t

a

g

e

n

c

j

a

W jaki sposób wirtualny spacer może pomóc Twojej firmie?

Co da wirtualny spacer Twojej firmie?

Jeśli obraz jest wart tysiąca słów, wyobraź sobie, ile warty może być dla Twojej firmy wirtualny spacer.

Wirtualne spacery to symulacje istniejących lokalizacji, zwykle składające się z sekwencji nieruchomych obrazów. Takie animacje mają na celu umożliwienie Twoim klientom wejścia do Twojej firmy z dowolnego urządzenia. Wirtualne wycieczki są dostępne od dawna, a właściciele firm powinni zacząć zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest, aby takie formy promocjii były częścią ich modelu biznesowego.

Dzięki mediom społecznościowym i witrynom z recenzjami online ludzie stali się dziś bardzo wymagający. Same dobre opinie nie wystarczą, chcą także ładnie prezentowanych usług i towarów. Oznacza to, że istotne stało się posiadanie zawartości wizualnej firmy, która reprezentuje ją na najwyższym poziomie. Według Nielsen Norman Group większość użytkowników pozostaje na stronie krócej niż 59 sekund. Tak więc, jeśli nie zdołasz przyciągnąć uwagi użytkownika w mniej niż minutę, straciłeś go na zawsze.

Wirtualne spacery to dobry przykład angażujących treści, które sprawią, że użytkownicy będą chcieli pozostać na Twojej stronie. Nie tylko wirtualne wycieczki zaangażują wizualnie Twoich potencjalnych klientów lub kontrahentów ale dadzą im znacznie lepsze wyobrażenie o tym, co robisz i co możesz zaoferować jako firma.

Oto niektóre zalety wirtualnych wycieczek dla firm:

  1. Wirtualne wycieczki zwiększają Twoją obecność w wyszukiwarce dzięki Google Moja Firma.
  2. Wirtualny spacer 360 stopni pomoże Ci zaprezentować swoją firmę, aby przyciągnąć więcej klientów do Twojej firmy i wyróżnić się na tle konkurencji. Według grupy WAV oferty z wirtualnymi wycieczkami są klikane o 40% częściej niż oferty bez nich.
  3. Zwiększenie retencji odwiedzających i zmniejszenie współczynnika odrzuceń:  Statystyki pokazują, że strony internetowe z wirtualnymi wycieczkami są oglądane 5-10 razy dłużej niż te bez nich. Wirtualna wycieczka zapewnia dodatkowe zaufanie do Twojej firmy,  ponieważ klienci mogą zajrzeć do środka i zobaczyć, jak i gdzie pracujesz. Klienci naturalnie czują większą więź z biznesem, który widzą.
  4. Zwiększ ruch i zaangażowanie. Według badania przeprowadzonego przez BIA/Kelsey 97% konsumentów korzysta z Internetu przed dokonaniem zakupu, aby lokalnie wyszukać produkty i usługi. Bez względu na rodzaj działalności, czy to handel detaliczny, biura czy usługi, dowody sugerują, że więcej osób będzie skłonnych do zakupu lub współpracy z Tobą, jeśli będą wiedzieć, kim jesteś.
  5. Generuj szybszą i większą sprzedaż.  Gdy witryna zawiera zdjęcia 360 stopni, współczynnik konwersji produktów sprzedawanych na tych stronach jest o około 27% wyższy niż w przypadku standardowych obrazów dwuwymiarowych. Golfsmith.com twierdzi, że produkty ze specjalną funkcją obracania mają współczynniki konwersji co najmniej 10%, a czasami aż o 30% do 40% wyższa niż produkty bez niego.
  6. Przyciągnij więcej kandydatów do pracy. Kandydaci do pracy badają firmę dzień przed złożeniem wniosku. Dzięki wirtualnemu spacerowi możesz dać wgląd w obszar pracy potencjalnym pracownikom, aby przyciągnąć ich zainteresowanie.

Z wycieczek 360 możesz skorzystać niemal w każdym biznesie. Wiele firm udowodniło, że jest to możliwe, wykorzystując kamerę Panono. Swoje wirtualne spacery mają opery, sklepy, firmy budowlane, meblowe, salony samochodowe i wiele innych. Możliwości są nieskończone. Jeśli jesteś zainteresowany wirtualną wycieczką dla swojej firmy, skontaktuj się z nami koniecznie 🙂

Przeczytaj także

Dziś Dzień Singla! 8 najlepszych aplikacji randkowych w 2023 roku
4 triki, aby ulepszyć swoją stronę internetową bez naginania budżetu
Nowa odsłona IT Agencji!
Krok po kroku do doskonałego SEO na stronie
Tylko jeden nagłówek H1 na stronie? Niekoniecznie!
Najlepsze wtyczki do WordPressa – Luty 2021
Jak stworzyć stronę przyjazną dla Google?
WordPress napędza już 40% wszystkich stron internetowych w sieci!
11 najważniejszych wtyczek WordPress pod kątem bezpieczeństwa
Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)
Jak ustrzec się przed atakiem na naszą stronę internetową w WordPressie?
#PoznajKlienta: Zaginieni Przed Laty

POPROŚ O WYCENĘ