+48 690 447 500

Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Myśląc o zainstalowaniu statystyk dla Twojej strony www, prawdopodobnie sięgasz po Google Analytics. Jesteś w zdecydowanej większości. Ścisła integracja platformy z SEO i szerzony pogląd, że ​​korzystanie z produktów Google jest korzystne dla rankingu, oznacza, że ​​Google Analytics jest najczęściej instalowanym rozwiązaniem analitycznym na świecie.

Google Analytics nie jest złym wyborem: jest darmowy, dość wszechstronny i rzeczywiście wiąże większość działań SEO spójną klamrą.

Ale Google Analytics jest również powolny, niezwykle szkodliwy dla prywatności – zarówno Twojej, jak i Twoich użytkowników – i dla wielu osób jest zbyt nieporęczny, ponieważ z biegiem lat urósł do stosunkowo bardzo złożonego interfejsu użytkownika.

Niektóre alternatywy są szybkie, przyjazne dla prywatności i zorientowane na różne specjalizacje. Dzisiaj podsumowujemy najlepsze…

1. Heap

Heap to platforma analityczna oparta na analizie konretnych zdarzeń. Oznacza to, że możesz dowiedzieć się nie tylko, ile osób odwiedziło Twoją witrynę, ale także jakie działania podjęli, gdy tam byli. To nie jest wyjątkowa propozycja, ale Heap jest jedną z najlepszych implementacji analizy tych danych.

Heap oferuje narzędzie do automatycznego śledzenia, które jest idealne do nowych instalacji, ponieważ możesz natychmiast rozpocząć pracę i dopracować szczegóły analizy w późniejszym terminie. To sprawia, że ​​jest świetny dla startupów, chociaż jest to również wybór dużych korporacji, takich jak Microsoft.

Darmowy plan Heap obejmuje 60 tys. Sesji rocznie i 12 miesięcy historii danych, ale jeśli Twoje potrzeby są większe, niestety plany są drogie i zaczynają się od 12 000 USD rocznie.

2. Fathom

Fathom to niesamowite rozwiązanie analityczne zapewniające prywatność. Oferuje prosty pulpit nawigacyjny i jest idealny dla każdego, kto szuka prostych informacji analitycznych w celu weryfikacji decyzji biznesowych.

Dostępny jest siedmiodniowy bezpłatny okres próbny; potem cena Fathom zaczyna się od 14 $ / miesiąc.

3. FullStory

FullStory ma na celu pomóc Ci w tworzeniu atrakcyjnych produktów online z naciskiem na wygodę użytkownika.

FullStory to zestaw narzędzi, dzięki czemu jest idealny dla dużych zespołów wewnętrznych lub zespołów współpracujących z zewnętrznymi agencjami lub freelancerami. Stanowi jedno źródło faktów, z którego każdy, od działu marketingu po inżynierów baz danych, może wyciągnąć swoje spostrzeżenia, pomagając zespołom cyfrowym w szybkich działaniach, utrzymując wszystkich w tej samej aplikacji.

FullStory wykorzystuje sztuczną inteligencję do śledzenia i interpretowania nieoczekiwanych zdarzeń, od kliknięć wściekłości po skoki ruchu, i rozkłada je na koszt dolara, dzięki czemu możesz natychmiast zobaczyć, gdzie Twoje interwencje będą miały największy wpływ.

4. Amplitude

Amplitude ma jeden z najbardziej przyjaznych dla użytkownika pulpitów nawigacyjnych na tej liście, z mnóstwem mocy i możliwości. Dla kierowników projektów próbujących podejmować naukowe decyzje dotyczące przyszłego rozwoju to narzędzie idealne.

Wadą Amplitude jest to, że aby w pełni wykorzystać jego potężne połączenia danych, musi być ich dużo. Z tego powodu Amplitude najlepiej nadaje się do witryn, które już mają znaczny ruch – wśród znanych klientów jest Cisco i PayPal.

Amplitude zapewnia bezpłatny plan z podstawową analizą i do 10 mln śledzonych działań miesięcznie. W przypadku planów premium musisz skontaktować się z ich zespołem sprzedaży, aby uzyskać wycenę.

5. Mode

Mode.com to poważne rozwiązanie na poziomie przedsiębiorstwa, które umożliwia analizę produktów i podejmowanie decyzji.

Idealnie dostosowany do zespołów wewnętrznych, tryb umożliwia monitorowanie przepływu finansowego i przedstawianie wyników w przyjaznych inwestorom raportach. Możesz monitorować cały stos technologiczny i, oczywiście, zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z produktem. Zastanawiasz się, kto zajmuje się analizą dla Shopify? To właśnie Mode.com.

Tryb ma darmowy plan skierowany do osób fizycznych, ale zakres tego narzędzia jest naprawdę poza zasięgiem freelancerów, a bezpłatny plan prawdopodobnie spodoba się tylko konsultantom o wysokich cenach i rozwiązującym problemy techniczne. Aby uzyskać pełny biznesplan, musisz skontaktować się z zespołem sprzedaży Mode w celu uzyskania wyceny.

6. Microanalytics

Microanalytics to stosunkowo nowy program analityczny z lekkim, skoncentrowanym na prywatności podejściem.

Microanalytics zapewnia prosty pulpit nawigacyjny z akwizycjami, lokalizacją użytkownika, technologią i najważniejszym śledzeniem zdarzeń w celu monitorowania zachowania użytkowników. Microanalytics jest zgodne z najbardziej rygorystycznymi przepisami dotyczącymi prywatności w sieci, w tym RODO, PECR i CCPA. Kod śledzenia ma rozmiar zaledwie 1 kb, co oznacza, że ​​prawie nie zauważysz jego śladu w swoich statystykach.

Microanalytics jest bezpłatne do 10 tys. odsłon miesięcznie; potem miesięczny plan zaczyna się od 9 USD.

7. GoSquared

GoSquared to kolejny zestaw narzędzi, tym razem ukierunkowany na SaaS. Jego głównym produktem jest analityka, ale obejmuje również czat na żywo, narzędzia marketingowe i skrzynkę odbiorczą zespołu.

Jeśli masz dość porównywania wielu narzędzi, aby jak najlepiej wykorzystać swój startup, GoSquared rozwiązuje kilka problemów naraz. Być może najważniejsze, jeśli zaczynasz budować zespół i nie masz jeszcze żadnych inżynierów na pokładzie, GoSquared ma wielokrotnie nagradzany zespół wsparcia i bardzo łątwy proces konfiguracji.

GoSquared ma bezpłatny plan, który jest odpowiedni do oceny pakietu i integracji danych od pierwszego dnia. Gdy zaczniesz się rozwijać, płatne plany zaczynają się od 40 USD / miesiąc.

8. Segment

Segment różni się nieco od innych narzędzi analitycznych na tej liście; Segment to warstwa znajdująca się pomiędzy Twoją witryną a danymi analitycznymi. Integruje się z wieloma narzędziami z tej listy.

Takie podejście ma kilka zalet. Głównym z nich jest to, że różne zespoły w przedsiębiorstwie mają dostęp do danych analitycznych w formie, która im odpowiada – projektanci mają dostęp do złożonych danych, a kierownictwo może trzymać się przepływu przychodów. Oznacza to również, że możesz przełączać programy analityczne za pomocą jednego kliknięcia w Segment, a nawet migrować dane historyczne do nowych aplikacji. Jeśli jesteś przedsiębiorstwem, które chce zapewnić przyszłe gromadzenie informacji o klientach, warto rozważyć segmentację.

Segment jest bezpłatny dla maksymalnie 1 tys. Odwiedzających miesięcznie, a następnie plan zaczyna się od 120 USD / miesiąc.

5 1 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Planer słów kluczowych

19 najlepszych alternatyw dla Google Keyword Planner

Szukasz dobrej alternatywy dla Planera słów kluczowych Google? Oto 19 narzędzi, których możesz użyć, aby znaleźć propozycje słów kluczowych i prognozy liczby  wyszukiwań na dane słowo. …

Czytaj dalej →
Alternatywy dla Wordpressa

Najlepsze alternatywy dla WordPressa

Istnieją miliony fanów WordPressa. I nic dziwnego: oferuje dużą różnorodność motywów i wtyczek, jest elastyczny i bardzo łatwy w użyciu. Dlatego zasilają aż 40% wszystkich stron internetowych. Jednak …

Czytaj dalej →
Najpopularniejsze języki programowania 2021

10 najpopularniejszych języków programowania

Nie ma wątpliwości, że programowanie to teraz bardzo opłacalne zajęcie. US Bureau of Labor Statistics przewiduje 21-procentowy wzrost zapotrzebowania na tego rodzaju specjalistów do 2028 …

Czytaj dalej →
Wtyczki bezpieczeństwo Wordpress

11 najważniejszych wtyczek WordPress pod kątem bezpieczeństwa

Chociaż zabezpieczenia WordPressa wykraczają daleko poza same wtyczki, nadal są ważnym narzędziem do utrzymywania Twojej witryny w ryzach. Jednak wybór najlepszych wtyczek zabezpieczających WordPress może …

Czytaj dalej →
Płatne motywy Wordpress

Czy motywy premium do WordPressa są warte swojej ceny?

Korzyści i zalety wyboru motywów WordPress Premium Najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze są darmowe …. Motywy WordPress to jedna z tych rzeczy. “Czekaj, co? Myślałem, że jedną z …

Czytaj dalej →
Wady i zalety hostingu współdzielonego

Wady i zalety współdzielonego hostingu

Zanim podejmiesz decyzję o użyciu lub odrzuceniu korzystania z opcji hostingu współdzielonego, ważne jest, aby zrozumieć zarówno zalety, jak i wady tej usługi. Najrozsądniejsza opcja …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.