i

t

a

g

e

n

c

j

a

Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Myśląc o zainstalowaniu statystyk dla Twojej strony www, prawdopodobnie sięgasz po Google Analytics. Jesteś w zdecydowanej większości. Ścisła integracja platformy z SEO i szerzony pogląd, że ​​korzystanie z produktów Google jest korzystne dla rankingu, oznacza, że ​​Google Analytics jest najczęściej instalowanym rozwiązaniem analitycznym na świecie.

Google Analytics nie jest złym wyborem: jest darmowy, dość wszechstronny i rzeczywiście wiąże większość działań SEO spójną klamrą.

Ale Google Analytics jest również powolny, niezwykle szkodliwy dla prywatności – zarówno Twojej, jak i Twoich użytkowników – i dla wielu osób jest zbyt nieporęczny, ponieważ z biegiem lat urósł do stosunkowo bardzo złożonego interfejsu użytkownika.

Niektóre alternatywy są szybkie, przyjazne dla prywatności i zorientowane na różne specjalizacje. Dzisiaj podsumowujemy najlepsze…

1. Heap

Heap to platforma analityczna oparta na analizie konretnych zdarzeń. Oznacza to, że możesz dowiedzieć się nie tylko, ile osób odwiedziło Twoją witrynę, ale także jakie działania podjęli, gdy tam byli. To nie jest wyjątkowa propozycja, ale Heap jest jedną z najlepszych implementacji analizy tych danych.

Heap oferuje narzędzie do automatycznego śledzenia, które jest idealne do nowych instalacji, ponieważ możesz natychmiast rozpocząć pracę i dopracować szczegóły analizy w późniejszym terminie. To sprawia, że ​​jest świetny dla startupów, chociaż jest to również wybór dużych korporacji, takich jak Microsoft.

Darmowy plan Heap obejmuje 60 tys. Sesji rocznie i 12 miesięcy historii danych, ale jeśli Twoje potrzeby są większe, niestety plany są drogie i zaczynają się od 12 000 USD rocznie.

2. Fathom

Fathom to niesamowite rozwiązanie analityczne zapewniające prywatność. Oferuje prosty pulpit nawigacyjny i jest idealny dla każdego, kto szuka prostych informacji analitycznych w celu weryfikacji decyzji biznesowych.

Dostępny jest siedmiodniowy bezpłatny okres próbny; potem cena Fathom zaczyna się od 14 $ / miesiąc.

3. FullStory

FullStory ma na celu pomóc Ci w tworzeniu atrakcyjnych produktów online z naciskiem na wygodę użytkownika.

FullStory to zestaw narzędzi, dzięki czemu jest idealny dla dużych zespołów wewnętrznych lub zespołów współpracujących z zewnętrznymi agencjami lub freelancerami. Stanowi jedno źródło faktów, z którego każdy, od działu marketingu po inżynierów baz danych, może wyciągnąć swoje spostrzeżenia, pomagając zespołom cyfrowym w szybkich działaniach, utrzymując wszystkich w tej samej aplikacji.

FullStory wykorzystuje sztuczną inteligencję do śledzenia i interpretowania nieoczekiwanych zdarzeń, od kliknięć wściekłości po skoki ruchu, i rozkłada je na koszt dolara, dzięki czemu możesz natychmiast zobaczyć, gdzie Twoje interwencje będą miały największy wpływ.

4. Amplitude

Amplitude ma jeden z najbardziej przyjaznych dla użytkownika pulpitów nawigacyjnych na tej liście, z mnóstwem mocy i możliwości. Dla kierowników projektów próbujących podejmować naukowe decyzje dotyczące przyszłego rozwoju to narzędzie idealne.

Wadą Amplitude jest to, że aby w pełni wykorzystać jego potężne połączenia danych, musi być ich dużo. Z tego powodu Amplitude najlepiej nadaje się do witryn, które już mają znaczny ruch – wśród znanych klientów jest Cisco i PayPal.

Amplitude zapewnia bezpłatny plan z podstawową analizą i do 10 mln śledzonych działań miesięcznie. W przypadku planów premium musisz skontaktować się z ich zespołem sprzedaży, aby uzyskać wycenę.

5. Mode

Mode.com to poważne rozwiązanie na poziomie przedsiębiorstwa, które umożliwia analizę produktów i podejmowanie decyzji.

Idealnie dostosowany do zespołów wewnętrznych, tryb umożliwia monitorowanie przepływu finansowego i przedstawianie wyników w przyjaznych inwestorom raportach. Możesz monitorować cały stos technologiczny i, oczywiście, zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z produktem. Zastanawiasz się, kto zajmuje się analizą dla Shopify? To właśnie Mode.com.

Tryb ma darmowy plan skierowany do osób fizycznych, ale zakres tego narzędzia jest naprawdę poza zasięgiem freelancerów, a bezpłatny plan prawdopodobnie spodoba się tylko konsultantom o wysokich cenach i rozwiązującym problemy techniczne. Aby uzyskać pełny biznesplan, musisz skontaktować się z zespołem sprzedaży Mode w celu uzyskania wyceny.

6. Microanalytics

Microanalytics to stosunkowo nowy program analityczny z lekkim, skoncentrowanym na prywatności podejściem.

Microanalytics zapewnia prosty pulpit nawigacyjny z akwizycjami, lokalizacją użytkownika, technologią i najważniejszym śledzeniem zdarzeń w celu monitorowania zachowania użytkowników. Microanalytics jest zgodne z najbardziej rygorystycznymi przepisami dotyczącymi prywatności w sieci, w tym RODO, PECR i CCPA. Kod śledzenia ma rozmiar zaledwie 1 kb, co oznacza, że ​​prawie nie zauważysz jego śladu w swoich statystykach.

Microanalytics jest bezpłatne do 10 tys. odsłon miesięcznie; potem miesięczny plan zaczyna się od 9 USD.

7. GoSquared

GoSquared to kolejny zestaw narzędzi, tym razem ukierunkowany na SaaS. Jego głównym produktem jest analityka, ale obejmuje również czat na żywo, narzędzia marketingowe i skrzynkę odbiorczą zespołu.

Jeśli masz dość porównywania wielu narzędzi, aby jak najlepiej wykorzystać swój startup, GoSquared rozwiązuje kilka problemów naraz. Być może najważniejsze, jeśli zaczynasz budować zespół i nie masz jeszcze żadnych inżynierów na pokładzie, GoSquared ma wielokrotnie nagradzany zespół wsparcia i bardzo łątwy proces konfiguracji.

GoSquared ma bezpłatny plan, który jest odpowiedni do oceny pakietu i integracji danych od pierwszego dnia. Gdy zaczniesz się rozwijać, płatne plany zaczynają się od 40 USD / miesiąc.

8. Segment

Segment różni się nieco od innych narzędzi analitycznych na tej liście; Segment to warstwa znajdująca się pomiędzy Twoją witryną a danymi analitycznymi. Integruje się z wieloma narzędziami z tej listy.

Takie podejście ma kilka zalet. Głównym z nich jest to, że różne zespoły w przedsiębiorstwie mają dostęp do danych analitycznych w formie, która im odpowiada – projektanci mają dostęp do złożonych danych, a kierownictwo może trzymać się przepływu przychodów. Oznacza to również, że możesz przełączać programy analityczne za pomocą jednego kliknięcia w Segment, a nawet migrować dane historyczne do nowych aplikacji. Jeśli jesteś przedsiębiorstwem, które chce zapewnić przyszłe gromadzenie informacji o klientach, warto rozważyć segmentację.

Segment jest bezpłatny dla maksymalnie 1 tys. Odwiedzających miesięcznie, a następnie plan zaczyna się od 120 USD / miesiąc.

Przeczytaj także

Jaką domenę wybrać dla swojej strony? Obalamy 7 mitów na temat domen
Jak stworzyć stronę przyjazną dla Google?
#PoznajKlienta: Zaginieni Przed Laty
Nowe narzędzia dla projektantów stron www – Lipiec 2021
Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)
Jak ustrzec się przed atakiem na naszą stronę internetową w WordPressie?
Kiedy stosować Bootstrapa? Wady i zalety tego rozwiązania
Jak przygotować się do badania UX w Twoim projekcie
Paradoks Webdesignera: uproszczenie projektu jedną z najtrudniejszych czynności
4 triki, aby ulepszyć swoją stronę internetową bez naginania budżetu
ITF uruchamia darmowy serwis z fontami Fontshare. Alternatywa dla Google Fonts?
Jaka przyszłość czeka bukmacherów?

POPROŚ O WYCENĘ