Dlaczego nie powinniśmy używać meta keywords

Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)

Pomimo tego, że jest to jedna z najbardziej przestarzałych taktyk SEO, ludzie nadal pytają o meta keywords. Dowiedz się, dlaczego nie są już potrzebne.

Dziś dowiesz się o najgorszej rzeczy, która przydarzyła się internetowi, o tagu meta keywords.

Ten tag jest do bani.

Porozmawiamy trochę o tagu meta keywords, dlaczego jest tak zły, dlaczego nie powinieneś go używać.

Nie dowiesz się w tym poście jakichś wielkich rzeczy, nie będzie to żadna tajemnica.

Ogólną zasadą jest, aby po prostu nie używać tagów meta-keywords , ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego nie powinieneś ich używać i czego powinieneś użyć, aby zamiast tego odnieść sukces w pozycjonowaniu, czytaj dalej.

Zaczynajmy.

Znacznik meta keywords nie działa

Jeśli szukasz więcej informacji na temat tagu meta keywords, możesz być nowicjuszem w realizacji SEO, być może dopiero zaczynasz przygodę z optymalizacją witryn pod kątem wyszukiwarek lub po prostu chcesz wyjaśnić niektóre z nieporozumień na temat tego, co to w ogóle jest.

Konkluzja: nie powinieneś używać tego tagu. Meta-słowa kluczowe są martwe. Nie używaj ich.

Metatag słów kluczowych został tak naprawdę zaprojektowany w 1995 roku dla bardzo archaicznych starych wyszukiwarek i niektórzy mogą twierdzić, że rozwój Google był w rzeczywistości spowodowany tym, że starsze wyszukiwarki zbytnio polegały na tym własnie tagu.

Wtedy podstawowym pomysłem było to, aby webmasterzy projektowali zawartość strony i wskazywali wyszukiwarkom, o czym jest ta strona, wypełniając tag meta-keywords słowami kluczowymi, według których chcieli uzyskać ranking.

Niespodzianka, niespodzianka: każdy właściciel witryny na świecie spamował to tak mocno, jak tylko mógł. 

Ludzie po prostu nie używali trafnych słów kluczowych, po prostu dodawali nietrafne słowa kluczowe, które nie były konieczne, i zamieniali to wszystko w jedno wielkie wysypisko słów kluczowych.

Google jako pierwsze dostrzegło, jakie niebezpieczeństwa niesie za sobą taka taktyka SEO.

Zasadniczo zaczęli mówić: „przestańmy polegać na webmasterach w przypadku tego typu danych. Przestańmy ufać webmasterom i spójrzmy na bardziej kompleksowy obraz, aby spróbować ocenić witryny. Spójrzmy więc na wszystkie elementy na stronie. Spójrzmy na wszystkie linki kierujące z powrotem do tej strony internetowej ”.

Meta-słowa kluczowe były używane przez wyszukiwarki od 1995 do 2009 roku. Krążą pogłoski, że większość wyszukiwarek przestała ich używać na długo przed 2009 rokiem, ale rok 2009 był rokiem, w którym Google kategorycznie stwierdziło, że nie używa ich już jako czynnika rankingowego.

Prawdopodobnie nie używali go zbyt często w latach 2000, 2001, ale nadal webmasterzy nadużywali ich.

Meta-słowa kluczowe były zbyt łatwe do spamowania, a prawie wszystkie główne wyszukiwarki (Google, Yahoo, Bing) zaprzestały obsługi tego metatagu – nie uważają go już za sygnał rankingowy, więc nie wpływa on już na ich SERP . Nawet narzędzia SEO, takie jak Yoast, zaprzestały ich używania – i Ty też powinieneś, niezależnie od tego, jak edytujesz metadane (z kodu źródłowego lub za pomocą dowolnego narzędzia).

Jeśli chcesz zobaczyć, jak to wygląda, powiedzmy, że optymalizowaliśmy witrynę z emotikonami. Próba uszeregowania różnych terminów, takich jak „niebieskie emotikony”, „czerwone emotikony”, „buźki”, „smutne emotikony”, wyglądałaby tak, jak na poniższym obrazku (i byłoby to użyte w nagłówku Twojego dokumentu):

przykład tagu meta słowa kluczowego

Krótko mówiąc, nie używaj tego metatagu . Zamiast tego skorzystaj z tej listy kontrolnej SEO .

5 1 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Pozycjonowanie czy Google Ads?

Pozycjonowanie (SEO) czy Google Ads (Adwordsy). Co wybrać?

Porównywanie SEO lub Google Ads, wcześniej znanych jako Adwords, jest jak porównywanie jabłek z pomarańczami – oba pomagają wprowadzić Twoją markę w SERP przed potencjalnymi …

Czytaj dalej →

Jak przygotować się do badania UX w Twoim projekcie

Nie sposób przecenić znaczenia badań naukowych. Badania użytkowników są kluczowe dla sukcesu każdego projektu UX, a ten artykuł wyjaśni dlaczego tak jest. Warto posiąść taką wiedzę, …

Czytaj dalej →

Czas na Pythona! Poradnik jak przygotować prosty projekt w Pythonie – krok po kroku

Jak zainstalować Pythona w oknie i wydrukować „Hello World”. Python to jeden z popularniejszych języków programowania (Lista najpopularniejszych TUTAJ) w obecnej rzeczywistości. Charakteryzuje się dość …

Czytaj dalej →

Jak szybko wdrożyć Bootstrapa w swoich projektach?

Obecnie Bootstrap jest jednym z najpopularniejszych frameworków w społeczności programistów. Jedno z najprostszych dostępnych rozwiązań front-endowych metod programowania, Bootstrap umożliwia użytkownikom dostęp do wygodnych komponentów CSS …

Czytaj dalej →

Mobilne mieszkanie – nowy Klient IT Agencji

Miło nam poinformować, że nawiązaliśmy współpracę z Klientem zajmującym się kompleksową sprzedażą domków mobilnych, które mogą posłużyć nam jako mieszkanie mobilne, mobilne biuro, magazyn czy …

Czytaj dalej →

8 powodów, dla których twoja strona www ładuje się wolno + jak to naprawić?

1, 2, 3 – Dokładnie tyle czasu zajmuje Ci utrata swoich odwiedzających, jeśli masz wolno ładującą się witrynę. Pewnie myślisz, że jedyną rzeczą, która ma znaczenie …

Czytaj dalej →
Katalog stron