Dlaczego nie powinniśmy używać meta keywords

Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)

Pomimo tego, że jest to jedna z najbardziej przestarzałych taktyk SEO, ludzie nadal pytają o meta keywords. Dowiedz się, dlaczego nie są już potrzebne.

Dziś dowiesz się o najgorszej rzeczy, która przydarzyła się internetowi, o tagu meta keywords.

Ten tag jest do bani.

Porozmawiamy trochę o tagu meta keywords, dlaczego jest tak zły, dlaczego nie powinieneś go używać.

Nie dowiesz się w tym poście jakichś wielkich rzeczy, nie będzie to żadna tajemnica.

Ogólną zasadą jest, aby po prostu nie używać tagów meta-keywords , ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego nie powinieneś ich używać i czego powinieneś użyć, aby zamiast tego odnieść sukces w pozycjonowaniu, czytaj dalej.

Zaczynajmy.

Znacznik meta keywords nie działa

Jeśli szukasz więcej informacji na temat tagu meta keywords, możesz być nowicjuszem w realizacji SEO, być może dopiero zaczynasz przygodę z optymalizacją witryn pod kątem wyszukiwarek lub po prostu chcesz wyjaśnić niektóre z nieporozumień na temat tego, co to w ogóle jest.

Konkluzja: nie powinieneś używać tego tagu. Meta-słowa kluczowe są martwe. Nie używaj ich.

Metatag słów kluczowych został tak naprawdę zaprojektowany w 1995 roku dla bardzo archaicznych starych wyszukiwarek i niektórzy mogą twierdzić, że rozwój Google był w rzeczywistości spowodowany tym, że starsze wyszukiwarki zbytnio polegały na tym własnie tagu.

Wtedy podstawowym pomysłem było to, aby webmasterzy projektowali zawartość strony i wskazywali wyszukiwarkom, o czym jest ta strona, wypełniając tag meta-keywords słowami kluczowymi, według których chcieli uzyskać ranking.

Niespodzianka, niespodzianka: każdy właściciel witryny na świecie spamował to tak mocno, jak tylko mógł. 

Ludzie po prostu nie używali trafnych słów kluczowych, po prostu dodawali nietrafne słowa kluczowe, które nie były konieczne, i zamieniali to wszystko w jedno wielkie wysypisko słów kluczowych.

Google jako pierwsze dostrzegło, jakie niebezpieczeństwa niesie za sobą taka taktyka SEO.

Zasadniczo zaczęli mówić: „przestańmy polegać na webmasterach w przypadku tego typu danych. Przestańmy ufać webmasterom i spójrzmy na bardziej kompleksowy obraz, aby spróbować ocenić witryny. Spójrzmy więc na wszystkie elementy na stronie. Spójrzmy na wszystkie linki kierujące z powrotem do tej strony internetowej ”.

Meta-słowa kluczowe były używane przez wyszukiwarki od 1995 do 2009 roku. Krążą pogłoski, że większość wyszukiwarek przestała ich używać na długo przed 2009 rokiem, ale rok 2009 był rokiem, w którym Google kategorycznie stwierdziło, że nie używa ich już jako czynnika rankingowego.

Prawdopodobnie nie używali go zbyt często w latach 2000, 2001, ale nadal webmasterzy nadużywali ich.

Meta-słowa kluczowe były zbyt łatwe do spamowania, a prawie wszystkie główne wyszukiwarki (Google, Yahoo, Bing) zaprzestały obsługi tego metatagu – nie uważają go już za sygnał rankingowy, więc nie wpływa on już na ich SERP . Nawet narzędzia SEO, takie jak Yoast, zaprzestały ich używania – i Ty też powinieneś, niezależnie od tego, jak edytujesz metadane (z kodu źródłowego lub za pomocą dowolnego narzędzia).

Jeśli chcesz zobaczyć, jak to wygląda, powiedzmy, że optymalizowaliśmy witrynę z emotikonami. Próba uszeregowania różnych terminów, takich jak „niebieskie emotikony”, „czerwone emotikony”, „buźki”, „smutne emotikony”, wyglądałaby tak, jak na poniższym obrazku (i byłoby to użyte w nagłówku Twojego dokumentu):

przykład tagu meta słowa kluczowego

Krótko mówiąc, nie używaj tego metatagu . Zamiast tego skorzystaj z tej listy kontrolnej SEO .

5 1 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Jaka przyszłość czeka bukmacherów?

W Polsce z roku na rok rośnie zainteresowanie hazardem. Z jednej strony wybieramy stacjonarne lub internetowe darmowe spiny za rejestrację bez depozytu 2021 w kasynach, …

Czytaj dalej →

Ciekawe polskie gry z premierą w 2021 roku

Za nami już początek 2021 roku, a co za tym idzie minął już czas podsumowań zeszłorocznych i bardziej trzeba patrzeć przed siebie. Jedni zapewne swój …

Czytaj dalej →
Trendy w pozycjonowaniu SEO 2021

Popraw swoje wyniki w Google dzięki pozycjonowaniu na “długi ogon”

Masz stronę internetową i chcesz zwiększyć ilość odwiedzin? Chcesz zajmować lepsze pozycje w Google? W naszej IT AGENCJI, możemy pomóc Ci w pozycjonowaniu Twojej witryny …

Czytaj dalej →
Jak stosować nagłówki H1

Tylko jeden nagłówek H1 na stronie? Niekoniecznie!

Jak donoszą zagraniczne media okazuje się, że niedawna ankieta prawie 2000 specjalistów SEO pokazała, że ​​ponad połowa nie wie, co Google zaleca dla używania nagłówków …

Czytaj dalej →
Dlaczego nie powinniśmy używać meta keywords

Meta keywords – dlaczego nie powinniśmy ich używać w 2021 roku (i później także)

Pomimo tego, że jest to jedna z najbardziej przestarzałych taktyk SEO, ludzie nadal pytają o meta keywords. Dowiedz się, dlaczego nie są już potrzebne. Dziś …

Czytaj dalej →
Jak optymalizować stronę pod SEO i konwersje

Jak zoptymalizować witrynę pod kątem SEO? Jak optymalizować treści?

Nauczenie się, optymalizacji treści pod kątem SEO i konwersji, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu całej witryny. Zapewni to maksimum efektu za wysiłek, który w nią …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.