Dlaczego powinieneś zadbać o swoją wizytówkę w Google?

Google wdraża aktualizację algorytmów. Zauważamy wahania pozycji

Wczoraj w godzinach porannych Google poinformowało o wprowadzeniu dużej aktualizacji w algorytmie wyszukiwania. Na forach już teraz widzimy poruszenie, bo pozycje zaczynają się wahać. Co robić, gdy Twoja strona spadła w wynikach?

Będzie to pierwszy duży update po 7 miesiącach. Będzie to także trzeci i najpewniej ostatni update w 2020 roku. Wczoraj rano na Twitterze Google poinformowało oficjalnie, że wprowadza zmiany. Użytkownicy szybko zorientowali się, że coś się dzieje, bo zmiany w SERP’ach są już widoczne.

Tego można było się spodziewać, bo we wcześniejszych latach Google częściej mieszało w wynikach wyszukiwania. Teraz po 7 miesiącach przyszedł czas na prawdopodobnie dość duże zmiany.

Nawet jeśli już teraz widzimy zmiany w pozycjach naszych stron, przeczekajmy około 2 tygodnie. To średni czas, po którym amerykański gigant wprowadza wszystkie zmiany. Z doświadczenia wiemy, że pierwsze momenty są chaotyczne, strony wchodzą na topy, po czym spadają. Ustabilizowanie przychodzi po około właśnie 14 dniach.

Pozycje spadają? Poczekaj.

Musimy zdawać sobie sprawę, że jeśli dziś lub jutro pozycje strony spadną, to nie ma jeszcze paniki. Jeśli jednak niższe pozycje pozostaną po 14-21 dniach, należy poprawić coś na naszych stronach. Google nie daje jasnych wytycznych co zrobić, gdy strona straci pozycje z powodu update. Musimy ściśle trzymać się zasad, które wprowadziło Google w zakresie optymalizacji stron. Zwróćmy uwagę na tytuły, meta opisy, nagłówki, unikalność i użyteczność tekstów, szybkość ładowania strony i jej jakość.

Pamiętajcie, tylko spokój może nas uratować. Jeśli nasze działania SEO są skoordynowane i zaplanowane, nie powinniśmy panikować.

My, na razie obserwujemy, analizujemy i w przypadku spadku jakichkolwiek pozycji, wdrożymy odpowiednie poprawki właśnie za 2, 3 tygodnie.

5 1 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Płatne motywy Wordpress

Czy motywy premium do WordPressa są warte swojej ceny?

Korzyści i zalety wyboru motywów WordPress Premium Najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze są darmowe …. Motywy WordPress to jedna z tych rzeczy. “Czekaj, co? Myślałem, że jedną z …

Czytaj dalej →
Wady i zalety hostingu współdzielonego

Wady i zalety współdzielonego hostingu

Zanim podejmiesz decyzję o użyciu lub odrzuceniu korzystania z opcji hostingu współdzielonego, ważne jest, aby zrozumieć zarówno zalety, jak i wady tej usługi. Najrozsądniejsza opcja …

Czytaj dalej →
Jak zrobić stronę pod SEO?

Jak stworzyć stronę przyjazną dla Google?

Projektowanie stron internetowych SEO to sposób na projektowanie i tworzenie stron internetowych tak, aby były przyjazne dla wyszukiwarek. Stworzenie witryny przyjaznej SEO oznacza, że ​​Google i …

Czytaj dalej →
Dlaczego nie warto postawić strony na Wix?

5 powodów, dla których nie warto używać Wix.com dla swojej strony internetowej

Często zdarzało mi się, że klienci przychodzili do mnie po użyciu Wix  do budowy strony internetowej i proszą o pomoc w zwiększaniu widoczności ich witryn. …

Czytaj dalej →
Czy warto inwestować we własny serwer?

Czy warto zainwestować w swój serwer sieciowy?

Rozejrzyj się po swoim biurze. Czy w sieci jest więcej niż cztery lub pięć komputerów? Jeśli tak, w jaki sposób zarządzasz tymi komputerami, aby zapewnić bezpieczeństwo danych …

Czytaj dalej →
Ciekawe animacje CSS i CSS3

30 świetnych przykładów zastosowania CSS do tworzenia ciekawych animacji na Twojej stronie www

Animacje CSS lub CSS3 w projektowaniu stron internetowych, w tym szeroko stosowane animacje hover, animacje ładowania, animacje tła, animacje przejścia, animacje tekstu itp., są obecnie …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.