Tworzysz nową stronę www? Użyj obrazu w celu przekazania treści!

Tworzysz nową stronę www? Użyj obrazu w celu przekazania treści!

Mówią, że obraz mówi więcej niż tysiąc słów i to jest absolutna prawda. Treść wizualna wywołuje głębszy efekt niż słowo pisane, ponieważ angażuje odbiorców i sprawia, że ​​koncepcja jest bardziej zrozumiała. W jaki sposób możesz tworzyć treści wizualne, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie użytkowników?

Zostaw trochę wolnej przestrzeni

Kiedy infografika lub obraz z niektórymi sloganami marketingowymi i sformułowaniami jest zagracony treściami, traci swoją skuteczność. Dlatego w swojej strategii tworzenia wizualizacji upewnij się, że wokół zapisanej treści jest wystarczająco dużo białej przestrzeni, która uwypukli to co najważniejsze

Tak jak kiedyś zauważył legendarny Thomas Jefferson , że najcenniejszym talentem jest użycie tego jednego właściwego słowa, zamiast dwóch niekoniecznie rozwiewających wszelkie wątpliwości. Nie używaj zbyt wielu słów, ale skup się na aspekcie wizualnym.

Ikony powinny być uniwersalne

Tworząc treści wizualne, pamiętaj, że projektujesz je dla zróżnicowanej publiczności o różnym pochodzeniu kulturowym. Dlatego podczas używania ikon powinny być łatwe do zrozumienia dla wszystkich grup społecznych. Przeprowadź również szczegółowe badania ikon, których zamierzasz używać, aby upewnić się, że nie są one obraźliwe w niektórych kulturach. Jeśli realizujesz projekt międzynarodowy, jest to bardzo ważna kwestia, by nie zniechęcić poszczególnych grup.

Takie postępowanie zmaksymalizuje zaangażowanie, ponieważ dotrzesz do wszystkich osób, niezależnie od ich pochodzenia, kultury religii itd.

Używaj spójnej marki

Jedną z najlepszych wskazówek projektowych dla firm jest stosowanie spójnego brandingu w treści wizualnej. Nagła, niezapowiedziana zmiana marki w niektórych materiałach może zmylić klientów i skierować ich prosto w ręce konkurencji.

Używaj tego samego logo, schematu kolorów i sloganu we wszystkich treściach wizualnych, aby zyskać wiernych fanów, których będzie przybywać. Dotyczy to w szczególności wszystkich platform mediów społecznościowych i kanałów reklamowych. Nie pozwól, by Twoi fani/obserwujący trafili do konkurencji.

Użyj odpowiedniego rozmiaru

Rozmiar treści wizualnej jest bardzo ważny i powinien być dostosowany do zamierzonego celu. Na przykład możesz potrzebować zdjęcia profilowego na Facebooku, zdjęcia na okładkę, a także tego samego dla swojego konta na Twitterze.

Rozmiar tych dwóch kanałów mediów społecznościowych jest inny i próba użycia wspólnego rozmiaru obrazu przeznaczonego dla obu platform na drugiej platformie może być katastrofalna. Dostosuj rozmiar grafiki do miejsca, w którym ma się pojawić. Użyj do tego celu znanych, a czasami nawet darmowych programów.

Końcowe przemyślenia

Upewnij się, że zawartość wizualna jest dopasowana do wymagań użytkownika, a także ma spójne schematy kolorów i marki na wszystkich platformach. Tworząc treści wizualne, pamiętaj o pozostawieniu białych przestrzeni, aby treść mogła odetchnąć, a także użyj ikon łatwo zrozumiałych dla wszystkich.

5 1 vote
Article Rating
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Trendy w pozycjonowaniu SEO 2021

8 trendów w SEO i pozycjonowaniu, które będą królować w 2021 roku

Wszyscy wiedzą, że SEO to szybko rozwijająca się branża. Google nieustannie wprowadza nowe technologie i aktualizuje stare, aby poprawić jakość wyników wyszukiwania, co za tym idzie zmusza nas …

Czytaj dalej →
Wordpress ma już 40% rynku

WordPress napędza już 40% wszystkich stron internetowych w sieci!

Warto zauważyć ciągły rozwój WordPressa. Jeszcze niedawno  obserwowaliśmy, jak przekroczył 30% udziału w rynku (było to 29,2% 1 stycznia 2018 r.), tak przynajmniej wynika z …

Czytaj dalej →
12 najlepszych motywów do Wordpressa na 2021 rok + efektowne zastosowania

12 najlepszych motywów do WordPressa na 2021 rok + efektowne zastosowania

Jeśli zajmujesz się tworzeniem stron www z pewnością znasz już WordPressa i jego niesamowite zastosowania. Z pewnością również spotkałeś się już z szeregiem motywów, zarówno …

Czytaj dalej →
Jak zwiększyć autorytet swojej domeny dzięki SEO (Domain Authority)?

Jak zwiększyć autorytet swojej domeny dzięki SEO (Domain Authority)?

Przy tak wielu czynnikach wpływających na optymalizację i pozycję w wyszukiwarkach, jest jest naprawdę sporo rzeczy do ogarnięcia. Zatrudniając specjalistów ds. SEO, możemy jednak kilkoma …

Czytaj dalej →
#PoznajKlienta: Myjnia samochodowa Edmar

#PoznajKlienta: Myjnia samochodowa Edmar

Firma Edmar to duża firma motoryzacyjna z Radomia. Do tej pory, znana była przede wszystkim z autokasacji i jednej z większych w centralnej Polsce Stacji …

Czytaj dalej →
Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Najlepsze alternatywy dla Google Analytics w 2021 roku

Myśląc o zainstalowaniu statystyk dla Twojej strony www, prawdopodobnie sięgasz po Google Analytics. Jesteś w zdecydowanej większości. Ścisła integracja platformy z SEO i szerzony pogląd, …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.