Tworzysz nową stronę www? Użyj obrazu w celu przekazania treści!

Tworzysz nową stronę www? Użyj obrazu w celu przekazania treści!

Mówią, że obraz mówi więcej niż tysiąc słów i to jest absolutna prawda. Treść wizualna wywołuje głębszy efekt niż słowo pisane, ponieważ angażuje odbiorców i sprawia, że ​​koncepcja jest bardziej zrozumiała. W jaki sposób możesz tworzyć treści wizualne, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie użytkowników?

Zostaw trochę wolnej przestrzeni

Kiedy infografika lub obraz z niektórymi sloganami marketingowymi i sformułowaniami jest zagracony treściami, traci swoją skuteczność. Dlatego w swojej strategii tworzenia wizualizacji upewnij się, że wokół zapisanej treści jest wystarczająco dużo białej przestrzeni, która uwypukli to co najważniejsze

Tak jak kiedyś zauważył legendarny Thomas Jefferson , że najcenniejszym talentem jest użycie tego jednego właściwego słowa, zamiast dwóch niekoniecznie rozwiewających wszelkie wątpliwości. Nie używaj zbyt wielu słów, ale skup się na aspekcie wizualnym.

Ikony powinny być uniwersalne

Tworząc treści wizualne, pamiętaj, że projektujesz je dla zróżnicowanej publiczności o różnym pochodzeniu kulturowym. Dlatego podczas używania ikon powinny być łatwe do zrozumienia dla wszystkich grup społecznych. Przeprowadź również szczegółowe badania ikon, których zamierzasz używać, aby upewnić się, że nie są one obraźliwe w niektórych kulturach. Jeśli realizujesz projekt międzynarodowy, jest to bardzo ważna kwestia, by nie zniechęcić poszczególnych grup.

Takie postępowanie zmaksymalizuje zaangażowanie, ponieważ dotrzesz do wszystkich osób, niezależnie od ich pochodzenia, kultury religii itd.

Używaj spójnej marki

Jedną z najlepszych wskazówek projektowych dla firm jest stosowanie spójnego brandingu w treści wizualnej. Nagła, niezapowiedziana zmiana marki w niektórych materiałach może zmylić klientów i skierować ich prosto w ręce konkurencji.

Używaj tego samego logo, schematu kolorów i sloganu we wszystkich treściach wizualnych, aby zyskać wiernych fanów, których będzie przybywać. Dotyczy to w szczególności wszystkich platform mediów społecznościowych i kanałów reklamowych. Nie pozwól, by Twoi fani/obserwujący trafili do konkurencji.

Użyj odpowiedniego rozmiaru

Rozmiar treści wizualnej jest bardzo ważny i powinien być dostosowany do zamierzonego celu. Na przykład możesz potrzebować zdjęcia profilowego na Facebooku, zdjęcia na okładkę, a także tego samego dla swojego konta na Twitterze.

Rozmiar tych dwóch kanałów mediów społecznościowych jest inny i próba użycia wspólnego rozmiaru obrazu przeznaczonego dla obu platform na drugiej platformie może być katastrofalna. Dostosuj rozmiar grafiki do miejsca, w którym ma się pojawić. Użyj do tego celu znanych, a czasami nawet darmowych programów.

Końcowe przemyślenia

Upewnij się, że zawartość wizualna jest dopasowana do wymagań użytkownika, a także ma spójne schematy kolorów i marki na wszystkich platformach. Tworząc treści wizualne, pamiętaj o pozostawieniu białych przestrzeni, aby treść mogła odetchnąć, a także użyj ikon łatwo zrozumiałych dla wszystkich.

5 1 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
image source - https://pixabay.com/photos/cryptocurrency-money-ethereum-3424785/

Co będzie zawarte w kolejnej aktualizacji Ethereum?

Fuzja Ethereum była ważnym momentem w planie działania. Ale co będzie związane z przyszłymi aktualizacjami? Czytaj.   W połowie września została wprowadzona aktualizacja The Merge, …

Czytaj dalej →

Dlaczego WordPress jest tak popularny?

WordPress to popularny, otwarty system zarządzania treścią (CMS) używany do tworzenia i zarządzania stronami internetowymi. Został on stworzony w 2003 roku i od tego czasu …

Czytaj dalej →
Plusy i minusy wyboru Wordpress

Plusy i minusy posiadania strony na WordPress

Na początku w 2003 roku WordPress był tylko platformą do blogowania – teraz jest to największy CMS na rynku. Obsługując ponad 40% stron internetowych, WordPress …

Czytaj dalej →

Jak zaprojektować stronę internetową MVP?

Nauka projektowania strony internetowej lub witryny MVP może być jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić jako twórca witryn w dzisiejszym cyfrowym świecie. W szybko …

Czytaj dalej →
Joomla czy Wordpress

Joomla czy WordPress – który CMS jest lepszy?

Próbujesz wybrać między Joomla a WordPressem dla swojej następnej witryny? Chociaż istnieje mnóstwo dobrych powodów, aby korzystać z WordPressa , zdajemy sobie sprawę, że WordPress nie jest jedynym systemem …

Czytaj dalej →
Pozycjonowanie czy Google Ads?

Pozycjonowanie (SEO) czy Google Ads (Adwordsy). Co wybrać?

Porównywanie SEO lub Google Ads, wcześniej znanych jako Adwords, jest jak porównywanie jabłek z pomarańczami – oba pomagają wprowadzić Twoją markę w SERP przed potencjalnymi …

Czytaj dalej →
Katalog stron