Obraz najlepszą treścią strony www

Tworzysz nową stronę www? Użyj obrazu w celu przekazania treści!

Mówią, że obraz mówi więcej niż tysiąc słów i to jest absolutna prawda. Treść wizualna wywołuje głębszy efekt niż słowo pisane, ponieważ angażuje odbiorców i sprawia, że ​​koncepcja jest bardziej zrozumiała. W jaki sposób możesz tworzyć treści wizualne, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie użytkowników?

Zostaw trochę wolnej przestrzeni

Kiedy infografika lub obraz z niektórymi sloganami marketingowymi i sformułowaniami jest zagracony treściami, traci swoją skuteczność. Dlatego w swojej strategii tworzenia wizualizacji upewnij się, że wokół zapisanej treści jest wystarczająco dużo białej przestrzeni, która uwypukli to co najważniejsze

Tak jak kiedyś zauważył legendarny Thomas Jefferson , że najcenniejszym talentem jest użycie tego jednego właściwego słowa, zamiast dwóch niekoniecznie rozwiewających wszelkie wątpliwości. Nie używaj zbyt wielu słów, ale skup się na aspekcie wizualnym.

Ikony powinny być uniwersalne

Tworząc treści wizualne, pamiętaj, że projektujesz je dla zróżnicowanej publiczności o różnym pochodzeniu kulturowym. Dlatego podczas używania ikon powinny być łatwe do zrozumienia dla wszystkich grup społecznych. Przeprowadź również szczegółowe badania ikon, których zamierzasz używać, aby upewnić się, że nie są one obraźliwe w niektórych kulturach. Jeśli realizujesz projekt międzynarodowy, jest to bardzo ważna kwestia, by nie zniechęcić poszczególnych grup.

Takie postępowanie zmaksymalizuje zaangażowanie, ponieważ dotrzesz do wszystkich osób, niezależnie od ich pochodzenia, kultury religii itd.

Używaj spójnej marki

Jedną z najlepszych wskazówek projektowych dla firm jest stosowanie spójnego brandingu w treści wizualnej. Nagła, niezapowiedziana zmiana marki w niektórych materiałach może zmylić klientów i skierować ich prosto w ręce konkurencji.

Używaj tego samego logo, schematu kolorów i sloganu we wszystkich treściach wizualnych, aby zyskać wiernych fanów, których będzie przybywać. Dotyczy to w szczególności wszystkich platform mediów społecznościowych i kanałów reklamowych. Nie pozwól, by Twoi fani/obserwujący trafili do konkurencji.

Użyj odpowiedniego rozmiaru

Rozmiar treści wizualnej jest bardzo ważny i powinien być dostosowany do zamierzonego celu. Na przykład możesz potrzebować zdjęcia profilowego na Facebooku, zdjęcia na okładkę, a także tego samego dla swojego konta na Twitterze.

Rozmiar tych dwóch kanałów mediów społecznościowych jest inny i próba użycia wspólnego rozmiaru obrazu przeznaczonego dla obu platform na drugiej platformie może być katastrofalna. Dostosuj rozmiar grafiki do miejsca, w którym ma się pojawić. Użyj do tego celu znanych, a czasami nawet darmowych programów.

Końcowe przemyślenia

Upewnij się, że zawartość wizualna jest dopasowana do wymagań użytkownika, a także ma spójne schematy kolorów i marki na wszystkich platformach. Tworząc treści wizualne, pamiętaj o pozostawieniu białych przestrzeni, aby treść mogła odetchnąć, a także użyj ikon łatwo zrozumiałych dla wszystkich.

5 1 vote
Article Rating
Subskrybuj
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Strony internetowe w 2021 roku. Jakie trendy niesie nowy rok?

Trendy w zakresie UI, UX i projektowania stron internetowych nieustannie się zmieniają. Z biegiem czasu niektóre trendy stają się przestarzałe, a pojawiają się nowe. Każdy projektant powinien …

Czytaj dalej →

#PoznajKlienta: Regenerica – medycyna estetyczna

Kolejną naszą realizacją jeszcze w starym roku było zrealizowanie dość rozbudowanej strony internetowej dla gabinetu medycyny estetycznej pana dra Piotra Bycula z Katowic. Strona www …

Czytaj dalej →

Google wdraża aktualizację algorytmów. Zauważamy wahania pozycji

Wczoraj w godzinach porannych Google poinformowało o wprowadzeniu dużej aktualizacji w algorytmie wyszukiwania. Na forach już teraz widzimy poruszenie, bo pozycje zaczynają się wahać. Co …

Czytaj dalej →

Porady, jak sprawić, by Twoja strona kontaktu konwertowała

Rzuć okiem na statystyki. Są szanse, że Twoja strona kontaktowa jest jedną z najczęściej odwiedzanych w naszej witrynie. Odwiedzający będą szukać strony kontaktowej, aby uzyskać dodatkowe …

Czytaj dalej →

Jak ustrzec się przed atakiem na naszą stronę internetową w WordPressie?

Zhakowana witryna WordPress jest tak samo szkodliwa, jak włamanie do domu. Może całkowicie zrujnować Twój spokój i niekorzystnie wpłynąć na Twój biznes online.  Dlaczego hakerzy atakują …

Czytaj dalej →
Obraz najlepszą treścią strony www

Tworzysz nową stronę www? Użyj obrazu w celu przekazania treści!

Mówią, że obraz mówi więcej niż tysiąc słów i to jest absolutna prawda. Treść wizualna wywołuje głębszy efekt niż słowo pisane, ponieważ angażuje odbiorców i …

Czytaj dalej →
Katalog stron

Informujemy, że na tej stronie korzystamy z “ciasteczek” – plików cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności.